Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Linda, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Linda
    Leeftijd: 25 - 30
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Bruin
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Looks … Nederlandse 25 lentes 1.68m Brunette Bruine ogen B-cup Borsten (echt) Slank postuur Wel piercings/tattoo’s Roken? Nee Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen Franse massage Laten beffen Russisch (tussen de borsten) Trio met 2e meisje Lesbisch trio met 2e meisje Golden Shower Masseren Vingeren Specialiteit: Allround sex Eventuele ... Read more...

Leuke ervaring met deze slanke en best goodlooking Nederlandse brunette gehad. Mooie lingerie en kouzen en een dame met karakter, dus je moet niet te soft zijn. Lekkere geile sex en standjes, en extra zoenen was mogelijk voor wat bijbetaling . Voor mij een ruime voldoende.

Comment

Weer ff bij House of Dreams geweest. Tegenwoordig ook een goede bezetting van dames. Waren er paar bezet, maar toch nog 4 die kwamen voorstellen waaronder een nieuwe Nederlandse brunette Linda, en die beviel me wel. Slank postuur, B cup en ook extra\'s in haar pakket. Donald ging voor 45 min met tongzoenen en dat is mij prima bevallen.

Leuke meid en goede body. Inzet was ook goed en zoenen lekker, ook neuken in 2 standjes. Pijpen ook met gevoel en afwisseling. Donald ging voldaan naar huis

Comment

Ben net ontmaagd door de prachtige Linda. Gohhh wat een verschijning, had wel uren door kunnen gaan, en wat een uithoudingsvermogen heeft ze, echt geweldig. Ik zou haar zeker aan iedereen aanraden. Verder heb ik eigenlijk geen woorden voor wat er net allemaal gebeurt is.

Eerst lekker samen zoenen op bed waardoor je al helemaal opgewonden raakt. Vervolgens geeft ze een perfecte pijpbeurt waar ze je zo sexy aankijkt en daarna weer met volle overgave tongzoenen. Het was tijd voor het echte werk en zij ging op mij zitten en ahh wat is dat lekker, ze berijdt je echt geweldig. Tot slot doggy gedaan, maar jongens wat zijn haar willen magisch om tegenaan te komen, dit hou je echt niet lang vol.

Al met al echt een aanrader voor iedereen. Ik ga zeker nog een keertje langskomen

Comment

Kort geleden bij Linda geweest. Op de foto's was het me al opgevallen dat ze een mooi lichaam had, vol verwachting maakte ik dan ook een afspraak. Eenmaal binnen, was ze nog niet aanwezig maar na 10 minuutjes kwam ze binnen. In een mooi jurkje, ze had nog geen tijd gehad om zich om te kleden. Onze kleren gingen snel uit en na een kleine wasbeurt gingen we richting bed. Ondertussen had ik de kans om haar mooie lichaam te bekijken. Haar borsten zijn mooi in proportie en gevormd, en - ook niet onbelangrijk - puur natuur.

Ik koos voor zoenen als extra en Linda vertelde dat zij dat zelf ook altijd fijn vond: "Het hoort er zo bij...." Tijdens het zoenen had ze er geen bezwaar tegen dat ik niet alleen haar borsten streelde, maar ook haar kutje. Heerlijk om te voelen hoe vochtig ze inmiddels geworden was. Ik fluisterde in haar oor dat ik haar wilde neuken en dat wilde zij inmiddels ook. Je hebt seks en seks, maar met Linda voelde het heel puur en intens. Ik moest het een paar keer rustig aandoen om niet te snel te komen. Na verschillende standjes moedigde ze me aan om me te laten gaan. Toen ze dat deed en me met haar handen heerlijk streelde, duurde het niet lang meer voor ik kwam.

Linda, ik heb genoten, je was geweldig!

Comment

Working...
          X