Announcement

Collapse
No announcement yet.

Algemeen, Privehuizen / Clubs, Provincie Utrecht

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Algemeen, Privehuizen / Clubs, Provincie Utrecht

Hier kan je algemene opmerkingen plaatsen en vragen stellen over privehuizen en clubs in de provincie Utrecht.

Heb je een ervaring met een dame? Schrijf dan een recensie hier: https://legaledamesvanplezier.nl/for...-clubs/utrecht

Wat zijn jullie algemene ervaringen met privehuizen in de provincie Utrecht? Welke huizen bezoeken jullie en waarom? En welke bezoek je niet en waarom niet?

Comment

Erg leuke vraag dit, ik bezoek Privéhuis La Cloche en Huize Mona in Utrecht, omdat beide toegankelijk zijn voor mij als wandelende dame.

En welke ik niet bezoek, puur afgaande op de site en mijn intuïtie is omdat er veel oost-Europese dames zitten, daar val ik zelf helaas niet op. En bij één van de twee huizen die ik niet bezoek heb het idee heb dat er gewoon dingen niet kloppen daar. Ik denk ik niet dat het geheel gepast is als ik deze namen van de huizen hier benoem.
      Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Comment

Privehuis La Cloche, Utrecht, netjes alles nieuw, en meerdere topmeisjes
        House of Dreams, Amersfoort / SM Studio Amersfoort, qua kinkysex en SM de top Mrs en kinkygirls in huis en fijne SM kamers met airco, privehuis met paar goede sex dames, en aantal wat niet mijn ding is, maar voor ieder wat
        Amersfoort Prive redelijk goed aanbod en groot privehuis

Comment

Dat Huize Monique is vaak dicht, omdat ze geen meiden hebben. Geen beste zaak dan, maar zou dat komen door al die verhalen hoe denigrerend die meiden daar intern behandeld worden?

Comment

geloof dat dat een echtpaar is dus als 1 van die 2 ziek is of relatieproblemen hebben ze al een probleem om dat huis te runnen want ze hebben geen gastvrouwen of zo. En ze gaan niet echt chill om met de meisjes, dat is wel algemeen bekend daar. Dus misschien zijn die er haast niet meer? Want het is wel een huis met veel kamers waar ze dus veel meisjes zouden kunnen laten werken als het er druk zou zijn.

Comment

Elaina terug bij lacloche?

Zag dat ze maandag op de lijst stond? Iemand meer weet..?

Comment

Is die recensie actie van die privehuizen nou echt? Heeft iemand echt gratis geneukt door die actie hier? Ik kom nooit bij privehuizen maar als er gratis sex te winnen is dan is het misschien wel eens het proberen waard haha

Comment

Ja, die zijn echt. Ik heb onlangs weer gewonnen. Heb de code al gebruikt daar bij Amy. Ik hoop uiteraard nog een keer te winnen
                  Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Comment

Ook ik heb al een aantal keren gewonnen.
                    1* de hoofdprijs (in de jacuzzi) en 2* een vierde prijs.

Comment

Working...
                    X