Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lisa, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lieve Lisa weer een heerlijke tijd gehad met jou, elkaar weer heerlijk verwend, en heerlijk gepijpt weer echt een feestje, en altijd lekker relaxen met jou, ik voel me altijd meteen op me gemak met jou, dank je wel weer Lisa tot de volgende keer liefs en XXX en hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst

Comment

Een uurtje doorgebracht met Lisa. Lisa zorgde meteen voor een prettige stemming: ik voelde me op mijn gemak en het was spannend. Heerlijke warming up met teasen en masseren. En ze weet wel van wanten als het dan tot verdere actie komt. Pijpen gaat behoorlijk diep en ze doet dit met overgave, erg opwindend om te voelen en naar te kijken. Diverse standjes geen enkel probleem. Dankjewel Lisa voor de heerlijke date. Ging heerlijk voldaan weer op pad.

Comment

Ik ben een paar weken terug voor het eerst bij Lisa geweest! Dat is mij zeker goed bevallen.

Lisa is een lekkere spontane en gezellige dame die gelijk vanaf het begin er vol in gaat. Zonder verder details in te gaan was ik na een uur helemaal leeg.
        Tussendoor ook nog gezellig met haar gesproken.

Moe maar voldaan weer naar huis. Ik ga zeker nog een keer langs!

Comment

Ik wilde 2019 goed afsluiten en peinsde hoe; of een borrel in mijn stamcafe of toch iets anders? Automatisch bijna kwam HOD op mijn telefoonscherm. Dus op naar Amersfoort. Ik las dat de line-up niet groot was deze laatste dag, dus maar een afspraak gemaakt naar aanleiding van de recensies. Al jaren stel ik mezelf de vraag of schoonheid universeel is, voor en tegenstanders buitelen nog steeds over elkaar heen om elkaars ideeën hierover te betwisten. Maar sinds ik Lisa heb ontmoet ben ik ervan overtuigd dat de schoonheid van het vrouwelijk lichaam niet slechts afhankelijk is van je eigen standpunt. Een bijzonder fraaie dame. Haar voorkomen leek geboetseerd uit gestolde zinnelijkheid, in de juiste mix van maat, verhouding en proportie. In haar blauwe katachtige ogen huisde een zwoele, maar intense blik. Een eind twintiger met een rijpe, klassieke schoonheid, zonder de kinderlijke trekjes die moderne stijliconen kenmerken. Nee, een no nonsens dame. De pleziercentra in mijn brein lichtten op toen ik haar zag, maar ze maakte me ook verlegen. Een voor mij onbereikbare schoonheid, ineens tastbaar dichtbij…

Eenmaal binnen op de kamer, zittend op de bank liet ik mijn ogen nogmaals afdwalen naar haar gehele gestalte; haar normaal gebouwde lijf gesierd door een natuurlijke stevige C-cup. Haar mooie voeten gestoken in hoge zwarte pumps. Een bos blond haar dat nonchalant over haar schouders viel. Blauwe ogen omkaderd door mooie wimpers dat haar blik verleidingskracht gaf. Een feminiene bewegingsstijl. Ik vond mijzelf gevangen in haar blik, geboeid door haar hele voorkomen, overrompeld door de natuurlijke wijze waarop ze sensualiteit uitstraalde. Ze had zich gehuld in een luchtige outfit waarin haar mooie lichaam geweldig tot zijn recht kwam. Haar borsten, kwamen hierin eveneens sensueel tot hun recht. Een mooi laag ingesneden decolleté gaf een speelse glimp weg.

Over haar sexuele capaciteiten hoef ik niks te schrijven, alle superlatieven zijn reeds aan dit forum toevertrouwd. En ja ze kloppen , heb ik meegemaakt..
          Geweldige ontmoeting met een dame die vrijt zoals de beste dat kunnen. Passievol, zelfbewust en een tikkeltje stoutmoedig.

Uitmuntende date gehad met deze seksvirtuoos die je op de kamer doet voelen dat je leeft.

Comment

Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst in mijn leven naar een privéhuis geweest.
            Dit heb ik nooit eerder gedaan omdat ik altijd het idee had dat alleen een bepaald type vrouw dit werk doet.

Na al mijn moed verzameld te hebben om eindelijk naar binnen te stappen werd ik ontvangen door een vriendelijke gastvrouw en apart gezet in een kamer.

Een aantal dames stelden zich voor en toen was daar ineens Lisa! Wat een prachtige verschijning is dit.
            Ik ben er nog steeds ondersteboven van.

Ik was enorm gespannen maar Lisa wist mij direct op mijn gemak te stellen en gaf aan dat we alle tijd hadden om lekker te genieten.

Wat een talent heeft deze dame op alle vlakken ik had dan ook vrij snel mijn kruit verschoten, helaas lukte het niet nog een keer maar dit lag absoluut niet aan de kwaliteiten van Lisa.

