Announcement

Collapse
No announcement yet.

Felicia, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Felicia, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Naam: Felicia
    Leeftijd: 25 - 30
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Athletisch
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tatoeages: Ja

Ik heb onlangs een hele fijne girlfriend experience gehad met Felicia. Leuke nuchtere meid met ook inhoudelijk wat te melden, en geen poespas aan haar als persoon of lichaam. Tedere sex, knuffelend, voorspel in jacuzzi. En later wat meer stomende hetere akties, na een sensuele opbouw. Fijne energie heeft Felicia. Voelde vertrouwd als of ik een jas aandeed. Vrijpartij was lekker en heerlijk met zoenen, strelen en lippen die mijn lichaam verkende. Ik kan het zeker mannen aanraden die van een leuke twintiger houden die zo bij je in de buurt zou kunnen wonen.

Comment

Mooie meid die bijzonder goed voelt en ziet wat je wel en niet lekker vindt en daar heerlijk mee speelt. Was dan ook een heerlijk half uurtje. Helaas wel wat uitgeschoten met het glijmiddel, dus maar met de hand afgemaakt, ging 'r prima af. Gaat me absoluut vaker zien!
      (was overigens bij la cloche in Utrecht, veel dames wisselen hod en la cloche af)
      Last edited by Jan227; 10-04-2019, 23:23.

Comment

Felicia is een leuke slanke twintiger. Met veel aandacht en goede girlfriend experience service zoals tongzoenen, vrijen, genieten. Ik wilde meerdere standjes maar ik vond het zo lekker dat ik al bij het eerste standje klaar kwam lol. Daarna tijd volgemaakt met een lekkere massage en handjob waarbij ik zoweer klaar kwam, dat had ik zo gemakkelijk niet gedacht. Dankjewel Felicia!

Comment

Recent kennis gemaakt met Felicia. Een leuke spontane meid die je een echte GFE experience geeft... Ze zoent, pijpt overheerlijk en daarna kwam ze op me zitten en o wat kan zij lekker paardrijden...…. Wat een ervaring die vraagt om een vervolg.. tot snel

Comment

Felicia mag ik eindelijk bijschrijven op mijn lijstje. Op de een of andere manier lukte het niet om haar te ontmoeten maar eindelijk is het gelukt. Mooie meid, lekker slank lijf, mooie borsten. We hebben het lekker rustig aan gedaan. Ze heeft mij zalig gepijpt en daarna kwam ze bovenop mij zitten. Heerlijk, maar dit hield ik niet lang vol en snel verschoot ik mijn zaad. Daarna lekkere massage. Geweldig.

Comment

Heb ff lekker geneukt met de Nederlandse Felicia. Was helemaal niks mis mee. Ze is aardig en deed lekker geil mee. En zoenen was ook niet verkeerd met Felicia. Lekkere billen en ze ziet bij hallo zeggen er onschuldiger eruit dan ze in bed is hoor

Comment

Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met Felicia.

Ik was op de bonnefooi naar HoD gereden omdat mijn vaste dame op vakantie was. Felicia werd als eerste voorgesteld en reageerde zo leuk en spontaan op mijn vraag dat ik mijn keuze eigenlijk meteen al had gemaakt. Pro forma de andere zes dames nog even een handje geschud (het was blijkbaar erg rustig) en aangegeven dat Felicia het was geworden.
                Met een drankje in de hand naar een klein, maar verder prima kamertje met douche. Lange heren moeten hier wel een beetje oppassen aangezien het plafond erg laag is... Gelukkig spendeer je de meeste tijd in bed en heb je daar verder geen last van.

Eerst een korte babbel ter kennismaking en daarna zijn we rustig aan begonnen (ik had 45 minuten..). Na een lekkere opbouw, waarbij Felicia het helemaal niet erg vindt om ook lekker mee te genieten, was er natuurlijk genoeg tijd voor de betere actie. Afsluitend weer een rustig einde en waren we (bijna) op tijd klaar. De gastvrouw hoefde maar 1 keer op de deur te kloppen ;-)

Tenslotte hebben we nog even gesproken over de vele mogelijkheden die Felicia biedt. Misschien ga ik er daar in de toekomst wel een paar van uitproberen!

Comment

Na een heerlijke vakantie te hebben gehad van een maand, was her wel erg jammer dat ik mijn gewonnen prijs van juli, niet kon verzilveren. Ik ben wel gelijk weer terug gekomen na mijn vakantie en man man man, wat heb ik het gemist. Wat een passie heeft deze dame zeg. Bij het voorstellen ziet ze er onschuldig uit, maar als je dan eenmaal met d’r in bed ligt, komt haar ware aard naar boven. Wat was dit een hete vrijpartij zeg. Niet normaal. 30 minuten vol gas en wat was dit geweldig zeg.

Bedankt Felicia en mij ga je zeker nog vaker zien!

Comment

Ik reed op de A1 en bedacht me, laat ik maar eens naar House of Dreams gaan.
                    Dit keer had ik het genoegen om met Felicia te kunnen vertoeven.
                    Felicia is een leuke mooie spontane meid met lekkere borsten die je vanaf het begin probeert te behagen.
                    Tijdens de stoeipartij praatte ze lekker geil en af en toe was zij ook een beetje plagerig.
                    Verschillende standjes gedaan, waar ik na het hard klaar komen even moest bijkomen
                    Wederom was het ontvangst bij House Of Dreams door zowel gastvrouw als dame in kwestie zeer prettig en zal ik zeker weer eens daar (aan)wippen.

Comment

Het is alweer een tijdje geleden, maar ongeveer twee weken geleden alweer mijn vierde afspraakje gehad met Felicia...
                      Wanneer je elkaar leert kennen wordt het nog beter dan dat ik voor mogelijk zou hebben gehouden.
                      Intieme gesprekken wisselen elkaar af met ontspannen erotische actie. Persoonlijk ben ik meer van de rust dan de kinky,
                      maar daar heeft Felicia geen moeite mee. Zij lijkt ook te genieten van zo af en toe en ontspannen uurtje, of twee, of drie...

Tot snel!

Comment

Working...
                      X