Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lauren, Privehuis Dreamgirls, Oude Stationsweg 43, Bergen op Zoom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lauren, Privehuis Dreamgirls, Oude Stationsweg 43, Bergen op Zoom

Naam: Lauren
    Leeftijd: 20 - 25
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja

Wat een betoverend mooi meisje! Ik had Lauren al een tijdje op het oog, maar de gelegenheid had zich nog niet voorgedaan. En nu dus wel! Ze is nog mooier dan op de foto's, ik had een goede klik met haar. We begonnen zoenend en strelend en per minuut werd het intenser, zij aan mijn pik trekkend en ik beroerde haar kale kutje. We gingen verder in een standje 69, ze heeft een heerlijk fris kutje. Ze pijpte mij echt lekker en ging soms even deepthroat. Ik was bloedjegeil en heb daarna in doggy wat flinke stoten uitgedeelt ;-) Ik wilde nog niet klaarkomen, dus toen weer even iets relaxter naast elkaar liggend en zoenend. Toen ging ik over in missionaris en heb ik het condoom flink volgespoten, uit mn tenen kwam het!

Echt een toppertje dit, zeer de moeite waard!

Comment

Ook ik ben bij deze Lauren geweest, wat een heerlijk wijffie zeg! Haar kontje is echt prachtig. Die heb ik dan ook op meerdere momenten goed mogen voelen. Ze heeft lekker boven op me gereden waarbij ik haar kont stevig vasthield en uiteindelijk van achter heb ik het afgemaakt met mn handen over haar billen.

Tot snel Lauren! X

Comment

Dame is helaas gestopt. Ik heb ook een geslaagde ontmoeting met haar gehad in april 2019. Mocht ze toch nog ergens opduiken, laat het weten! Ik zou graag nog eens bij haar langs gaan.

Comment

Dame is definitief gestopt, je kent het wel, relatie, toekomst... het fantasiewereldje stopt een x

Comment

Vandaag donderdag 16 januari is onze Lauren weer aanwezig vanaf 18.00 uur!

Comment

YES! Binnenkort maar weer eens naar Bergen op Zoom!

Bij deze mijn recensie van april 2019:

Knappe meid met blond haar tot de schouders. Ontzettend mooi strak lijf en een paar kleine, maar fraaie borsten. Ze heeft ook een aangename stem die op één of andere manier bijdraagt aan het GFE-gevoel.

Een wat merkwaardige date, want dit was namelijk mijn ontknaping . Daarom op mijn verzoek eerst een kwartiertje met kleren aan gepraat. Ik vond het allemaal ongelooflijk spannend, kan me er nu al bijna niets meer bij voorstellen. Haar ook nog gebeft en tenslotte ben ik door haar gecowgirled zoals ik naderhand niet meer heb meegemaakt.

Date van (ruim) een uur E180 (waarvan E50 pzc).

Destijds was Karin gastvrouw en die heeft me ook heel erg op mn gemak gesteld.

Comment

Wat een vreugde, Lauren is er weer! Na het bericht dat ze er gisteren was, ben ik gelijk naar Bergen op Zoom getogen. Het is echt een prachtig meisje en oh zo lekker opwindend!

Als ik mijn eerste recensie over haar zo terug lees, dan was het eigenlijk weer een herhaling daarvan. Wat een heerlijkheid!

Comment

Working...
                X