Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eva vingerlingstraat 10-3antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eva vingerlingstraat 10-3antwerpen

Ik kon deze dame niet weerstaan met haar kinky outfit tijdens de wandeling . Na 22u zag ik haar staan en ik ben bij haar binnen gegaan voor kinky en soft sm . Eens ik uitgekleed was moest ik op mijn knieën gaan en haar laarzen aanbidden. Haar uitstraling was zo aantrekkelijk dat ik haar lichaam overal wilde aanraken en kussen , maar ze leiden mij vrij snel terug op mijn knieën aan haar voeten en dit enkel met haar dwingende ogen . Na haar laarzen te mogen aanbidden , kwam ik voorzichtig terug omhoog, want ik kon het niet weerstaan om de rest van haar lichaam te willen zoenen , maar ik moest eerst de toelating krijgen of ze ging mij straffen . Ze gebruikte geen zweep (gelukkig voor mij) maar ze leide mij op het bed , waar ik vrij snel vastgebonden op het bed lag . Daar begon ze mij heeel erotisch te plagen , ze keek verleidelijk in mijn ogen en lees de mijn gedachte , terwijl masseerde mijn penis met olie . Ze maakte gek mij van verlangen en waneer ze zag of voelde dat ik te geil werd , kreeg ik een paar klappen op mijn penis om mij niet te snel te laten komen . Maar door het sensueel masseren werden de klappen genegeerd en ze werden zelfs een genot . Ze kwam zo dicht met haar mond en tong zo dichtbij , dat ik haar zoende . Ik kreeg wel klappen , maar ik had het ervoor over , gelukkig bleef ze dit niet doen , want ik weet niet , waneer ik zal stoppen, zo verleidelijk vond ik het spel .
    Ze verkende mijn kontje , op mijn gezicht zitten , er kwam ook kaarsvet op mijn lichaam en ik kon het niet zien , waneer het hete kaarsvet op mij viel .
    uiteindelijk mocht ik toch klaarkomen .
    Eva zal mij zeker terugzien, ze brengt u op het rand randje van klaarkomen waardoor je het allemaal goed aanvaard en de pijn negeert en haar laat doen . Gelukkig viel best mee voor mij, dat ze niet hard ging
    opgepast mannen ze werkt verslavend

Hi Kinky butterfly , bedankt voor deze recensie. Heb jij de onderstaande informatie, zodat we de recensie compleet kunnen maken?

Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Kleur haar:
    Lichaamsbouw:
    Cupmaat:
    Siliconen:
    Piercing:
    Tattoo's:

Comment

Working...
    X