Announcement

Collapse
No announcement yet.

Myleena, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Afgelopen week voor het eerst bij Myleena geweest en wat een mooie verschijning is zij! Ze is jong, heeft een lief, knap gezicht, mooi krullende haren en ze is gezegend met grote (maar niet te groot), stevige borsten. Ze knoopt haar haren gelukkig niet op, zoals veel andere dames wel doen. Alles aan haar lijkt gewoon te kloppen en ze is perfect in staat om de afspraak relaxt te laten beginnen. Ze legt rustig uit wat de extra mogelijkheden zijn en daarna biedt ze aan om met een kleine massage te beginnen, Tussendoor praat ze rustig over van alles en nog wat en zo konden we goed van start gaan.

Daarna kon de pret echt beginnen en hoewel ze pas 20 is verstaat ze haar vak. Het begon met een rustige pijpbeurt wat ze prima doet. Het is een genot als Myleena boven op je zit en je haar borsten vlak voor je ziet dansen!. Ze wisselt het tempo en de houding ook lekker af, waardoor ik al moeite had om niet te snel klaar te komen. Hierna nog een paar andere standjes uitgeprobeerd en daarna heeft ze me heerlijk afgetrokken zodat ik over haar perfecte borsten mocht klaar komen. Myleena, bedankt voor de kennismaking en hopelijk tot de volgende keer!

Comment

Na het lezen van al deze recensies ben ik ook maar eens bij Myleena langs geweest. Ik kan iedereen nu 1 ding verzekeren, wat hier staat geschreven is absoluut geen onzin. Wat is zij een topper zeg. Ik had 45 minuten omdat ik dan meestal net klaar kan komen, maar deze keer kwam ik gewoon 2x in deze tijd. Het was echt een onvergetelijke ervaring. Heel erg bedankt en mij ga je zeker nog terug zien!

Comment

Afgelopen dinsdag richting Amersfoort gereden speciaal voor Myleena, alvorens telefonisch een afspraak gemaakt, aangezien er heel wat positieve recensies over haar zijn geschreven. Dus dan wil ik het ook ervaren. Eenmaal aangekomen werd ik vriendelijk door de gastvrouw ontvangen die me naar een wachtruimte begeleide. Na een paar minuten stond Myleena voor de deur. Myleena is inderdaad een hele lieve knappe meisje, tevens de jongste van HoD.

Het begon met een heerlijke ontspannen massage, waarmee je in de goede stemming terecht komt. Eenmaal ready begint het pijpwerk, oh wat was dat sensueel. Ben nog nooit zo lekker gepijpt, daarna nog 3 standjes uitgevoerd tot een overheerlijke hoogtepunt.

Conclusie: Geslaagde date en ze ziet me zeker terug! )

Dankjewel Myleena.

Comment

Gisteren een afspraak gemaakt voor Myleena. De goeie ervaring van vorige keer bracht me ertoe haar nog een keer te bezoeken. Ook weer 3 kwartier geboekt. Op de kamer gekomen even de extra's geregeld en toen ging ze los. Die meid heeft het deepthroat pijpen echt tot een kunst verheven. Meerdere keren moest ik haar tegenhouden, anders had ik al na 20 minuten kant en klaar buiten gestaan. Ze heeft me echt tot het laatste moment geteased. Uiteindelijk kwam ze boven op me zitten voor een zinderende finale. Myleena, bedankt voor deze geweldige date!

Comment

Enkele weken geleden op een regenachtige maandag HoD weer eens binnengewandeld voor een ontspannen uurtje. Er waren een paar mooie dames beschikbaar, maar Myleena sprong er voor mij echt uit. Ze droeg een sexy naveltruitje, en kwam verder gelijk spontaan over. Dit was de eerste keer dat ik er bad bij had genomen, en volgens mij vond zij het ook heerlijk. Verder is haar lichaam uiteraard super mooi, en was het zeker geen straf om er even in te mogen verdrinken. Sommige dingen (zoals zoenen) doet ze niet, maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Sterker nog, het is veel prettiger als de dame zelf duidelijk weet waar ze aan toe is en daar naar handelt.

