Announcement

Collapse
No announcement yet.

Silvana, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Silvana, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Silvana
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk: Nederlandse
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tattoo's: Ja

https://www.privehuishod.nl/silvana/

Silvana heeft zich met volle enthousiasme ingezet. Prettig voorspel. Haar orale kwaliteiten vond ik heel goed: afwisselend en sensueel. Heerlijk om met deze actieve blonde vrouw verschillende standjes door te nemen. De massage na afloop vond ik erg ontspannend. Derhalve is een bezoekje aan Silvana goed voor lichaam en geest :-) Dank Silvana voor je inzet! Ik kom voor je terug hoor!
    Last edited by Legale Dames Van Plezier; 06-12-2019, 12:16. Reason: Info toegevoegd

Het was voor mij de eerste keer, (zaterdag 4 januari) betaalde seks. Ik had al veel recensies gelezen van House of Dreams, die keuze was gemaakt. Nu nog de dame. Mijn keuze is gevallen op Silvana. Nou, daar heb ik geen spijt van, wat een lieve, aardige Topper!!! Ik liet weten dat het de eerste keer was op deze manier. Ze stelde mij zo snel op mijn gemak. Werkelijk het voelde niet als de eerste keer, zeker niet! Gelijk heel vertrouwd. Het was moment, het knuffelen, tongzoenen, strelen, elkaar bekijken, alles was werkelijk top! Silvana is super slank en heeft een heerlijk lijf. Heerlijke mooie billen! Haar huid is heel zacht. Genoten van de manier waarop ze pijpt en de ballen daarbij niet overslaat. Uiteindelijk in twee standjes heerlijk geneukt. En klaargekomen in doggy , terwijl ik een schitterend uitzicht had op haar mooie billen. Als het je eerste keer is dan ben je in goede handen bij Silvana, ook als het niet de eerste keer is. Het is zeker niet mijn laatste keer bij House of Dreams. Silvana bedankt.

Comment

Working...
    X