Announcement

Collapse
No announcement yet.

Safia, Privéhuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Safia, Privéhuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287d

Vanmiddag zag ik op de site van La Cloche een nieuwe aanwinst, overigens 2 zelfs, Samantha en Safia https://www.privehuislacloche.nl/safia/ . Ik ben er dus heen getogen want mijn weekendwip gaat niet lukken ivm volle agenda ook omdat het Pinksterweekend is dus... Pinkpop ben ik 2 dagen, yeah!

Safia dus, mooie jonge getinte Hindoestaanse jongedame alles puur natuur. Mooie slanke body, gewoon een leuk en lekker ding. Heb tongzoenen erbij genomen en dat deed Safia heerlijk speels en sensueel. Verder lekker gepijpt en in 2 standjes geneukt wat ik en zij best lang volhielden. Ik was positief verrast door mijn energie vandaag. Of gaf Safia mij die? Ja dit zal niet mijn laatste x zijn met Safia, alleen mijn lijstje met leuke lekkere meiden wordt de laatste tijd wel lang. Wat een luxe die keuze!

Gisterenavond kon ik mijn geluk niet op. Safira stelde zich voor en wat een prachtige verschijning van een mooie jonge vrouw zeg. Nu moest ik alleen nog afwachten hoe ze qua sex zou zijn. Nou dat had ik na 10 minuten al in de gaten en heb mijn 45 minuten gelijk verlengd naar een uur en dat kon zonder enkel probleem. Safira is een zeer beschaafde mooi knappe slanke getinte twintiger met mooie bruine ogen een slanke vrouwelijke body van hemels niveau. Fijnragge smaakvolle lingerie om haar mooi gevormd lichaam en een prachtig knap gezicht en mooie gladde bruin getinte huid. Het vrijen met haar was een feest wat een fijne heerlijke minnares want zo voelde het. Lekker tongzoenen.. strelen en zo naar het orale werk en weer terug om vervolgens slowly te gaan neuken en dit verder op te voeren. Omdat er nog tijd over was een heerlijke massage na en zowaar handmatig een tweede orgasme door een penis oliemassage. Ja ik ben zelfs een beetje verliefd!

Comment

Na de goede recensies ook mijn geluk beproefd en gelijk een afspraak gemaakt voor een uur. Safia is een charmante jonge vrouw. Ze kan je intens aankijken en ze straalt rust uit. Ze vroeg vriendelijk naar mijn wensen. Daarna rustig begonnen, waarbij ze een massage wel kon waarderen. Daarna werd duidelijk dat Safia goed kan teasen en de opmars naar de Franse massage was origineel en aangenaam. Ze is erg lenig en dat leverde veel mogelijkheden op met het doornemen van diverse standjes. Ze heeft daarna nog een lekkere massage gegeven en er zat ook nog een tweede ronde in. Voldaan en ontspannen keerde ik terug op huis aan. Dank Safia voor je inzet.

Comment

Jeetje, vanmiddag een paretlje van een beauty van een meisje getroffen hier bij La Cloche. Vermoed dat ze Hindoestaanse is, maar ze heeft ook iets Arabisch. Mysterieus, heel knap, classy en smaakvolle lingerie en geweldige body, slank, mooi kontje, benen, echte b cup en een heer knap gezicht en ogen waar je door gehypnotiseerd wordt. Waar ze deze beauty van begin 20 hebben gevonden weet ik niet, maar het is ook nog eens een schatje en lieve meid met veel sensualiteit in zich. En brains. En dat ging gelukkig niet tenkoste van de seks want die was gewoon erg goed. Teasen, zoenen, vrijen en zo steeds een stapje verder en steeds geiler. Ik baalde dat ik niet kon verlengen want ze had al weer afspraken na mij. Dus meer klanten hebben haar ontdekt, maar ik kon nog geen recensies over haar vinden dus er zijn schijnbaar klanten die dan al veel komen hier die niet schrijven. Wordt ook steeds drukker hier met klanten en meisjes, want dat hoor je wel aan de deurbel en gestommel op de gang van voorbijlopende klanten en meisjes. Ik ga heeeel snel voor Safia terug dat weet ik zeker, want het was echt geweldig om met zo'n mooie meid te mogen seksen

Comment

Zo was ik er begin deze week ook, bij deze jongedame. Ze is iets langer dan op de site staat, ik denk 1.65-1.70m. Mooie meid inderdaad. Leuk gesprekje ook en in alle rust 1 uur besteed samen. Gevoelige klit, zegt ze, dus voorzichtig - waardoor ze 'm liever zelf "bespeelt". Mooie kamer en lekker stevig bed trouwens in la Cloche.

Comment

Working...
          X