Comment

Meisje ken ik nou al een jaar en blijft een super lekker dingetje! Wat mij nog niet is gelukt, is deze jonge godin te laten squirten! Binnenkort een trio met myleena en een meesteres boeken! Lijkt me top

Comment

Ik had Myleena nog nooit gehad, schijnbaar steeds misgelopen. Nu was het raak bij het voorstellen, mooie dromerig meisje. Koffiebruine zachte huid. Mooie grote zachte echte borsten, ik schat een kleine D-cup. En een uitmuntende service. Na betaald te hebben aan de gastvrouw, moest ik wel even wachten, dacht even dat ze me vergeten waren, maar nee hoor daar kwam ze aan met een cola voor mij en toen naar de kamer gegaan. Daar hele lekkere relaxte sex mogen hebben met deze jonge beauty. Ik moest tijdens het pijpen al oppassen dat ik niet klaar kwam, ff pauze ingelast qua sex activiteit na pijpen zodat ik daarna lekker kon neuken met Myleena. Dit smaakt zeker naar mee, alleen jammer dat ze niet tongzoent, maar goed die grens heb je als klant te respecteren als de dame dat niet wil

Comment

Myleena heb ik deze week ontmoet. Toppertje, heerlijke exotische jonge meid maar lekkere volle borsten. Meestal val ik op blonde vrouwen maar dit is ook een pareltje. Het was een fantastisch uurtje. Buiten het feit dat ze lekker pijpt, en het sexen een belevenis is met haar lekkere lichaam is het ook gewoon een leuke meid. Dit vind ik zelf wel belangrijk als je iets langer dan een half uur afspreekt. Niets te klagen, dit was zeker niet het laatste afspraakje met haar.

Comment

Ik las dat Myleena gaat stoppen (website HOD), dat zou jammer zijn, mooie jonge getinte chick met goede service. Ben 2x bij haar geweest en dan was goed, mooie borsten ook. Alleen jammer dat ze niet aan tongzoenen doet.

Comment

weet iemand wanneer myleena stopt want wil namelijk nog wel een x bij der langs

Comment

Myleena is deze week voor het laatst! De dagen waarop we haar verwachten kan je zien in onze week-agenda. Op de dagen dat ze aanwezig is, werkt ze over het algemeen van +/- 11.00-16.00 uur.

Reserveren bij onze gastvrouw is aan te raden, dit kan alleen telefonisch!

Comment

Ik heb Myleena vorige week donderdag op de valreep nog even een uurtje mogen bezoeken, wist van tevoren niet dat het haar laatste dag was. De dag daarvoor belde ik om een afspraak te maken, en werd vrolijk verteld dat ze nog geen afspraken had staan. Dit had dus eigenlijk een schot voor open doel moeten zijn. Stipt op tijd aangekomen kreeg ik te horen dat het allemaal een beetje was uitegelopen en dat het misschien iets meer of iets minder dan 15 min kon duren. Op zich geen ramp, kreeg wat te drinken en maakte even snel een praatje. Ving ook nog even een glimps van de woonkamer/kamer waar dames zitten en de keuken viel me nu ook opde huiselijke stijl dus. Al met al een DIK half uur moeten wachten, bleek dat een andere gast wilde verlengen omdat het haar laatsten dag was. Niet heel raar maar ik denk dan afspraak is afspraak. Ik heb de bevestiging helder doorgekregen, en moet nu dus concluderen dat wat een 10 had moeten worden een krappe 8 min is geworden. Ik zeg het niet al te zuur, Myleena was zoals de gastvrouw al zei inderdaad "een toppertje." Maar ik kon voor mijn gevoel niet echt lekker op gang komen na zo lang te moeten wachten. Ik ging er teminste van uit dat de transactie terugdraaien niet meer mogelijk was. Uiteindelijk wel een geslaagd uurtje, maar ging er (achteraf gezien) wel een beetje lusteloos in. Laat ik het zo zeggen, ik denk dat de service gerichte aanpak uiteindelijk meer oplevert en meer mensen blj maakt dan erop gebrand zijn een goede dag te draaien. Al kan ik de situatie in zn geheel natuurlijk moeilijk inschtten, en eerlijk is eerlijk dingen gebeuren nou eenmaal onverhoopt. Al was een kleine tegemoetkoming (het gebaar alleen al) naast alle vriendelijkheid denk ik wel op ze plaats geweest. Maar goed, wel een uitzonderlijke situatie natuurlijkmaar aan mij zal het niet liggen.

Comment

Working...
                          X