Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lieve, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lieve, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Lieve
    Leeftijd: 34
    Uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Donkerbruin
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: D
    Siliconen: ja
    Piercing: nee
    Tattoo's: nee

Recent was ik weer in de buurt van Amersfoort en het bleek flink druk te zijn bij House of Dreams. Gekozen voor een halfuurtje met Lieve, een Nederlandse dame die er volgens mij nog niet heel lang werkt. Ik kon er in ieder geval geen recensie van vinden, dus bij deze. Ze is 34 jaar jong en 1,58 lang, niet heel groot dus maar dat vind ik niet erg!

Lieve is een spontane vrouw en ze stelde mij direct op gemak ondanks de drukte in het huis. Na de extra's afgerekend te hebben begon de pret op bed en ze begon direct met een pijpbeurt (zc) waarin ze met haar mooie ogen mij geil aan bleef kijken. Genoeg variatie en af en toe legde ze mijn jongeheer tussen haar borsten. Hierna in een paar posities het bed verkent en ook dit is allemaal fijn in orde met Lieve! Ik moest me inhouden om niet te vroeg te komen, maar ook dit leek ze aan te voelen. Ze blijft je ook zoveel mogelijk aankijken met haar geile blik tijdens de diverse standjes, poeh! Hierna gebruikte ze nog een keer haar mondje en uiteindelijk trok ze me naar een fijn hoogtepunt over haar borsten heen, uiteraard met een lief lachje en je aankijkend!

Lieve is een hele lieve dame, ze heeft haar naam goed gekozen Ze is gewoon typisch zo'n dame wat je leuke en knappe buurvrouw zou kunnen zijn en komt spontaan over! Helaas heb ik niet zo'n leuke buurvrouw, dus wie weet tot de volgende keer!

Looks … Lieve Nederlandse 34 lentes 1.58m Donkerbruin haar Bruine ogen D-cup Borsten (siliconen) Slank postuur Geen tattoo’s, geen piercings Roken? Nee Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Franse massage Laten beffen Trio met 2e meisje Anaal bij klant Masseren Lesbisch trio met 2e meisje Deepthroat pijpen Tussen de borsten ... Read more...

Zie dat er nog niemand een recensie heeft geschreven over Lieve...
    vandaag op de gok naar Amersfoort omdat ik vanmiddag een uurtje even niks had.
    Was druk bij HOD.
    was al wel eerder bij de andere vestiging in Utrecht geweest.
    Dit is qua huis echt wel anders, maar.... het gaat toch voornamelijk om de danes, toch?
    er waren er slechts 3 vrij.
    De laatste die zich voorstelde was Lieve.
    Ze viel me op door haar lieve en mooie uitstraling.
    Dame van even in de 30 -volgens de site-
    ik heb dus voor Lieve gekozen!
    en dat is mij zeer goed bevallen!!
    verwacht geen dame die er perfect uitziet.
    Dit is een hele lieve dame met een hele mooie en liever uitstraling.
    En.... misschien nog belangrijker, we hadden een klik en het ging allemaal vanzelf.
    Heerlijke leuke tijd doorgebracht met haar.
    Dank je wel lieve Lieve!
    see you next time!
    x

Comment

Vorige week op de bonnefooi naar Amersfoort gegaan, redelijk vlot na openingstijd. De meeste dames waren al gezellig met andere klanten mee waardoor er in eerste instantie maar twee dames konden voorstellen. Omdat ik al eerder met een van de twee samen was geweest en de ander mijn type niet was, was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld. In mezelf uiteraard want als je met een specifieke dame wil samenzijn is het maken van een afspraak de enige manier die grote zekerheid geeft. Maar tot mijn verbazing kwam op de valreep Lieve nog binnen om zich voor te stellen. Een zeer charmante en lieve dame (ze doet haar naam eer aan, al zal ze dat ongetwijfeld vaker horen:-). Ik heb uiteindelijk met haar en heerlijk halfuur doorgebracht, wat ook nog eens erg gezellig was omdat we er al snel achter kwamen dat we wat gemeenschappelijks hadden. Ze weet van wanten en weet er heel goed iets samens van te maken. Bedankt lieve, ik hoop dat jij het ook fijn vond en tot snel! Xxx J.

Comment

Nogmaals een kort verslag van mijn ervaring met Lieve.
        Waarom? Ik gun haar wel klandizie en ik kan haar -helaas- toch niet voor mijzelf alleen houden ;-)

Lieve herkende me, ook van de recensie. (ik weet nu ook dat ze deze gaat lezen...)

Ik heb een half uur afgesproken met de gastdame aan de telefoon.
        Echter, Lieve is een dame waarmee je veel langer kan doorbrengen.
        Omdat we naast een intieme tijd ook een goed gesprek kunnen hebben.

