Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma, Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heren, ook ik ben op basis van de recensies eens gaan kijken bij deze dame. Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe geen spijt van heb gehad. Wat is Emma leuke en lieve vrouw!
    Ik was nog nooit bij dit privéhuis geweest en dus ook nog nooit bij Emma, maar over beiden ben ik heel positief. Ik kan Emma echt bij iedereen aanraden, maar niet allemaal heen gaan op het moment dat ik ook wil . Want dan staat er een rij, zoals hierboven gezegd is, en daar hou ik ook niet van. En daarnaast wil ik jullie vragen om een beetje aardig te zijn voor haar, zij verdient het!

Emma, ik kom zeker nog vaker bij je langs. Ook al heb ik je nog niet vaak gezien, ik weet dat de eerste ontmoeting leuk was, dat zal de komende ontmoetingen zeker ook zijn, daar twijfel ik niet aan. Bedankt voor de leuke tijd.Tot snel. xx Niels

Comment

Na alle goede recensies ook mijn geluk beproefd bij Emma. Voelde me gelijk op mijn gemak bij haar en ze verstaat de kunst van het teasen, en dat voorspelt meestal veel goeds. Zo ook deze keer. Haar orale vaardigheden vond ik heel goed, en ze doet het met gevoel en variatie. Deze vrouw heeft en geeft een boel energie en een uurtje met Emma betekent een echte body work out. Had moeite om niet te vroeg mijn kruit te verschieten maar door alle afwisselingen heb ik toch echt een uurtje kunnen genieten met Emma. Voor herhaling vatbaar!

Comment

Dat Privehuis La Cloche timmert aan de weg zeg, in relatief korte tijd een paar toppers van meiden, en steeds betere bezetting. Leuk hoor, dat het nog kan in Nederland met al die negatieve overheden. Emma is een topper qua sex en ook lekker Nederlands en blond. Lekkere vrijster en wat een topzoenster, want tongzoenen had ik er bij genomen. We hebben een leuke ontspannen maar ook inspannende tijd samen gehad, en tijd vloog zo voorbij dus een goed teken. Ik heb inmiddels dit jaar toch een aardig lijstje met meerdere toppertjes die ik voor herhaling kan gaan bezoeken en dat was niet altijd zo

Comment

Anderhalve maand geleden voor het eerst bij Emma geweest, zoals hierboven beschreven beviel mij de eerste keer heel goed. Het is toch altijd een beetje afwachten hoe de volgende keren zullen gaan, maar Ik moet zeggen dat die mij ook zeer goed bevallen zijn. Tot nu toe heb ik mij elke keer uitstekend vermaakt bij deze Brabantse schone.

Emma heeft een zeer goede inzet en doet alles om het je naar je zin te maken, elke keer weer, dat kan ik enorm waarderen. Voorlopig blijf ik nog wel bij Emma langs komen, dus Emma je zit nog aan tijdje aan mij vast
          Last edited by Niels505; 3 weeks ago.

Comment

Tja Emma, wat valt er nog over haar te schrijven? Alle positieve punten omtrent deze zeer aantrekkelijke dame zijn al uitvoerig beschreven in eerdere recensies.
            Afgelopen week haar weer bezocht en weer zeer zeker niet tegengevallen.
            Een dame die je na afloop aan de hand mee naar huis wilt nemen en eigenlijk alleen maar voor jezelf wilt houden.
            Mij gaat ze zeer zeker terug zien!

Emma, tot gauw ! 😍😘

Comment

Working...
            X