Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nina, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nina, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Nina
    Leeftijd: 28
    Uiterlijk: Latina
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Nee
    Looks … Latina 28 lentes 1.60m Donkerblond Bruine ogen Cup B (echt) Slank Geen piercing / geen tattoo’s Roken? Nee Talen … Nederlands Engels Spaans Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen Franse massage Deepthroat pijpen Russisch (tussen de borsten) Laten beffen Anaal bij klant Anaal bij Nina Trio met 2e meisje Lesbisch trio ... Read more...

Vandaag bij Nina geweest. Leuke verschijning, lekkere latin rondingen. Een half uurtje met haar afgesproken. Tongzoenen doet ze de eerste keer niet, alleen bij haar vaste klanten maar dat mocht de pret niet drukken. Verzorgde vrouw, super glad, mooie rood gelakte nagel. Eigenlijk precies zoals het hoort. Heerlijk half uurtje gehad. Eerst heeft ze mij lekker gepijpt en daarna heerlijke sex gehad in 3 verschillende standje. Helaas ging dit half uurtje snel voorbij. Ga zeker nog eens bij haar langs als ik in de buurt ben.

Comment

Nina, niet in de war halen met Nena (de Nederlandse), heeft iets schattigs en ondeugends tergelijk. Van oorsprong Zuid Amerikaanse wat ik niet direct zou inschatten want ze is heel licht getint maar. Mooie donkere ogen met ondeugende lach. Body met de juiste rondingen, wel slank, maar billen zijn billen, heupen zijn heupen. Ze heeft iets aparts wat ik niet goed onder woorden kan brengen , maar de sex was zonder meer goed te noemen. Ik heb zeker genoten, lekker vooraf plagerig zoenen, en haar borsten verwennen en strelen en weer terug zoenen wat toen langzaam wat voller werd, dus een leuke opbouw, aftastend, waarna ze mij ging verwennen en dat deed Nina met gevoel en goede afwisseling kan ik zeggen. En daarna lekker geneukt in 2 standjes, zij boven op en ik missionaris boven op.

Comment

Vorige week een super uurtje gehad met Nina!
        Vanaf het eerste contact moment helemaal in love
        Toen wij de kamer betraden, begonnen wij al hartstochtelijk te tongzoenen, zo lekker met haar!
        Daarna nog heerlijk gevreeën en twee keer een hoogtepunt gehad! Vervolgens in elkaars armen gevallen en een heel goed gesprek gehad!
        Voelde een beetje alsof zij mijn vriendin is, zo super fijn! Een absolute aanrader Nina!
        Bij thuiskomst kon ik aan niets anders meer denken, echt een lieverd!
        Hopelijk tot snel Nina!
        Veel liefs Arnaud

Comment

Deze week ben ik bij Nina op bezoek geweest. Tijdens het voorstelrondje trokken haar ogen mij aan.
          Ik heb een zwak voor de Latijnse vrouw. Dus mijn keuze was snel gemaakt.
          Na de zakelijke plichtplegingen ging het over in een zeer prettig intiem moment. Ik kan met geen woorden beschrijven hoe Nina het liefdesspel met mij speelde. Het was zo ontzettend fijn, alsof we elkaar al jaren kende.
          De gedachte aan dit uurtje doet mij alweer uitkijken naar een volgende ontmoeting.
          Helaas zal dit voor mij nog lang op zich laten wachten.

​Nina bedankt voor de fijne tijd. X

Comment

Leuke ervaring met Nina gehad, sex was lekker en goed, ze ziet er best leuk en sexy uit, hygiene in orde, en vooral neuken in standjes liet ze gewillig gebeuren en ik hield het best lang vol vond ik, ook dankzij de prettige airo op de kamer, ook lekker strelen, plagen en orale sex was goed in order met haar

Comment

Nina heb ik nu gehad. Lekker ding en een half uur standjes gedaan en lekker tongzoenen. Nina deed lekker geil mee en ik heb al was het maar een half uur, lekker geil genoten. Nina heeft lekkere billen, waar ik tegen aankletste en ketste met mijn ballen op zijn hondjes. Ook heeft Nina lekkere volle lippen waar ze mij geil mij pijpte. Lekker hoor

Comment

Gisteren bij House of Dreams weer eens gekozen voor Nina. Een lekkere, Zuid-Amerikaanse schone, die ik al eerder heb bezocht en waar ik heel tevreden over was. Gekozen voor 3 kwartier met e.e.a. extra. Haar kwaliteiten zijn zeker niet achteruit gegaan! Sterker nog, het was nog beter dan vorige keer. Misschien was dat omdat ik al een keer bij haar ben geweest en het dan minder onwennig is. Kortom, weer super genoten van deze sexy, geile Latina.

Comment

Working...
                X