Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan Max Verstappen dit jaar nog een race winnen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

2e geworden laatste race, en 3e geworden in eindrangschikking voor de ferrari's in een auto die helft vh seizoen niet goed was, toch knap

Comment

Heel knap. Benieuwd wat het volgend jaar gaat worden.

Comment

hangt ook weer van andere regels af en of er wissels komen qua coureurs bij de verschillende renstallen en ontwikkeling van de racewagens en motoren

Comment

Max gaat knallen volgend jaar, weet het zeker! Topgozer. En Ferrari met zn valsspelen moet aangepakt worden

Comment

zal ie nog bij Red Bull blijven? wat denken jullie?

Comment

Komend jaar blijft Max nog wel. Ik ben benieuwd waar hij dan in 2021 naar toe zou kunnen gaan... Naast Hamilton bij Mercedes zie ik niet zo gauw gebeuren. En naast Leclerc bij Ferrari ook niet. Bij beide teams zou dat teveel interne strijd op leveren.

Dus ik denk dat hij nog wel bij Red Bull blijft de komende jaren.

En hopelijk volgend jaar echt mee doen voor de titel! Hamilton heeft het al een paar jaar te makkelijk

Comment

Originally posted by WandelaarVanPlezer View Post
                Komend jaar blijft Max nog wel. Ik ben benieuwd waar hij dan in 2021 naar toe zou kunnen gaan... Naast Hamilton bij Mercedes zie ik niet zo gauw gebeuren. En naast Leclerc bij Ferrari ook niet. Bij beide teams zou dat teveel interne strijd op leveren.

Dus ik denk dat hij nog wel bij Red Bull blijft de komende jaren.

En hopelijk volgend jaar echt mee doen voor de titel! Hamilton heeft het al een paar jaar te makkelijk
                Haha goed gezien! Hij heeft bijgetekend tot en met 2023 bij Red Bull... Hoop dat het goed gaat uitpakken voor Max!

Comment

ik zou weleens een race in het buitenland willen meemaken en dan combineren met een stedentrip zoals Barcelona of Boedapest

Comment

Originally posted by Sammierom View Post
                    ik zou weleens een race in het buitenland willen meemaken en dan combineren met een stedentrip zoals Barcelona of Boedapest
                    Lijkt mij ook tof. Of naar Montreal in Canada, de vliegticketprijs is wel hoger maar de toegangskaarten schijnen daar vrij goedkoop te zijn.

Comment

https://www.telegraaf.nl/sport/11082...d-bull-zijn-op

Comment

Max schijnt zeer tevreden te zijn over zijn bolide, laten we hopen dat ie nu vaker mee kan doen met de strijd voor de top 3

Comment

ja maar ff afwachten hoe die auto s van zijn concurrenten zijn

Comment

Working...
                          X