Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lucia, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lucia, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Lucia
    Leeftijd: 37
    Uiterlijk: Latina
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Ja

Eens voor wat rijper gekozen en dan kan je het verschil qua geilheid/intensiteit met jongere dames vaak goed merken. Lucia is een goed verzorgde vrouw met mooi lichaam. Slank volle borsten, schat zo'n C cup en die waren echt. Lekker tongzoenen wat Lucia vol deed en goede geile sex, omgeremd waar niets op aan te merken was en kreeg tijdens de overigens uitstekende pijpbeurt ook nog kort een deepthroat daarin en toen er nog tijd over was, geen gehaast maar lekker een goede massage na, zodat de tijd netjes werd volgemaakt.

Staan ook foto's online van haar via https://www.privehuishod.nl/lucia/

Afgelopen maandag bij House of Dreams een date met de nieuwe Lucia gehad. Een mooie, rijpere Latina met een slank lichaam en een lief gezichtje. Drie kwartier betaald en als extra: pzc, zoenen en beffen. Deze dame is heerlijk rustig, maar vol passie en overgave. Het was een zeer relaxte date, en na 45 minuten ging ik super ontspannen de deur weer uit. Ik heb van haar genoten en mijn lijstje met toppers wordt steeds langer.

Comment

Ik zag dat er vandaag een topbezetting was bij House of Dreams, en ik had een relaxt dagje en droog buiten en wilde eens wat nieuws proberen, dus de stoute schoenen aangetrokken en naar Amersfoort gereden. Er kwam een hele stoet dames voorbij en ik koos nu eens voor een rijpere dame, een zeer vriendelijk en goed uitziende Latina dame Lucia genaamd. En rijpere dames geven vaak zeer goede sex, en dat bleek in dit geval ook. Latina dames staan ook bekend om de top inzet.

Lekkere standjes gedaan en goed en met gevoel door haar gepijpt, terwijl ze mijn lichaam streelde en ook lekker tongzoenen tussendoor, dat had ik er bij genomen als extra dienst. Ja gewoon erg goed deze Lucia!

Comment

Working...
      X