Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan Max Verstappen dit jaar nog een race winnen?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is de laatste races echt weer een feest om Formule 1 te kijken. Ook de race in Hongarije was weer top.

En de auto van Max kan nu eindelijk ook echt mee in de top. Na de zomerstop, misschien wel meedoen voor de wereld titel?

Comment

Originally posted by WandelaarVanPlezer View Post
      Het is de laatste races echt weer een feest om Formule 1 te kijken. Ook de race in Hongarije was weer top.

En de auto van Max kan nu eindelijk ook echt mee in de top. Na de zomerstop, misschien wel meedoen voor de wereld titel?
      De titel lijkt mij te ver weg, daarvoor is de achterstand te groot. Maar als Max nu elke wedstrijd om de zege mee kan doen wordt het een heel mooi seizoen!

Comment

Gelukkig hebben ze die Gasly eruit gegooid! Ben beniewd of die nieuwe jongen het beter kan doen, naast Max is iedereen langzaam lijkt het wel haha

Comment

Ik vind het nogal een gewaagde zet om midden in het seizoen Gasly te vervangen voor Albon, die nog veel minder ervaring heeft. Ik denk dat Albon nog meer onder de druk zal bezwijken dan Gasly al deed.

Comment

tripje naar buitenland is ook gaaf, combineer je stedentrip met bezoek aan de F1, weekendje Barcelona met tickets en F1 kaarten ca 900 Euro, of naar het Midden Oosten

Comment

Working...
            X