Announcement

Collapse
No announcement yet.

Algemeen - Privéhuis House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 269-271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Algemeen - Privéhuis House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 269-271

Privéhuis House of Dreams - Amersfoort

http://privehuishouseofdreams.nl/

SM Studio - Amersfoort

http://www.smstudio-amersfoort.nl/

Telefoon: 033 461 3293

E-mail: info@privehuishouseofdreams.nl & info@smstudio-amersfoort.nl

Openingstijden:

maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 23:00 uur
    zondag 12.00 tot 22.00 uur

Adres: Soesterweg 271, 3812 AH Amersfoort (Ingang om de hoek door het blauwe hek)

[IMG]upload.midhold.com/img/122/House_of_Dreams_pand.jpg[/IMG]

Tarieven op basis van veilige sex conform de regels van de Gemeente Amersfoort (dus op basis van intiem en pijpen met condoom):

30 minuten €70,00
    45 minuten €100,00
    1 uur €120,00
    1 uur met jacuzzi/bad €140,00

* gratis parkeren in rustige buurt (Bloemenbuurt) om het privéhuis heen
    * discrete ontvangst (ingang vanaf straat niet te zien)
    * binnen privacy gewaarborgd, men zorgt er altijd voor dat u geen andere gasten tegen komt
    * voorstellen van de sexy dames/meisjes op een aparte kamer
    * tijd om even de extra diensten met het meisje discreet te bespreken
    * zeer goede en gezellige ongedwongen sfeer
    * dames/meisjes komen bij House of Dreams op de 1e plaats, zeer respectvolle behandeling door leiding
    * alle ontvangstkamers zijn gerenoveerd
    * alle kamers hebben een douche of badkamer beschikbaar (ook modern gerenoveerd)
    * 3 sfeervolle gerenoveerde SM kamers aanwezig voor kinkysex en of BDSM liefhebbers aanwezig
    * iedere dag 8-15 sexy dames/meisjes aanwezig
    * iedere dag 1-3 Meesteressen en of kinkygirls aanwezig voor BDSM of kinkysex
    * geen gepush van gastvrouw/heer, u bepaalt zelf of u wilt blijven en bij geen keuze, geen onvertogen woord of blik
    * gratis frisdrankje van het huis (geen alcohol of bar aanwezig)
    * geen entreekosten
    * schone sfeervolle kamers
    * grote keuze uit diverse sexy dames van tussen de 21 en begin 40 jaar van verschillende nationaliteit
    * meeste dames/meisjes spreken Nederlands, en een paar goed Engels
    * op 30 min rijden van Amsterdam, Ede, Ermelo en Harderwijk, op 20 min rijden van Utrecht, De Bilt-Bilthoven, Nieuwegein, IJsselstein en Houten, op 40 min rijden van Almere en Apeldoorn, op 45 min rijden van Arnhem
    * legale zaak met vergunning en controle op hygiene door de GGD en dames door de zedenpolitie
    * binnenkort ook update website met toevoeging weekagenda aanwezigheid dames/meisjes
    * binnenkort ook renovatie van de gangen
    * enkele kamers hebben airco, medio dit jaar alle kamers voorzien van airco

Aanwezigheid sexy dames/meisjes House of Dreams te volgen via www.privehuishod.nl en https://legaledamesvanplezier.nl/for...ams-amersfoort

Speelagenda aanwezigheid Meesteressen online te volgen via http://www.smstudio-amersfoort.nl/agenda/

Afspreken of nadere info opvragen kan het beste en het snelst telefonisch tijdens openingstijden via de gastvrouw/heer, omdat men niet continue in de email online kan zijn

Bij ons in House of Dreams staat respect en vrijheid voor de dames/meisjes die bij ons ontvangen op nummer 1, en dat zult u ook merken aan de fijne en ongedwongen sfeer.

