Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nederlands voetbal topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Feyenoord wil de rotterdam Robert Eenhoorn bij AZ weghalen en is bezig met een soort van overname door Amerikanen, zoals bv Manchester Utd om dan miljoenen te krijgen om een aanval op PSV en Ajax te kunnen doen op termijn. Voorlopig hebben ze een spitsenprobleem en achterin mag er ook wel een goede voetballer bij,

Comment

Waardeloze start voor mijn cluppie Feyenoord. Hopelijk wordt het nog wat in de europa league, maar heb er een hard hoofd in

Comment

mijn cluppie FC Utrecht gaat lekker en er komen nog geblesseerde spelers die fit raken de spitsen Bahebeck en Dalmau, nu speelt men zonder echte centrumspitsen dus kan alleen nog beter worden! vd Brom toptrainer!

En Utrecht, AZ en Heerenveen hebben zich bij PSV gemeld voor Ramselaar, kijken of dat financieel haalbaar is de terugkeer van de verloren zoon

Comment

Nu ik hoop op FC Utrecht, goede spelers gekocht, alleen de spitsen waren geblesseerd, dus nu even afwachten nu ze weer fit zijn of de punten ook komen na 2 verloren wedstrijden

Comment

Morgen Oranje voor EK kwalificatie tegen Noord Ierland, net op tijd mooie talenten die aan het doorbreken zijn, we zouden wel eens een gouden lichting voor dat EK kunnen hebben

Comment

Ik ga wel weer ff zitten voor Ajax, dat is meestal wel genieten.

Comment

Helaas 0-1 verloren van chelsea maar het zwakke Feyenoord met 4-0 weg gespeeld, en weg is Jaap Stam. Nu mag Dick Advocaat puin ruimen en weer zijn bekende anti voetbal spelen met oudere spelers. Die geeft nooit de jeugd een kans

Comment

kom niet aan mijn Feyenoord! we houden van SM het is altijd wat, en nu ff de kleine Generaal nodig, als ie met Utrecht Europees voetbal haalde, moet het hem zeker met Feyenoord lukken tog?

Comment

Working...
                  X