Wat mij betreft is Lieve dé dame die ik had willen tegenkomen op SL.
        Waarmee ik naast een fijn intiem moment ook wel een glas wijn of een kop koffie op een terras zou willen drinken.
        Ik denk dat we best een middagje zouden kunnen vullen samen.
        Op zo'n moment zou ik mijn ogen niet van haar mooie ogen kunnen afhouden en van die lieve mooie glimlach op haar mond...

maar ja, ik ben Lieve tegengekomen bij HOD en ga maar sparen voor de volgende ontmoetingen ;-)

Nogmaals dank, Lieve, voor de fijne tijd die we samen hadden.

xxx
        Daan

Comment

Wat leuk!
          Door een recensie te schrijven een half uurtje gratis doorbrengen bij HOD!
          En als je die prijs hebt gewonnen door het schrijven van een recensie over Lieve vind ik dat je die ook moet verzilveren bij haar.

Maar zoals jullie al verwachten (gezien mijn eerdere recensies over Lieve) is dat zeker geen straf.
          Integendeel.
          Ik overwoog om langer te blijven of om gewoon alle extra's te betalen.
          Besloot het laatste omdat Lieve daar -denk ik- meer aan heeft.
          Daarnaast vind ik het ook wel erg prettig.
          En nu ik een paar keer bij Lieve ben geweest ga je ontdekken wat je samen fijn vindt.
          Ik ga er een extra baan bijnemen of een praten met HOD of ik een abonnement kan afsluiten ;-)
          Lieve heeft er absoluut een vaste klant bij.

Weer erg bedankt Lieve!
          Jij bent voor mij een topper!!
          Tot snel
          xxx Daan

Comment

Lieve doet haar naam eer aan. wat een leuke dame van plezier. Vorige week zonder afspraak bij HOD op bezoek geweest. Helaas kon ik door een reservering maar 30 minuten met Lieve doorbrengen.
            Het half uur ging voor mijn gevoel snel voorbij. Door de klik ik ervaarde en haar specialiteit verleiden had ik graag langer met haar door willen brengen.
            Over de daad ga ik niet inhoudelijk op in, dit houd ik persoonlijk. Lieve kan ik niks anders dan mijn complimenten geven. De volgende keer reserveer ik.

Comment

Na alle positieve recensies gelezen te hebben en de foto's op de site van HoD bekeken te hebben toch ook maar eens een afspraak gemaakt met Lieve.
              Bij binnenkomst gelijk een spontane lach en lieve Lieve stelt zich voor.
              Een kleine petite dame met een dito figuur.
              Heerlijke vrouw, niets mis mee. Gezellige babbel die ook nog eens op niveau kan meepraten.
              Alles wat al over haar geschreven is klopt gewoon, eigenlijk niets aan toe te voegen.

Klein minpuntje misschien dat ze behoorlijk aan de prijs is met de zgn "extra's".
              Maar dat is een keus die je niet hoeft, maar zelf mág maken. Net zoals zijzelf haar prijs bepaalt.

Al met al weer een heerlijk uurtje bij HoD doorgebracht.

Comment

Zeer recent Lieve ook een bezoekje mogen brengen, en de tijd vloog uiteindelijk voorbij! Ze ziet er fris en verzorgd uit, en hygiëne staat voor haar ook merkbaar hoog op het vaandel. De sex was een heerlijke afwisseling tussen ontspanning en actie, en mevrouw is ook nog eens een vakkundige masseuse. (Wat dus ook met een knipoog gezegd mag worden.) Ook is ze erg sociaal, en ik heb haar stemming mogen ervaren als een perfecte combinatie van gemoedelijkheid en nuchterheid. Met Lieve weet je gewoon waar je aan toe bent!

Comment

Ik was in de buurt van Amersfoort en ben even lang HoD geweest. Tijdens het voorstellen kwamen er een hele hoop mooie dames langs. Toen ik de naam Lieve hoorde dacht ik i ja deze dame staat nog op mijn verlang lijst.

Heb voor Lieve gekozen. Ik zal het kort houden. Dit is 1 van mijn favorieten. Ga zeker nog een keer bij haar langs. En dan langer dan een half uur.

Comment

Voor de 3e keer bij Lieve, voor de 3e keer groot succes. Het pretpakketje maakt het helemaal compleet. Kortom, compleet uurtje sex, met lekker klaarkomen.

Comment

Gisterenavond bij lieve geweest.
                      My kind of girl. Ben zelf wel van de brunettes dus bij haar zat ik helemaal goed.
                      Lekker een all in package met haar afgesproken.
                      Lekker gevreeën in diverse standjes en tussen door ook nog de tijd gevonden voor een goed gesprek.
                      Lieve verstaat de kunst van het verleiden als geen ander en weet wat een man lekker vindt.
                      Gelukkig weet ik ook wat een vrouw lekker vind

Meer dan prima uurtje met haar doorgebracht.
                      meiske, jij gaat mij zeker terugzien over een paar maanden

Comment

Ik kon nog geen recensietopic vinden van Lieve. Als ik die over het hoofd gezien heb, mijn excuses. Lieve is een vriendelijke en sexy ervaren vrouw. En dat merk je ook qua sex als je met haar in bed ligt. Het zijn weer ff net die details die zij dan beter aanvoelt en weet dan de hele jonge dames. En ook een heel leuk persoon, en dat is ook niet onbelangrijk voor een goede energie en klik tussen 2 mensen. Lekkere sex gehad, en ook gezoend. En toen er nog wat tijd over was nog een massage van haar na gehad, en zowaar wist Lieve me nog een keer klaar te laten komen via een geile olie penismassage

Comment

Working...
                        X