Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prostituee toont misstanden in Escape na maandenlange undercoveractie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prostituee toont misstanden in Escape na maandenlange undercoveractie

en prostituee is maanden undercover gegaan in Escape Doetinchem om te bewijzen dat er misstanden plaatsvinden in de seksclub. De uitkomsten van de undercoveroperatie zijn zondag te zien in het televisieprogramma Undercover in Nederland van Alberto Stegeman.
    https://www.tubantia.nl/achterhoek/p...ctie~a5baaa70/

Last edited by nightrider; 6 days ago.

nightrider Wat vond je van de uitzending?

Comment

Ik ben vroeger een paar keer in dit eroscentrum geweest tussen 2003 en 2008. Laatste bezoekje was 2011.
      Die eigenaar André liep er volgens mij toen ook al. Als je na een rondje geen keuze kon maken en je ging ergens staan was de kans aanwezig dat die André na je toe kwam dat je een dame moest kiezen of wegwezen. Meestal stond ik dus binnen een paar minuten weer buiten en dan sta je daar op een doods industrieterrein, dus vaak snel de keus om weg te gaan.
      In 2011 was toen een moord op een duitse prostituee door een verliefde klant. Was een paar maand later na dit incident en ze hadden toen een uitsmijter voor de deur staan. Die wilde mijn jas fouilleren waar ik geen behoefte aan had, jas in de auto gelegd en toen mocht ik wel naar binnen.
      Kortom, mijn persoonlijke ervaring was niet super daar.

Qua uitzending wordt er een aantal misstanden aan de kaak gesteld. Vooral de zogenaamde mannen die in verkeerde auto's daar buiten wachten is voor mij een bekend beeld in de rosse buurten van duitsland en als je als laatste klant bij een club komt zie je dit tafereel ook.
      In 2017 in de rosse buurt van Essen zelf kennis gemaakt met de zogenaamde man van een bulgaarse prostituee. Bezocht haar vaak, klikte goed en mocht altijd langer blijven dan de betaalde tijd. Tot op een avond opeens op de deur werd geklopt en een bulgaarse krachtpatser mij minutenlang aankeek en daarna aangaf dat ik moest moven.
      Ik ben het eens dat de clubeigenaar dit niet moet toleren, maar aan de andere kant doet de politie ook niets. Voor mij als wandelaar is het zo overduidelijk, maar blijkbaar voor de politie moeilijk te controleren of te bewijzen.
      Ik heb het vermoeden dat de politiek weer gaat ingrijpen met het sluiten van de club. Maar daar worden de misstanden niet door opgelost, hooguit dat de eigenaren niet correct hebben geacteerd. Die pooiers brengen die meiden gewoon weer na de volgende plek en die meiden zijn er niets mee geholpen.

Comment

zaak is toch al gesloten nu door de Gemeente begreep ik?

Comment

Staat hier vermeld dat ie gesloten is na mistanden.

https://www.gelderlander.nl/doetinch...ww.google.com/
          Ik ben een VROUW die wandelt en GEEN man. Zie mijn verhaal in mijn profiel. Dus vragen die ik via PB krijg of de dame bijv. goed pijpt, kan daarom niet beantwoorden.

Comment

Laatste nieuws: seksclub ESCAPE mag open blijven, maar ligt onder een vergrootglas.
            Er zullen in de toekomst vaker controles plaatsvinden bij deze seksinrichting aan de Roerstraat in Doetinchem.
            https://www.gelderlander.nl/doetinch...glas~af8652bd/

Comment

prima besluit, als iets verder in orde is, dan prima, is het niet in orde, dan zie je dat bij controles, weg met die SBS sensatie tv

Comment

Working...
              X