Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tanya (Roe.), Antwerpen, Verversrui 13-4 (dagshift)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tanya (Roe.), Antwerpen, Verversrui 13-4 (dagshift)

Deze bloedmooie donkerharige jonge Roemeense meid van begin 20 met tatoo's op haar arm en been had ik ruim een jaar geleden al bezocht in de nacht toen ze nog een brilletje droeg. Toen nog wat gebrekkig Engels, wel heel vriendelijk en schoon qua hygiene, Was toen wat standaard werk. Nu staat Tanya al wat langer in de dagshift op hogere hakken en soms soort laarsachtig iets en vaak in een kinky erotische outfit zoals zwarte lederen body combi of zwart achtig body setje, of ook wit achtig kinky. Ze lijkt dan langer en nu zonder bril met een mega goede en sterke uitstraling. Ze staat dan in meest rechterraam, en heeft de zogenaamde bioscoopkamer op de begane grond.

Echter kinky soft SM ervaring is nog zeer beperkt. Het is meer een lief en gewillig zacht meisje die op een fijne manier erotiek en sex geeft, maar wel open staan voor meer kinky games, maar haar toys etc is zeer beperkt. Haar geweldige lichaam met prachtige borsten en knappe gezicht en zongebruinde huid brengen je wel extra in extase.

Met haar tong en tanden wist ze mijn kusjes op lichaam te geven en mijn tepels te verwennen. Pijpen was lekker en geil en ik mocht overal bij haar lichaam komen zolang ik het met gevoel en respect deed. En haar beffen terwijl ze naar mij toe gericht op mijn mond zat was geil en prachtig view naar boven toe naar haar lichaam en borsten. Ook heeft ze me rustig gefist en al met al prima ervaring met veel ruimte voor meer leren van haar kant en ff dat geile energie en actie van haar los zien te krijgen zodat ze niet teveel afwacht op wat klant wil.
Working...
X