Werkwijze:

U belt aan bij de blauwe deur die links van het pand achter het blauwe ijzeren hek buiten zicht van de straat ligt. De gastvrouw/heer laat u binnen op het moment dat er in de gangen van ons privéhuis geen andere gast loopt, dus uw privacy is gewaarborgd, dat geldt ook bij het verlaten van ons pand. U wordt naar een kamer gebracht waar de op dat moment beschikbare sexy dames/meisjes zich 1 voor 1 aan u voor stellen, u kunt tijdens het voorstellen of even vlak daarna aan een dame/meisje eventueel kort over haar extra diensten praten. Wij hanteren de regels van de Gemeente, dus de tarieven hierboven genoemd zijn op basis van veilige sex (intiem met condoom, pijpen met condoom en elkaar strelen/aanraken), alle andere handelingen kunnen de dames/meisjes zelf met u bespreken wat wel en niet mogelijk is en tegen welke prijs. Het is namelijk verboden van de Gemeente om een all-in prijs te hanteren omdat de dames zelfstandig zijn en zelf bepalen over hun lichaam en dienstverlening.

Indien er geen dame/meisje van uw keuze bij zit, kunt u zonder onvertogen woord of blik ons privéhuis verlaten, wellicht zit er dan de volgende x iets voor u bij. U bent immers tot niets verplicht. Zit er wel een leuke dame/meisje voor u bij dan kan u dat aan de gastvrouw/heer doorgeven, die vervolgens met u afrekent (cash of pin, geen creditcard). De dame/meisje van uw keuze komt u dan later even discreet ophalen met een set schone handdoeken en een frisdrankje van uw keuze. U wordt discreet naar een sfeervolle ontvangstkamer gebracht waar u eventueel kan douchen.

De dames verzorgen de condooms.

Inrichting:
    Net privéhuis, oogt schoon. Er is airco op diverse kamers.

Algemeen:
    House of Dreams is een privéhuis dus geen club, geen bar en of ge-animeer met de dames, geen schenking van alcohol.

Echtparen en koppels zijn ook zeker welkom voor een spannende erotische date met een sexy dame/meisje van het privehuis.

House of Dreams geeft zo goed mogelijk een update van de recensietopics van dames die werkzaam zijn bij House of Dreams door aan www.legaledamesvanplezier.nl. Dames die niet meer werkzaam zijn bij House of Dreams zullen binnen een maand opgeschoond worden van www.legaledamesvanplezier.nl

Qua informatie verschaffing over welke extra's welke dame aanbiedt, is het privéhuis gebonden aan de regels die de Gemeente Amersfoort hanteert. Daarnaast mag een dame als zelfstandige zelf per gast bepalen wat ze wel en niet doet, het blijft een persoonlijke dienstverlening en het is om die 2e reden dus ook al niet volledig te communiceren op de website. Zo kan een dame besluiten met gast A wel te willen zoenen en met gast B niet, ze is baas over haar eigen lichaam en House of Dreams respecteert dat zo ook. Wij houden ons aan de Gemeentelijke regels m.b.t. onze vergunning en de landelijk opting-in wet die mede bepaalt dat dames niet in loondienst zijn maar zelfstandig werken en zelf bepalen hoe zij hun werk willen doen.

Dames bepalen zelf of ze zich willen voorstellen of niet aan de gast. Dat is ook wettelijk zo geregeld en House of Dreams respecteert de wens en grens van een dame.

Wij hopen ook dat de gast de grenzen van de dame wil respecteren, de dames moeten zich prettig en veilig kunnen voelen bij ons, en dat geeft ook de juiste sfeer en energie aan de erotische date van de gast met de dame.

Wij willen u graag attenderen op de voorlopig vast schrijf je recensie van een House of Dreams aktie op het forum van www.legaledamesvanplezier.nl en of www.relaxxxboard.com zie ook http://relaxxxboard.com/index.php/board,520.0.html

Daarmee dingt u iedere maand automatisch mee op 1 van de maar liefst 20 gratis sexprijzen van 30, 45 of 60 minuten met een House of Dreams meisje naar keuze als u een recensie schrijft over uw ervaring met een meisje in ons privehuis hier op www.legaledamesvanplezier.nl hier of op het forum van www.relaxxxboard.com.

