Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sara, Antwerpen, Schipperstraat 25-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sara, Antwerpen, Schipperstraat 25-1

Naam: Sara
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Oost-Europees
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tattoo's: Ja

Deze knappe slanke brunette met half lang haar, mooie groene ogen, mooie naturel body, heerlijk lif met alles puur natuur. Sara combineerde bij mij geile erotiek van pijpen, neuken met kinky games als fisting, niple torture en geilde ze me ook goed op staand tegen de deur met haar tong in mijn hals. Mooie jonge dame die populair is en vaak bezet, ze gaat ook verder kinky games leren. Dus voor erotiek, sex, en soft sm games is deze goed Engels sprekende jonge twintiger te vinden.

Sara werkt meestal tot ca. 19 uur in Antwerpen in het SKW redlight district

Comment

Foto's te zien via https://www.redlights.be/prive-ontva...-zo-kinky.html

Comment

Nou ik heb meerdere keren nu mogen ervaren en het is een lekker geil feestje. Sex en soft kinky games, mooi naturel lichaam, goede hygiene en mooie billen benen en gezicht. Ze maakte me gek met haar tong bij mijn tepels en oren, de goede gevoelige plekjes. Haar beffen was een groot genot en ze wist me ook nog te verrassen met anale verwennerij bij mij. Mooie meid van 22 jaar en positieve energie, nette schone kamer met stevig matras en prima badkamer voor de hygiene

Comment

Mooie meid, jong en leuk in omgang, goede hygiene en kamer ook schoon. Ook stevig matras op bed dus ook goed voor haar in standjes neuken, ze deed lekker meer, speelde vooraf ook lekker met haar tong in mijn hals oorlel en tepels en later probeerde ze wat harder met tanden en nagels wat ik best opwindend vond. Haar lekker beffen was ook geil en daarna pijpte ze hemels en toen in 2 standjes lekker kunnen neuken. Helemaal niets mis mee met deze Sara, ik trof haar rond een uur 17.

Comment

Weer eentje die haar tieten gaat laten bewerken! Vroeger kon je bij haar terecht voor 20min voor 50€, dit heeft ze inmiddels al aangepast naar 15min. Waar zijn sommige meisjes toch mee bezig?

Comment

nou dat bekijken ze per klant, en ja van die borsten vind ik ook zonde, maar als ze dat willen is het eigen keuze en tja er zitten daar in de straat een paar meiden met silicone tieten die mega goed draaien, als je dat dan ziet dan ga je misschien twijfelen, of misschien vindt ze het zelf wel mooi. En schijnbaar veel mannen ook want er zijn tig dames met siliconen borsten achter het raam die goed draaien, of het nu in Belgie of Nederland is.

wie zijn wij als wandelaar om te bepalen wat een dame met haar lichaam doet. Wij bepalen dat ook prive niet van dames die we kennen?

Comment

Working...
              X