Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kim, Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kim, Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Naam: Kim
    Leeftijd: 21 jaar
    Lengte: 1.65m
    Uiterlijk:Nederlandse
    Kleur haar: Blond
    kleur ogen: Blauw
    Lichaamsbouw: Normaal postuur
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tattoo's: Ja

Vandaag bij Kim geweest, ik kwam zeiknat aan en nee, niet omdat ik opgewonden was, maar het ging net vreselijk gieten toen ik de auto uitstapte. Was iets te vroeg dus nog even gekletst met de gastvrouw en lekker wat te drinken gekregen.
    Na enige tijd kwam Kim zichzelf even voorstellen en gekozen voor een half uurtje inclusief beffen.
    Het is een vriendelijke Nederlandse dame ik heb haar heerlijk gebeft. Ook heeft Kim mooie en zachte borsten en rook heerlijk. Daarna haar doggy genomen en wederom goddelijk klaargekomen.

Ik ben een VROUW die wandelt en GEEN man. Zie mijn verhaal in mijn profiel. Dus vragen die ik via PB krijg of de dame bijv. goed pijpt, kan daarom niet beantwoorden.

Net als mijn voorganger ps4 ben ik ook zeker te spreken over de service van deze goed uitziende jonge blondine Kim. Zoenen was lekker vol, neuken lekker afwisselend qua ritmes intensie en standjes. En Kim kan gewoon lekker en sensueel maar ook geil opwindend vrijen. Ik moet gewoon bekennen dat ik even vergat waar ik was, zo ging ik op in haar. Ze is geloof ik niet veel aanwezig, want ik hou haar al in de gaten wanneer ze er weer is, want ik wil eigenlijk al snel weer. En over die borsten, ja ik schatte ze als een grote D, maar goed die cupmaten t.o.v. lichaam heb ik nooit zo begrepen. Zo kan de ene keer een D cup bij de ene meid er kleiner uit zien dan een C cup bij een andere meid. Op op website staat nu ook een volgens mij te kleine cupmaat. Maar ja, als ik een dame niet aantrekkelijk vindt bij voor voorstellen kan je netjes nee zeggen of een ander kiezen. Ze is gewoon een lekkere meid met grote borsten en goede service, wat wil een man nog meer?

Comment

Kim werkt weinig, dus toen ik haar vandaag zag staan gelijk ff afspraakje gemaakt via de gastvrouw. Half uurtje want mijn budget was voor deze week al verder op. Maar Kim wilde ik niet laten schieten, lekker ding en was de vorige keer mij heel goed bevallen, en vanmiddag weer dus Lekkere sex en tongzoenen gedaan en lekker ongeremd zodat ik wat stoom kon afblazen en haar mooie grote borsten verwend met mijn tong!

Comment

Working...
      X