Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lola, Park 118, Sarphatipark 118, Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lola, Park 118, Sarphatipark 118, Amsterdam

Naam: Lola
    Leeftijd: 28
    Uiterlijk:Carribean
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: D
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Ja

Onverwacht was ik in onze hoofdstad eind van de middag en mijn afspraak was snel voorbij. Of ik kon snel de auto in stappen en voor de files uit zijn, of ik kon even kijken wat er te beleven is in Amsterdam :-) Ik ben even over de Ruysdaelkade heen gelopen. Waren nog best wel wat meiden, maar niemand die mij echt aansprak. Park 118 zit er niet ver vandaan en zowaar had ik in de straat een parkeerplaats gevonden.

In het voorstelrondje sprong deze Lola er voor mij uit. Echt een knappe exotische babe en ik had een klik op één of andere manier. Ik had gekozen om samen een uur te besteden met jacuzzi erbij. We hadden een leuk gesprek en dat ging verder in de jacuzzi. Lekker sensueel geilde ze me op, langzaam mn pik aftrekkend, zachtjes zoenen en tongen. Ik liet mijn handen over haar heerlijke lichaam glijden. Lekkere volle borsten en een heerlijke kont.

We verplaatsen het feestje naar het bed, waar ik prachtige kutje gebeft heb. Ze leek er van te genieten. Daarna hebben we meerdere standjes gedaan, en uiteindelijk kwam ik flink haar tijdens de laatste stoten tegen haar heerlijke kont in doggystyle.

Aanradertje!
    privehuis, privatehouse, sexclub, gentlemen's club, park118, amsterdam, girls, dames, companion

Ik ben ook een bezoekje gaan brengen aan deze Lola, pfoe wat een stoot zeg! Echt een lekkere meid, leuk type ook. Fantastische billen. Ik heb het zelf kort gehouden, een half uurtje was meer dan genoeg voor mij deze keer :-) Ze heeft mij heerlijk verwent en ik ben tot een lekker orgasme gekomen. Ja hoor, het was echt genieten met Lola!

Comment

Dit is ook een lekker geil ding en een hete donder. Geil lichaam en kreunde lekker mee toen ik met haar bezig was. Was ff topsport zo heftig tijdens het neuken, was blij dat ik een kamagraatje had genoemen lol

Comment

Working...
      X