Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Afgelopen vrijdag naar House of Dreams gegaan en afgesproken met Linda. (Mooie grote kamer met bad) Wat een mooie meid! Super slanke mooie body! Linda is ontzettend gezellig en ontspannen, gelijk een leuk gesprek over van alles. Na het was moment eerst heerlijk op bed gelegen en gestreeld en gezoend. Haar lichaan van top tot teen bekeken en aangeraakt en ondertussen lekker getongzoend. Toen kwam het moment dat het condoom om ging en heeft Linda mij heerlijk gepijpt. Helemaal top! ....Gelijk toen ik haar bij binnenkomst zag, dacht ik, met jou wil ik lekker neuken straks... En nu was het zo ver! Het is heerlijk om met Linda te neuken. Haar mooie strakke buik en mooie borsten te zien toen ze op mij zat, en haar zachte lippen tijdens het tongzoenen terwijl we neukte.. We hebben een paar standjes gedaan en doggy voor het laatst bewaard, met uitzicht op haar mooie billen en smalle rug. Toen we klaar waren nog even op bed gepraat. Deze date was echt top! Wat ik prettig vond is dat Linda zichzelf is en niet gemaakt of geforceerd overkomt. (Mijn beleving natuurlijk) Dat vind ik aantrekkelijk, dat maakt het contact veel spannender en echter.
    Bedankt Linda.

Comment

Daar zat ik dan op een laag bankje in de wachtkamer. Iets gespannen te wachten op mijn date. De deur ging hopen, hartslag omhoog. Helaas, het was een dame andere leuke dame die haar jas op kwam halen. Deur weer dicht, nog even geduld. Maar toen ging die deur weer open... 2 geile hoge hakken, kousen die als verpakking mochten dienen van een paar fantastische, goedgevormde benen. Mijn blik gleed verder naar boven naar een sexy lingeriesetje, mooie billen, strake body en mooie borsten. Tenslotte belanden mijn ogen bij een mooi opgemaakt gezicht, mooie ogen en lange haren. Dit was wel heel veel moois in een deuropening. Linda begroette mij vriendelijk en ging mij voor naar de kamer. Ik volgde haar, genietend van haar lekkere lijf. Ik wilde meer, heel veel meer. En ik kreeg meer, zoenen, tongzoenen, pijpen, beffen, cowgirl, doggy-style en een spetterend eind!! Linda is leuk, spannend, sexy en supergeil.

Comment

Ik kan mij niet herinneren of ik Linda eerder gezien had terwijl ze al best lang bij House of Dreams werkt volgens mij als ik zo de recensies hier zie. Misschien een keer bij voorstellen een tijd geleden en dat ik toen een andere leuke meid koos? Ik weet het echt niet meer. Nu dus vanmiddag wel voor Linda gegaan, was best druk toen ik er was, moesten ook even wachten op een kamer die vrij zou komen en zo konden Linda en ik al little chat doen toen ze alvast met de handdoeken en een drankje bij me kwam zitten. Heeft ook wel iets spannends en leuks te gelijk.
        Ze had zwarte nylons aan en leuk lingerie setje en Linda had lol toen ze binnen kwam schijnbaar omdat er in de woonkamer met meisjes en gastvrouw en eigenaar plezier werd gemaakt. Een vrolijke ontspannen sfeer. Na 5 minuutjes schat ik konden we naar de kamer, en daar verkende Linda bij subtiel met strelingen en kusjes wat later kussen werd en lekker tongzoenen, ze was ontspannen en voelde zich blijkbaar op haar gemak bij mij, wat ik als klant/man een fijn gevoel vindt.

We verkenden elkaar verder en dat werd al snel een gepassioneerde vrijpartij met geile sex en uitstekende pijpsessie waarbij Lina ook mij aankeek en met haar hand mijn ballen kriebelde en mijn borstkas en tepels streelde en teasde. Helemaal lekker als voorspel voor het neuken waarbij Linda erg lekker geil ongeremd mee deed, en had de indruk dat zij zelf tot bepaald hoogte ook geil meegenoot. Ja ik denk haar weer sneller voor een volgende keer te kiezen. Wordt nog lastig met al die toppertjes

Comment

Working...
        X