Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yasmina, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yasmina, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Yasmina
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Arabisch
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: E
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tattoo's: Nee

Gisteren zag ik foto's van deze Yasmina op de website van House of Dreams, ze heeft een geweldige kont op de foto's en dat deed mijn broek strak trekken in het kruis haha :-)

Yasmina heeft fantastische curves. Ze is zeker niet dik, maar echt grote borsten en grote billen. Een echte zandloper. Het is een vrolijke meid waar je best een goed gesprek mee kan voeren. Maar okay, daar kwam ik natuurlijk niet voor! Afgesproken dat ik iets extra zou betalen voor tongzoenen, want dat maakt de date compleet vind ik.

Ze heeft me heerlijk opgegeild door over mijn naakte lichaam te glijden, ze zoent lekker en ook pijpen deed opwindend. Tussendoor mn pik tussen haar grote borsten laten glijden, pfoe heerlijk! Ik stond nu al op knallen. Had ik misschien een uur moeten boeken ipv een half uur? Dan had ik misschien voor 2x klaarkomen kunnen gaan.

Toch maar even gevraagd om iets rustiger aan te doen, waarbij ze wat minder pikgericht mij erotisch verwend heeft.

Daarna overgegaan naar het neuken, in cowgirl reed ze langzaam over mn pik heen, haar tieten in mn gezicht en mijn handen op haar volle kont. Heerlijk!

Ik heb de finisht bereikt in doggy, wat een fantastische billen heeft ze.

Heerlijk heerlijk heerlijk! Voldaan weer naar huis toe gegaan.
    Looks … Yasmina Arabische/Spaanse 21 lentes 1.60m Brunette Groene ogen E-cup Borsten (echt) Normaal postuur Wel piercings/geen tattoo’s Roken? Nee Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen Franse massage Deepthroat pijpen Russisch (tussen de borsten) Laten beffen Trio met 2e meisje Golden shower bij klant Trio met 2 mannen Anaal ... Read more...

Gister avond eve gekozen om eve iets anders te proberen dan me vaste meiden! Nou lekker zo’n grote kont van Yasmina! Ook belangrijk om je ogen te laten genieten voordat je aan tafel gaat. Volgende x een uurtje nemen om langer op dogy te komen! Heerlijk weer

Comment

Afgelopen zaterdag besloten om een keer naar House of Dreams te gaan voor een vluggertje, ik had geen afspraak gemaakt maar werd gelijk vriendelijk ontvangen door de gastvrouw.
      De gastvrouw stuurde een paar dames één voor één de kamer binnen.
      Toen Yasmina de kamer binnenkwam was ik gelijk in trance, leuk koppie, grote tieten en een heerlijke kont. (echte eyecandy)
      Nadat we de bed in doken begonnen we elkaar geil te strelen en te likken waarna ze op me klom en spontaan begon te rijden.
      Yasmina wist mij zo erg op te geilen dat ik mijn vluggertje had verlengt en dat was het helemaal waard.
      Ik zou voor haar zo nog een keer langs komen.

Comment

Toppertje dit, lekkere volle kont en grote tieten en mooi geil gezichtje en lekker gewillig. Heeft ook nog in Amersfoort prive gewerkt als Souhaila. Lekkere geile sex, standjes, tongen, neuken met, pijpen, helemaal dik in orde deze chick!

Comment

Besloten vanmiddag eens weer op de site te kijken..en hee een bericht. Had ik een prijs gewonnen met mijn relaas over die lieve Roos !! te besteden bij "één van de sponsoren" dat zou voor mij HOD Amersfoort worden, dat stond al vast . Maar even gebeld, want over week was de datum al verstreken. Afspraak gemaakt voor Yasmina, eigenlijk wat te jong maar ik zou er het beste van maken, was tenslotte gesponsord !
          Me even wat ingelezen, dat kon wel eens prettig worden...Wat later aangebeld en na wat wachten afrekenen enz. kwam daar een prachtige Marrokaanse/Spaanse jongedame binnen ..zo de kaarten waren geschud. Gelukkig was er géén weg terug. Eenmaal op de kamer direct met de deur in huis gevallen, gevraagd naar de extra's , die vertelde ze eigenlijk liever op bed , maar ik zei géén tijd te verleizen
          dus extrás erbij. Hier zeker géén spijt van gehad, haar even laten voelen hoe je volgens mij met een dame hoort om te gaan wat ze kon waarderen ze is lief, lekker stevig, en een heerlijk lijf met de juiste rondingen. Heb een uur heerlijk mogen genieten met haar, herhalingsgevaar : zeker weten ! Yasmina , bedankt voor de prettige date, groetjes

