Announcement

Collapse
No announcement yet.

Algemeen - Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Algemeen - Privehuis La Cloche, Utrecht, Amsterdamsestraatweg 287D

In dit topic kan je algemene opmerkingen plaatsen over Privehuis La Cloche.

Als je een ervaring wil schrijven over een dame die je hebt bezocht, doet dat dan niet in dit topic maar hier: https://legaledamesvanplezier.nl/for...-clubs/utrecht
    Vandaag donderdag 25 april zijn tussen 10.00 en 23.00 uur verspreid aanwezig: Cindy (11-23 uur) *Nieuw! Blonde Nederlandse MILF met Cup D* Donna (15-23 uur) *Nieuw! Nederlandse blondine van 25 lentes* Felicia (15-20 uur) Joy (12-21 uur) Rosalie (13-22 uur) Meesteres Alexa (15-20 uur) Klik op de namen/foto’s van dames hieronder om meer te lezen ... Read more...

Afgelopen week voor de eerste keer naar La Cloche geweest. Werkte een nieuwe dame die mijn aandacht trok op basis van profielomschrijving.
    Ik moet eerlijk zeggen dat het een lekker uurtje is geweest. Over de date zelf ga ik niet in detail. Ervaar het zelf, zou ik zeggen!
    Leuke en mooie dame die volledig voldoet aan de omschrijving. Niets van gelogen, dat is bij andere huizen nogal een anders.

Het huis zelf is recentelijk grondig verbouwd.
    Dat is te zien en ziet er mooi en schoon uit.
    Niets op aan te merken dus.
    Mij gaan ze vaker zien in Utrecht!

Comment

La Cloche is een mooi privehuis wat uit de historie is gerezen... Leuke meiden en een top service... Mooi verbouwd en mooi schoon.. Echt een top locatie om met leuke meiden af te spreken en te genieten...

Comment

Working...
      X