Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valentina, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 links

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Valentina, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 links

Naam: Valentina
    Stad: Amsterdam
    Straat: Ruysdaelkade
    Kamer nummer: 141 lks
    Leeftijd: 30 - 40
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Athletisch
    Cupmaat: C
    Siliconen: Ja
    Piercing: Nee
    Tatoeages: Nee

Ik heb Valentina ca. 1 maand geleden haar bezocht, op zaterdag altijd vrij. Ze wordt wel wat ouder maar ze geeft gewoon een geile goede sessie, alleen wat hard soms, omdat ze graag dan de baas over je bent als je voor kinky games gaat. Dus je wordt dan echt gebruikt door haar en dat voel je na 2 dagen nog aan je kontgaatje en tepels. Want ze gaat te keer dan met je hoor deze duivelin in de goede zin van het woord.

Comment

Haar heb ik vaker bezocht toen ze nog op het zandpad in Utrecht zat. Was altijd geile sex, waarbij ze af en toe een vinger in mn kont stopte en ik haar ook anaal een paar keer heb geneukt. Een paar maanden geleden heb ik haar hier aan de ruysdaelkade gezien en naar binnen gestapt. Toen ik binnen was zag ik wel echt dat ze wat ouder was, het rode lichtje in haar raam had dat aardig verborgen haha.

Ze heeft wel echt een superstrak lijf en neukt als 1 van de beste. Alle herinneringen kwamen weer boven want vroeger deed ze het ook al op dezelfde manier. Zelfde standjes enzo. Ik had nu ook meer betaald om haar anaal te neuken en zo ben ik ook klaargekomen, echt geil hoor.

Comment

Working...
      X