Comment

In de afgelopen maanden heb ik met veel genoegen verschillende dames bezocht bij House of Dreams in Amersfoort. Vandaag had ik voor de eerste keer afgesproken met Yasmina. De eerste kennismaking kan soms wat ongemakkelijk zijn omdat je elkaar niet kent, maar daar was met Yasmina geen sprake van.Ze is een sprankelende jonge frivole en slimme meid, gekleed in een verleidelijk doorzichtige babydoll met een gezellige babbel. Je voelt je gelijk op je gemak. na de kennismaking en uitwisseling van wensen en mogelijkheden kon de pret beginnen. Gelegen op het grote bed schoof Yasmina verleidelijk over mij heen om naast mij plaats te nemen om vervolgens heerlijk te zoenen. Voor mij stond de tijd even stil, wat was dat lekker. Haar mooie grote borsten (puur natuur) sprongen een beetje uit de babydoll en riepen er gewoon om om gekust en verwend te worden. Na deze verwennerij was het de beurt aan Yasmina en begon zij mij te plagen en teasend te pijpen. grote ogen keken mij ondertussen stout aan. Wat een feestje.

Na de pijpronde was het weer mijn beurt en mocht ik Yasmina lekker beffen. In een rustig tempo probeerde ik Yasmina op temperatuur te rkijgen. Aan het gekreun te horen lukte dat aardig en vervolgens mocht ik zachtjes over haar clitje wrijven, wat ze ook kon waarderen. Ik zat op mijn knieen en ondertussen pijpte zij mij weer en trok ze mij heerlijk relaxed af. De sfeer zat er goed in.

Na een kreunend orgasme werden de pijpskills van Yasmina weer ingezet. Met moeite kon ik een hoogtepunt vermijden. Na een korte pauze was het tijd voor de finale. Condoomtijd en verschillende standjes. Eerst Yasmina bovenop, zodat ik haar goed kon aankijken en haar borsten kon verwennen. Haar grote oorringen wiebelden in het ritme heen en weer. Het tempo werd opgevoerd en haar gewicht voelde zalig aan.Lekker strak en ritmisch. De afsluiting was op zijn hondjes. Wat een prachtige volle kont heeft Yasmna. Een kont met houvast en een kont waar ik mijn ogen niet vanaf kon houden.Het duurde dan ook niet lang voordat ik knetterend klaarkwam.

Toen ik weer op aarde was hebben we nog heerlijk gezoend en gezellig gekletst, voordat ik volledig ontspannen naar huis reed. Wat een feest was de afspraak met deze dame. De agenda is alweer gepakt voor de volgende afspraak.
            Last edited by Rudolph; 30-11-2019, 21:31.

Comment

Dit is wel een geile Mocro donder hoor, mooie krullen, volle ronde sexy ass, en megatieten waar mee ik lekker aan de gang kon. En Yasmina is niet vies van een geil potje sex, volgens mij genoot ze zelf ook volop en anders kan ze het mooi en realtisch spelen, mij maakte het tenminste extra geil dus ik had een wereldwip met haar. Gewoon geile sex met lekker tongzoenen, beffen, neuken en pijpen. Ik heb het zeker naar mijn zin gehad!

Comment

Beste Yasmina,

Hartelijk dank voor de tijd die wij samen hebben door gebracht, het was echt geweldig.

Al vanaf het eerste moment dat jij je kwam voorstellen, kon ik niet meer voor een ander kiezen. Jij was het gewoon voor mij.
                Met je heerlijke lichaam en kontje moest ik wel voor jou kiezen. Wij hebben een heerlijke 45 minuten gehad en ik raad haar aan iedereen aan!

Tot gauw!

Comment

Working...
                X