Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amy, House of Dreams, Soesterweg 271, Amersfoort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Amy, House of Dreams, Soesterweg 271, Amersfoort

Naam: Amy (voorheen Huize Monique)
    Leeftijd: 35
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Uiterlijk: Nederlandse
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: Cup B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tatoeages: Nee

https://www.privehuishod.nl/amy/

Huize Monique heeft speciaal op hun website staan bij de extra mogelijkheden, dat dames ook welkom zijn. Dus erg fijn dat dit privéhuis ook voor mij als wandelende vrouw toegankelijk is.

Ze hebben een privéparkeerplaats, alleen was het wat te krap voor mijn auto en aangezien er al wat auto’s stonden, kon ik net de draai niet maken. Maar dat was verder geen punt, het betaalt parkeren daar is niet duur voor een uurtje.

Daar aangekomen werd netjes en leuk ontvangen door de heer en de dame des huizes. Colaatje gedronken aan de bar en even met beide lekker gekletst. Na enige tijd kwam Amy mij
    ophalen, samen naar boven gegaan en even kort opgefrist. Alles was lekker schoon in het huis en op de kamer.

Het was voor Amy de eerste keer met een vrouw één op één. Amy is een prachtige slanke blonde dame en ze is lekker fris. Eerst lekker samen tongzoenen en strelen en daarna haar heerlijke lichaam overal gezoend. Langzaam aan naar beneden gegaan en haar lekker een tijdje gebeft. Aan Amy gevraagd of zij er voor open stond om door mij geneukt te worden met een strap on, dit vond ze geen probleem. Tijdens het omdoen van mijn strap on haar uiteraard beleefd gevraagd welke positie zij lekker vindt, dat was doggy. Ik heb haar heerlijk doggy mogen nemen en ben heerlijk twee keer klaar gekomen.

Zeer leuke en fijne ervaring. Het bedrag van €120,00 was inclusief beffen en tongzoenen, dus dat was al erg fijn dat ik hier niet extra voor hoefde te betalen.
    Last edited by Legale Dames Van Plezier; 02-01-2020, 17:48. Reason: Aangepast van Huize Monique naar House of Dreams
    Ik ben een VROUW die wandelt en GEEN man. Zie mijn verhaal in mijn profiel. Dus vragen die ik via PB krijg of de dame bijv. goed pijpt, kan daarom niet beantwoorden.

HOERA !!!! Deze kanjer werkt nu ook bij House of Dreams !!
    Ik hoop je gauw weer te zien Amy !

Comment

Hey Amy, Ik ben nu paar keer bij House of Dreams geweest, nu bij Amy, en ze was heerlijk, letterlijk en figuurlijk, om van te smullen, en dat deed ik ook haha. Dan is een uur niets, is zo voorbij. Voordat ik weer thuis was wilde ik het liefs weer terug, heerlijk. Ik ga zeker heel snel bij jou terug komen Amy, al was de eerste keer dat ik bij jullie kwam ook geweldig. Een zeer warme ontvangst, bij het binnen komen al. Niets blijkt bij jullie dat het alleen maar om geld verdienen gaat, een aanbeveler voor iedereen Tot Snel Amy en een dikke kus.X

Comment

ik heb ook nog even in het oude jaar geil gesext en met de rijpere maar zeer goed uitziende Amy. Lekker Nederlands, topgeile body en geile inzet en truukjes. Helemaal goed deze lekkere dame. Goed ongeremd gesext en ben door haar fantastisch gepijpt met veel gevoel en afwisseling en lekker zoenen. Ik kan het nieuwe jaar in!