Al met al vond ik dit een zeer bijzondere ervaring. En mijn beeld wat ik hiervan had is ook totaal veranderd.
            Lisa is een zeer intelligente vrouw en een dame met enorm veel humor, en totaal niet het type wat je in deze omgeving zou verwachten.
            Helaas kom ik zelf niet uit de buurt maar kom vast nog weleens terug bij haar.

Lisa geen idee of je dit weleens leest maar ik wil je hartelijk danken voor deze eerste ervaring.

Groet, HW

Comment

Nou Lisa was zaterdag in Privehuis La Cloche in Utrecht, hun 2e privehuis. Dus dat kwam mooi uit omdat ik al 2 winkeladresjes moest bezoeken in de stad. Zaterdag is het wat rustiger met klanten maar wel een mooie bezetting vandaag. Lisa is inderdaad een topdame, zoals hier door velen al beschreven. Mooi gezicht en sprekende ogen, intelligente en sexy dame met de juiste vrouwelijke rondingen en vooral sexuele skills! Wat kan deze vrouw een plezier geven en ontvangen (althans denk ik) aan sex. Want erotiek en sensualiteit lijkt in haar bloed te zitten.

Ik heb gevreeen als of ik voor het eerst met mijn 1e verliefde vriendinnetje sex had. De vonken spatte er vanaf, ook tijdens het tongzoenen. Wat een lekker mens is deze Lisa, ik wil al weer terug naar haar!

Comment

In het verleden regelmatig bij Lisa geweest en altijd een top ervaring gehad!

Zeker een aanrader

Comment

Nadat ik Lisa bij HM te Amersfoort ontmoet had stond het voor mij vast haar ooit weer te bezoeken.
                  Vandaag was het zover en heb haar in Almere bezocht.
                  De herkenning was er direct en dan is het ijs gebroken en de eventuele spanningen zijn dan als sneeuw voor de zon verdwenen.

Wat een heerlijkheid deze vrouw. Mooi, lief, lekker en een gezellige babbel.
                  Ik heb haar flink aan het werk gezet en heerlijk met haar genoten.
                  Ze laat oook duidelijk merken er zelf plezier aan te beleven. Een vakvrouw dus!
                  Wees lief voor Lisa, dan is Lisa lief voor jou.

Comment

Werkt nu op 3 locaties, Privehuis La Cloche, Privehuis House of Dreams en Privehuis Almere

Comment

Na een tijd zonder bezoekjes de draad weer opgepakt. Eigenlijk ging ik naar HM in het verleden. Ik kende deze dame ook van hier. Na sluiten tijd niet geweest. Mijn bezoek aan HoD heeft me aangenaam verrast. Het huis is echt top. Met name de rijke keuze aan dames. Vele mooie gezellige dames. Hier mag ook voor betaald worden. Leuke is dat door het ruime aanbod je ook zonder afspraak langs kunt gaan voor een blind date. Iedereen aan te raden!

Goed, terug naar het onderwerp. Lisa is in 1 woord top. Wat een tijger. Alles in overleg, samen een heerlijk uur van gemaakt.

Bedankt Lisa... Hoop je snel weer te zien.

Comment

Het was een uitermate plezierige verrassing toen plots de naam van Lisa gisteren op de website van HOD verscheen. Normaal ga ik graag op een vrijdag even bubbelen, maar toen zat Lisa in Almere en dat was even logistiek voor mij lastig. Maar ze besloot schijnbaar op de zaterdag een half dagje erbij te pakken want ze stond eerst niet op de weekplanning genoteerd en daar was ze opeens na de dagelijkse mutaties op de website.

Snel gebeld Alexandra de gastvrouw, en helaas kon ik geen 2 uren meer met Lisa boeken wel 1 uur en dat in mijn favoriete kamer 5 die groot is en met bankje en grote jacuzzi. Het was weer een prettig samenzijn. Lisa is op en top vrouw, vrolijk en goed gemutst en beschikt ook over een behoorlijke intelligentie en open en eerlijke manier van communiceren. En dat vind ik naast de sexuele vaardigheden van een vrouw, erg belangrijk. Dat maakt een date nog van een hoger niveau en completer omdat je dan ook een goed gesprek kan voeren en het bevorderdert ook de sexuele spanning. Althans zo werkt het bij mij. Omdat ik nu 1 uur had zijn we sneller van voorspel en gesprekje op het bankje de warme jacuzzi ingegaan toen deze was volgelopen met het warme sopwater.

Lisa is speels en zeer sensueel, en maar haar ondeugende mooie ogen en glimlach om haar lippen speelde ze opwindend met mij. Haar lippen zochten de mijne, terwijl haar vingers en nagels over mijn vermoeide lichaam van het werk van afgelopen week streelde. Een ontspanning in mijn lichaam en geest maakte mij meester. Ja hier was Yankee aan toe, en ook little Yankee wilde aandacht voelde ik onder het water, en dat zou hij ook snel van Lisa krijgen. We hebben dit keer lang in bad gezeten en genoten om daarna nog even lekker te genieten van elkaar op bed. Lisa het was mij weer een waar genoegen en het zal niet onze laatste ontmoeting zijn.

Comment

Working...
                        X