Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma, Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Van de week voor het eer in la cloche geweest.

Zeer nette ontvangst.

Na het voorstel rondje voor Emma gekozen. Normaal ben ik altijd van de massages helaas hebben ze dit niet anders kwam ik er zeker vaker.

Eenmaal in de kamer aangekomen stond er een grote glimlach op Emma der gezicht ze had er zin in. Langzaam zoenend kleed ze me uit. Dit doet ze echt met overgave.
    Eenmaal op bed begint ze je lekker te pijpen wat een genot mmmm.

Na 15 min kwam ze op me zitten en werd ze kletsnat zo hebben we dit 30 min vol gehouden. Wat ik wel jammer vond is dat ze maar 1 standje deed. Ik vroeg of ze wou veranderen maar ze had liever dat we zo door gingen.

Op geven moment het tempo versnelt en toen der kletsnatte poes vol gespoten.

Emma super bedankt probeer iets creatiever te worden dan ben je een super topper

Ik kom zeker terug

Comment

Lekker geil gesekst met deze blondine, iets rijper maar in good shape. Lekkere geile volle tongzoenster is Emma, en heb lekker haar borsten en tepels mogen verwennen en uiteindelijk ook haar gebeft en door haar geil en diep gepijpt en toen in 2 standjes lekker kunnen doorneuken. Emma is best een wilde hoor!

Comment

Ben ook maar eens voor de verandering naar Privehuis La Cloche gegaan in Utrecht. Prachtig huis en zeker aan te raden voor iedereen. Alles keurig verzorgt echt niks op aan te merken. Na het voorstellen heb ik voor de blonde Emma gekozen. Toen zij kwam, had ik al gelijk zo iets van met haar wil ik.

Ik heb er uiteindelijk helemaal geen spijt van gehad. En jongens ik raad jullie echt aan om tongzoenen erbij te nemen. Ze doet het echt alsof ze je vriendin is. Na een heerlijk voorspel uiteindelijk in 2 standjes klaar gekomen en ik had echt een top middag. Bedankt Emma!

Tot snel!

Comment

Eerlijk gezegd zou ik denken dat deze Hollandse Emma een ware nymphomane is, wat gaat die geil en intens op in de sex zeg. En dat vond ik totaal niet vervelend, haha. Emma viel gelijk aan als een sexueel roofdier waarbij ik haar lekkere hapje was. En dat liet ik mij graag welgevallen natuurlijk We hebben de volle 45 minuten vol sex gehad met geil tongen, neuken, pijpen en elkaar verwennen met tong en handen. En ik heb mij geen seconde verveeld bij Emma. Ik moet de bovenstaande recensies onderschrijven, Emma is echt een geil ding en een topprostituee!

Comment

Onlangs weer bij deze topper geweest en weer heerlijk van haar genoten. Ze geniet er zelf ook erg van en dat vind ik toch wel een enorme meerwaarde hebben. De seks was echt top, mijn beste orgasme van 2019! Bedankt Emma.

Comment

vandaag weer eens een bezoekje gebracht aan deze topper de mooie emma, wilde haar een keeer verassen dus gevraagd of zij open stond voor een massage die ik aan haar zou geven, dat was geen probleem voor haar, zo gezegd zo gedaan, als je het goed doet zie je dat emma er ook echt van geniet, en het is altijd gezellig, na de massage zoals altijd weer heerlijk samen met haar genoten, het was weer een geslaagde avond !

Comment

Afgelopen donderdag voor het eerst naar La Cloche gegaan. Ik was erg gespannen en na wat geijsbeer heen en weer toch de stap gemaakt om naar binnen te gaan, ik werd keurig ontvangen door gastvrouw en in een nette kamer gezet. Daar kwamen de op dat moment 2 beschikbare dames zich voorstellen. Helaas voelde ik geen klik. Toen ik dit kenbaar maakte aan de gastvrouw vertelde ze dat Emma elk moment beschikbaar zou komen, en volgens de gastvrouw zou dit een goede match zijn. Dit was een schot in de roos. Ik was er tegen 19:30 en Emma zou eigenlijk om 20:00 uur stoppen, maar na overleg door gastvrouw, was het voor mij toch mogelijk een uurtje met Emma door te brengen.

Na te hebben afgerekend nog even gewacht te hebben kwam Emma mij ophalen, met het door mij bestelde drankje.
                Eenmaal op de kamer gaf ik aan nog niet zo veel ervaring te hebben met het bezoeken van een Dame van plezier, maar ook in het algemeen nog niet.
                Emma pakte dit goed op en stelde me goed gerust. Emma heeft een goed gevoel voor humor. Nadat ze me uitgekleed en gewassen had, zijn we op bed beland. Wat er verder gebeurt is, laat ik ook daar. Na afloop werd ik door Emma vakkundig schoongemaakt en hebben we nog even gezellig nagepraat.

Kortom, ik ben erg tevreden met de door Emma geleverde service! Het huis is schoon, mooi en van alle gemakken voorzien. Mij gaan ze zeker terug zien!

Comment

Zo breng je een eerste bezoek aan een privéhuis, en zo bracht ik vanavond mijn 2e bezoek aan La Cloche. Wel met enige spanning op pad, bij aankomst even gewacht tot het iets rustiger werd op straat en toen snel naar binnen. ik werd ontvangen door een vriendelijke gastvrouw. De gastvrouw vertelde mij dat er direct 2 dames beschikbaar waren, en dat Emma nog bezet was, maar zat ze met een kwartiertje weer beschikbaar zou zijn, voor mij was het al duidelijk, Ik wilde graag nog een uurtje met Emma beleven. Ik mocht na de financiële afhandeling rustig wachten in kamer 1 tot Emma mij kwam ophalen, dit was erg fijn omdat het buiten erg koud was, en ik zo een beetje kon opwarmen

Na ongeveer 20 minuten ging de deur open en daar stond Emma, met een grote glimlach op haar gezicht. Ze herkende me nog van de vorige keer en wist me direct op mijn gemak te stellen. Op de kamer aangekomen, vielen al snel alle zenuwen van me af en nam Emma het heft in handen. Wat er precies allemaal is gebeurd laat ik in het midden, maar laat ik het er op houden dat ik weer wat nieuwe dingen geleerd en echt heel erg genoten heb. Na een fantastische afloop werd ik door Emma vakkundig schoongemaakt, daarna kwam ze nog even tegen me aan liggen, en hebben we nog even gezellig nagepraat. Na het aankleden ben ik met grote glimlach weer naar huis gekeerd.

Conclusie. Emma levert goede service. heeft een goed gevoel voor humor, en is een prima lerares.

De kamer was ook weer schoon en netjes.

Ik kom zeker weer terug!

Comment

Working...
                  X