Comment

Na het lezen van de goede recensies en het bekijken van haar prachtige foto's heb ik een afspraak gemaakt met Amy. Daar heb ik geen spijt van gekregen. Wat een klasse meid!! Zodra je ze ophaalt weet je dat het een feest wordt. Wat een geile verschijning. Geil maar toch stijlvol. Had een half uur afgesproken en dat was te kort. Snel de verplichtingen afgerond en losgegaan. Amy weet hoe je moet tongen. Na het tongen daalde ze langzaam af naar beneden en begon supergeil te pijpen. Alles kreeg aandacht. Heb haar moeten stoppen omdat het anders al over zou zijn met de pret en ik wilde nog een paar standjes met haar doen. Ze kwam eerst bovenop en uiteindelijk klaargekomen tijdens het missionaris standje met een geil uitzicht over haar lijf en mooie koppie. Ze heeft er een vaste klant bij.

Comment

Ben afgelopen maandag weer eens bij HOD geweest en vooraf gekozen voor Amy.

Mooie dame. Spontaan in de omgang en ze heeft een strak lijf.
            Het zoenen was lekker, zeker maar het hele spel kwam niet zo van de grond.
            Zijn op bed belandt om daar verder te vrijen, wat ook zeker gebeurde, maar van pijpen
            is dus niets terecht gekomen, terwijl ik toch vindt dat dit erbij hoort.

Begrijp me goed, het was zeker gezellig met haar en de seks was niet slecht, maar er
            ontbrak gewoon iets, waardoor het nooit helemaal opgang kwam.

Zou niet nog een keer voor haar kiezen, maar dat is mijn persoonlijke keuze.
            Er werken bij HOD dan zeker nog andere dames waar ik een betere klik mee heb en waar ik
            dan eerder voor zou kiezen, maar kan me voorstellen dat anderen dat precies omgekeerd hebben,
            omdat Amy zeker het bezoeken waard is. Al is het maar voor één keer.

Comment

Weet niet goed of ik het hier moet schrijven want Amy werkt op 2locaties. Vandaag maandag dus bij La Cloche in Utrecht en ik had wat tijd over dus voor een half uurtje sex gegaan. Overigens deze Amy is niet die brunette van maanden terug die er werkte. Dit is nu een knappe sexy Nederlandse vrouw met blonde haren en mooie body. Ook in dat inmiddels gesloten privehuis Huize Monique gewerkt. Moet zeggen Amy weet een man te verwennen want ik moest ff tandje bijschakelen qua energie. Heerlijke tongzoenster ook

Comment

Amy een lady met smaakvolle lingerie. Goed verzorgd en een frisse sensuele verschijning. De eerste minuten van kennismaking voelde goed. En dat zou het complete uur ook verder ontwikkelen waardoor de tijd omvloog. In de jacuzzi vonden wij elkaar snel. Amy weet een onderhoudend gesprek te houden maar wist ook op erotisch vlak snel het iniatief te nemen op een prettige manier van subtiel naar al snel gepassioneerd. Het tongzoenen begon rustig en werd al snel met passie en variatie lekker uitgevoerd, en dat vind Yankee een belangrijk deel van het minnespel. Het warme water gaf ook een extra dimensie aan onze opgewarmde lichamen. Amy is een ervaren minnares en wist mij het hele uur te overtuigen van haar skills. En dat liet ik mij graag welgevallen. Ik heb zeer genoten van haar weldadige energie en ook zeer goede orale kwaliteiten, terwijl ik ook haar nog het een en ander heb terug gegeven. Zeker voor herhaling vatbaar deze aantrekkelijke klasselady!

Comment

Weet niet goed of ik het hier moet schrijven want Amy werkt op 2 locaties. Zoals op een maandag dus bij La Cloche in Utrecht en ik had wat tijd over dus voor een half uurtje sex gegaan. Overigens deze Amy is niet die brunette van maanden terug die er werkte. Dit is nu een knappe sexy Nederlandse vrouw met blonde haren en mooie body. Ook in dat inmiddels gesloten privehuis Huize Monique gewerkt. Moet zeggen Amy weet een man te verwennen want ik moest ff tandje bijschakelen qua energie. Heerlijke tongzoenster ook.

Comment

Working...
                  X