Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaimy, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jaimy, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Jaimy
    Leeftijd: 35
    Uiterlijk: Nederlandse
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Normaal postuur
    Cupmaat: E
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tattoo's: Ja

https://www.privehuishod.nl/jaimy/

Gisteren ben ik weer eens bij HOD langs geweest, waar een zestal dames zich aan me voorstelden. Dat vond ik bijzonder want meestal zijn het er minder ivm drukte op de momenten dat ik aankom. De laatste die zich aan me voorstelde was Jaimy, die net nieuw bij het huis was. Ze stelde zich heel vrolijk en enthousiast voor, wat mij altijd prikkelt, zeker als het ook nog eens zo'n aantrekkelijke dame is. Ze is halverwege de 30, donkerblond, vrij slank met mooie en grote borsten. Ze komt van een ander huis wat gesloten is en heeft HOD als nieuwe 'standplaats' gekozen. Ze is heel spontaan en nam het initiatief (waar ik van houd). Op erotisch vlak voelde ze goed aan wat ik lekker vond. Als extra heb ik beffen erbij genomen, waar ze erg blij mee was( "en daar word ik nog voor betaald ook!!"😄). Na een heerlijke 69 heeft ze me heerlijk klaar gecowgirld. Ik ga zeker nog eens terug!
    Bedankt Jaimy!
    Last edited by Legale Dames Van Plezier; 05-12-2019, 17:56. Reason: Info toegevoegd

Gisteravond gebruik gemaakt van de black friday actie bij hod. Van te voren een afspraak gemaakt met de leuke Jaimy. Een leuke spontane vrouw waar ik mij gelijk thuis bij voelde. Na heerlijk rustig opbouwen met lekker vol tongzoenen kwam zij bovenop in cowgirl. Wat volgde was echt heerlijk, ik ben al lange tijd niet meer zo lekker klaargekomen. Jaimy bedankt!

Comment

Dit was mijn eerste ontmoeting met Jaimy, het huis heb ik vaker bezocht. Een beetje gespannen zat ik de kamer te wachten. Jaimy wist mij snel op mijn gemak te stellen. Eenmaal op bed heb ik gevraagd rustig op te bouwen. Dat lukte heel erg goed. Jaimy weet hoe ze een man moet teasen. Ik heb een heerlijk samenzijn beleefd. Jaimy is een aanrader! Ik ga haar zeker nog eens bezoeken. Het herhalingsgevaar is reëel aanwezig. Jamiy bedankt!

Comment

Vorige week vrijdag op de bonnefooi naar House of Dreams gereden. Eenmaal aangekomen werd me bij de deur verteld dat alle kamers vol zaten en dat er over 15 a 20 minuutjes weer plek was. Of ik dan misschien terug kon komen. Een kleine tegenvaller, maar aan de andere kant zegt dat ook wat over het succes van het huis. Na 20 minuutjes terug gegaan en ondanks de drukte was er nog zat te kiezen! Ook Jaimy kwam voorbij, een voormalig meisje van Huize Monique, die nu gesloten is. Jaimy is een heel spontane, nuchtere, Hollandse meid met een gigantische voorgevel. Op de kamer heeft ze me in vervoering gebracht, met haar knappe gezichtje en haar prachtige borsten. Nadat ik haar heerlijk klaar gebefd had besteeg ze me na een overheerlijk pijpbeurt (zc) en reed ze me zo de zevende hemel in. Wat een lekkertje!

Comment

Net voor oud en nieuw Jaimy bezocht bij HOD haar vaak bezocht bij HM maar nu dat niet meer kan moest ik wel met Jaimy mee verhuizen naar HOD. Jaimy is een top vrouw die al mijn fantasietjes waar maakt ze kan alles als de beste en ze ziet er ook nog helemaal top uit. Kijk nu alweer uit naar de volgende keer ... Jaimy tot snel XX

Comment

Ging verkeerd moet zijn:
            Jaimy is M ooi K rachtig
            A antrekkelijk I nnovatief N ieuwschierig
            I nnemend J oviaal U itblinkend
            M ooi N uchter F lexibel
            Y verig F link
            L iefdevol E elijk
            I mponerend I nterligent L oyaal
            S ociaal E nthousiast
            V olgzaam
            E nergiek

Comment

J aimy is
              A antrekkelijk
              I innemend
              M ooi
              Y verig

I mopnerend
              S ociaal

M edelevend
              I nnovatief
              J oviaal
              N ieuwschierig

L iefdevol
              I interligent
              E nthousiast
              V olgzaam
              E nergiek

K rachtig
              N ieuwschierig
              U itblinkend
              F lexibel
              F link
              E erlijk
              L oyaal

Comment

Vorige week woensdag avond bij Jaimy geweest had een uurtje afgesproken maar door de file kwam ik een kwartier te laat en had nog 3 kwartier over, kon helaas niet langer blijven = ( maar wat ik super schappelijk vind van HOD dat ik maar voor 3 kwartier hoefde te betalen Jaimy moest toch een kwartier op mij wachten. Jaimy en ik zijn toen maar in de versnelling gegaan om de tijd in te halen. heb weer een top tijd gehad met Jaimy Denk elke keer als ik bij Jaimy ben geweest dat het niet beter en lekkerder kan, maar het kan toch ... het was weer beter en lekkerder dan de vorige keer als ik meer tijd en de mogelijkheden had dan had ik wel de hele middag en avond met Jaimy willen doorbrengen. We hadden ook een top kamer met spiegels rond het bed en een mooie douche in de kamer. Jammer dat de tijd zo snel voorbij was het was weer geweldig ik kom weer snel bij je terug Jaimy XX

Comment

Working...
                X