Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sofia, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sofia, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Sofia
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Surinaamse
    Kleur haar: Brunette
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: D
    Siliconen: Onbekend
    Piercing: Ja
    Tattoo's: Ja
    Looks … Nederlands/Antiliaanse 23 lentes 1.67m Brunette Bruine ogen D-cup borsten Normaal postuur Wel piercings/tattoo’s Roken? Ja Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen deepthroat pijpen anaal bij Sofia anaal bij klant golden shower bij klant Russisch (tussen de borsten) Laten beffen Lesbisch trio met 2e meisje Trio met 2e ... Read more...

Uitstekende date gehad met deze getinte jongedame. Zij wist mij zeker te vermaken. In de jacuzzi ging Sofia voortvarend van start en wist mij al snel te laten genieten door haar manier van bewegen en aanraken. Sensueel en gepassioneerd bracht ze Yankee naar hogere sferen, zodanig dat het water in de jacuzzi bijna begon te koken. Het is een fijne shone dame die een heerlijke geur bij zich droeg en met haar lippen mijn lichaam afging. Genoten heb ik!

Comment

Het was weer tijd voor een exotische schone, want veel te lang gelee. En bij House of Dreams was er een nieuwe, Sofia genaamd. Geen afspraak gemaakt, maar ik had gelukkig de mazzel dat ze vrij was. Sofia is een echt beauty poppetje. Alles zag er perfect uit. Nou, ik kan je vertellen, het was ook perfect op de kamer. Een hele geile pijpbeurt (zc) gehad, waarbij ik haar meerdere keren moest tegenhouden, anders had ik mijn kruit te vroeg verschoten. Daarna haar heerlijke roze lipjes om mijn grote vriend heen en het spetterend afgemaakt. In de categorie exotisch is dit weer een mooie aanwinst voor HoD.

Comment

Heren, ik heb mij meer dan uitstekend vermaakt met deze fraaie jonge twintiger Sofia genaamd. Ondeugende sensuele oogopslag, fraaie grote borsten en een zachte getinte huid. In bad (jacuzzi) was het een prettige rustige kennismaking met de juiste strelingen, gesprekje, en later meer aktie waarbij ik wel wat extra zweetdruppels op een positieve manier op mijn voorhoofd kreeg. Haar tong wisten fijntjes bepaalde plekjes op mijn lichaam te beroeren.

Op bed zou ons minnespel nog meer aktie en zweetdruppels geven, waarbij ik eventjes naar adem moest happen, maar Sofia is een ware liefhebster en verleidster die ik menig man hier kan aanraden.

Comment

Aangetrokken door de foto's van haar die nu verschenen zijn op https://www.privehuishod.nl/sofia-2/ en o.a. de recensie van Yankee de ervaren woman liefhebbber en weet vaak wat kwaliteit is, ben ik vandaag zondag met het winterzonnetje eens gaan kijken bij House of Dreams. Zondag is meestal net ff wat relaxter daar en ik kreeg een leuk voorstel rondje en daar zat Sofia dus bij dus ik had geluk maar dat is mijn achternaam ook

Ik heb haar gekozen en geen moment spijt van gehad. Sofia is een jonge twintiger met Carribean bloed, deels Antilliaans, nu ik zou willen dat ik daar nu in de zon zat, maar Sofia heeft op haar manier mij even doen laten denken dat ik in een heter oord was. Want ze heeft mij heet gemaakt van genot en ik heb mij meer dan uitstekend met haar vermaakt. Tongzoenen, neuken, pijpen, vrijen, allemaal lekker en ik heb het elke minuut warm gehad. Ook met haar grote echte borsten kunnen spelen en genieten. Ja hoor niets mis mee met deze Sofia!

Comment

Working...
          X