Mooie en leuke dames in dit huis. Ben er al verschillende keren geweest en nooit teleurgesteld vertrokken!

Comment

Na het succes van de vorige keer weer eens naar House of Dreams geweest. Helaas was het deze keer één groot drama! Alles wat fout kon gaan, is deze keer ook werkelijk fout gegaan...

Ik moet een eindje rijden om er te komen en om teleurstelling te voorkomen heb ik van te voren een afspraak gemaakt met een van de dames die mij was aangeraden omdat wij een goede match zouden zijn. Bij aankomst kreeg ik te horen dat ze er nog niet was en dat ik even kon wachten in de ontvangstruimte. Na een tijdje werd mij verteld dat ze er pas TWEE UUR later zou zijn. Natuurlijk werd er verder geen uitleg of toelichting gegeven waarom ze er niet was. Misschien stond ze met pech langs de weg, misschien had ze gewoon geen zin, ik weet het niet... Bovendien had ze volgens de gastvrouw waarschijnlijk al een andere afspraak staan rond de tijd dat ze zou arriveren, dus zou er, op zijn vroegst, pas over DRIE UUR en MISSCHIEN iets mogelijk zijn...

Als alternatief kon de gastvrouw me aan de enige dame voorstellen die op dat moment nog beschikbaar was. Dit bleek een dame waarvan haar geslacht ongeveer het enige was dat zij gemeen had met de oorspronkelijke dame. Verder was alles totaal verschillend: uiterlijk, lichaamsbouw, karakter, culturele achtergrond, ervaring, voorkeuren, etc., etc.
      In eerste instantie had ik het gevoel dat dit niets zou worden, maar heb mij helaas door haar laten verzekeren dat het helemaal goed zou komen. Helaas was dit uiteindelijk dus niet het geval. Ik weet niet wat voor Oedipus complex deze dame heeft, maar geregeld had ik de gedachte "houdt alsjeblieft je mond even dicht". De overige hoogtepunten waren "Wat doe ik hier eigenlijk?", "Waarom ben ik hier aan begonnen?" en ten slotte "Probeer er ten minste nog iets van te maken...". Geen van allen gedachten die je zou moeten hebben tijdens een duurbetaalde erotische date.
      Ik heb begrepen dat er vaste klanten zijn die haar op handen dragen, maar helaas ben ik er daar niet een van. Zij is gewoonweg niet het juiste type voor mij.

Ik heb er bewust voor gekozen om de namen van de twee dames niet te noemen aangezien dit een review van House of Dreams is en niet van de dames. Als je wilt weten wie het zijn, hoef je alleen even naar de 'collectie' aan dames te kijken en de twee grootste tegenpolen op te zoeken!

Natuurlijk is het mijn eigen schuld dat ik me heb laten ompraten en ben gevallen voor deze duidelijke 'bait en switch'-tactiek van HoD. Een belangrijke en dure les geleerd: als je eerste gevoel zegt dat het waarschijnlijk niets wordt, dan wordt het waarschijnlijk ook niets! Als mij dit nog een keer gebeurd dan is het een kwestie van de deur uit lopen en het in Utrecht/Almere/Arnhem nog eens proberen.

NB die kerel die beweerde dat 'slechte seks' beter is dan 'geen seks' had daar duidelijk niet voor betaald...

Comment

Ze hebben alleen gastvrouwen

Ik kom er nu een jaar, en veel verschillende leuke meiden voor mij, ik vermaak mij er prima

Comment

Gisteren hadden ze samen met hun andere vestiging La Cloche in Utrecht een Black Friday aktie, het was er heel erg druk

Comment

Shit die heb ik weer gemist , maar goed de tarieven zijn nog steeds leuk t.o.v. andere privehuizen clubs of raambordelen

Comment

Working...
            X