Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lisa, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lisa, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Lisa
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Ja

Even geleden bij Lisa geweest. Een mooie en spontane dame. Vanaf begin van de date ging het meteen vol gas. Lisa nam vol het initiatief en echt op adem komen voor een tweede keer was er niet bij. Door haar enthousiasme merk je ook dat zij zelf enorm er van geniet. Het samenspel was dan ook super en ik kijk nog veel met plezier terug op deze date. Tongzoenen en vooral PZC zijn fantastisch!
    Looks … 25 lentes 1.76m Blond haar Blauwe ogen C-cup Borsten (echt) Normaal postuur Wel tattoo’s/geen piercings Roken? Nee Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen Laten beffen Pijpen zonder Trio met 2 mannen Anaal bij klant Fisting bij klant Trio met 2e meisje Masseren Tussen de borsten (Russisch) Vingeren ... Read more...

Vanwege de goeie recensies was ik behoorlijk nieuwsgierig geworden naar Lisa. Donderdag vroeg gebeld voor een afspraak, want ik begreep dat deze dame erg druk is. Drie kwartier geboekt. Na binnenkomst netjes betaald en in spannende afwachting van Lisa. Lisa is een prachtige verschijning, met mooie rondingen. Heel spontaan en vriendelijk. Ik wilde graag pzc, tongzoenen en beffen als extra. Ze rekent alleen voor pzc 50,00 extra, de rest zit er bij in. Lisa kan echt heerlijk deepthroat pijpen. Daarna haar nog heerlijk klaar gelikt en we hebben het afgemaakt in missionarisstandje. Wat een fantastische date was dit!

Comment

Zo ben laatst eens naar Lisa gegaan om te kijken of zij er ook wat van kan, maar wat een goede aanwinst is zij zeg. Heb 1 uur genomen en ben er met gemak 2x in klaar gekomen. Haar rondingen zijn zo perfect, ik raad haar echt aan iedereen aan (mits je van een hete vrijpartij houdt ;-))

Mij ga je zeker nog vaker terug zien!

Comment

Ook bij Lisa geweest, een geweldige date gehad , we hadden een fijne goede klik, smijtig dat wij elkaar wel vaker gezien hadden maar nog nooit eerder een date gehad, is zeker niet de laatste keer elkaar lekker verwend , Lisa kwam al vrij snel heerlijk klaar.
        Bedankt Lisa tot de volgende keer XXX en Liefs

Comment

Inderdaad vielen mij de goede recensies ook op nu Lisa (voorheen Milou van Huize Monique) bij House of Dreams ontvangt, en aangezien ik om bekende redenen liever niet meer in Huize Monique kom (gelieg v exploitanten en omgang met hun meiden), nu eens deze Hollandse blondine kunnen bezoeken. Nou de klanten die haar zowel bij Huize Monique als bij House of Dreams bezocht hebben, hebben het mijn inziens gelijk over de supersex met Lisa en goede service. Leuke goed uitziende meid met de juiste vrouwelijke rondingen, slimme en frisse meid. En ik heb heerlijk vol getongzoend met haar, echte lekkere vrijpartij die overging in een stomende hete sexpartij (met condoom). Haar ook nog lekker oraal mogen verwennen wat een feestje was en hopelijk ook voor Lisa lekker was. En haar pijpkunsten zijn ook goed.

Moe en uitgeput lag ik na het neuken ff na te hijgen met haar en na te praten. Verschrikkelijk als je dan weer hoort hoe Huize Monique weer omgaat met hun meiden en vooral ex meiden. Lisa wordt nu bij klanten in dat huis bang gemaakt dat ze niet ok zou zijn met valse beschuldingen. Jaja, net nadat ze zelf weg was gegaan. Ze heeft immers nog kort daar op site als op vakantie gestaan, en eerst een dag geprobeerd bij House of Dreams terwijl ze nog een paar dagen daarna in huize Monique doorgewerkt heeft, allemaal in de agenda toen online te volgen en nu zou ze opeens ontslagen zijn. Net als die leugens over wel of geen airco, reden van dicht zijn. Het gestalk van meiden die weg zijn en elders werken of zelfs thuis opzoeken. Klanten met beetje iq geloven dat ook niet meer. Als je zoveel kamers (11) hebt daar in Huize M, en je hebt dagelijks maar 4-5 meiden dan weet je dat er dus niet ok gerund wordt daar en dat vele meiden er niet meer willen werken. En er werken nu wel meer dan 10 in huizen die soortgelijke dingen vertellen. Als je daar nu eens van leert en eens respectvol met je dames omgaat en niet steeds alles bij elkaar liegt ook naar je klanten dan kan je misschien nog wat redden. Bah, dat dat nog kan anno 2019. Het is wachten tot we meer dames van Huize M zien vertrekken en ergens anders zien opduiken.

Ik kan Lisa alleen maar complimenten geven voor haar hygiene, correcte omgang en goede service, ik ga haar meer bezoeken dat is zeker!

Comment

Donderdag eve afspraak gemaakt bij me favoriete gastvrouw met Lisa voor een uurtje met extra’s. Pijp kunsten waren hot en top en het tongzoenen heerlijk. Alleen jammer dat ze na 15min niet meer wilden neuken wat ik wel graag wou en had voorgesteld bij een uur.. Uiteindelijk beetje zitten knuffelen/massage, en met deepthroat afgemaakt met vol gas der mond geblust.

Heb de terugweg na huis in de trein heerlijk geslapen en bijgekomen van de heftige avond. Mensen in de trein moesten eens weten waar k net vandaan kwam 😃Bedankt Lisa
            Last edited by Zandloper33; 1 week ago.

Comment

Working...
            X