Announcement

Collapse
No announcement yet.

Algemeen - Utrecht Prive, Utrecht, Vleutenseweg 247-249

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Algemeen - Utrecht Prive, Utrecht, Vleutenseweg 247-249

Hier kan je algemene berichten plaatsen over Utrecht Prive. Wil je een recensie schrijven over een dame, doe dat dan hier: https://legaledamesvanplezier.nl/for...-clubs/utrecht

https://utrechtprive.nl/

Lijkt alsof ze hier worden Gedwongen, dames zijn hier heel sagerijnig en op de kamer alsof je met een dood lijk bent opgeschept! ‘Gastheer’ was ook heel brutaal en verre van gast vriendelijk! Zonde van je geld en tijd.

Comment

Dus je bent met meerdere dames tegelijk op de kamer geweest of heb je ze allemaal apart bezocht binnen een bepaalde tijd? de ervaring waar jij het over hebt heb ik ook gehad bij Dynamite, meerdere keren zelfs, maar heb daar ook hele leuke dates gehad, je moet het maar net treffen.

Comment

loopt inderdaad een rare gastheer rond, en een nukkige gastvrouw, maar goed dat kan ik wel handelen, ze hebben wel een paar leuke meiden, moet nog recensies inhalen, kamers zijn netjes. Maar ontvangst sfeer kan inderdaad beter, Vleutenseweg bedoelen jullie toch?

Comment

Ja Vleutenseweg, daar ben ik in 2009 of 2010 een keer geweest toen het nog geen club was hoe je het nu kent, je liep een trappetje omhoog waar je uiteindelijk in een kamer kwam met vier dames en een schoothondje erbij.
          Last edited by Bobbie1; 30-11-2019, 16:02.

Comment

ooo dat is 10 jaar geleden, het is nog steeds geen club hoor, maar een net verbouwd privehuis met discreet voorstellen en nette kamers, zelfde concept als de andere privehuizen in de regio

Comment

Daarna lang niet meer geweest dus geen idee, als ik had geweten dat er die dag een pluizenbol aanwezig was had ik wel hondenkoekjes meegenomen.

Comment

Working...
              X