Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verwijderd door Hookers !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verwijderd door Hookers !

Ja hoor, ook ik heb het blijkbaar voor elkaar.
    Na enkele kritische reacties, vragen en opmerkingen over de moderators van Hookers is mijn account zonder opgave van redenen verwijderd en niet meer toegankelijk.
    Arrogantie ten top dus. Dan denk je te leven in een democratische samenleving in de 21e eeuw, mag je geen kritische vragen stellen en is je mening niet meer van belang.
    Schandalig gewoon!!

Zijn er meer leden die dit is overkomen? Ik hoor het graag.
    Last edited by GijsOne; 4 weeks ago.

ach jij ook al, geen waarschuwing gehad? Hookers wordt niet veel meer in geinvesteerd, zit vol bugs, en na de laatste hack, veel leden die niet meer kunnen recenseren of zijn vertrokken vanwege privacy lekken, en de paar machtsgeile mods die amper werk hebben voeden hun ego met bannen van kritische leden, wordt steeds minder geschreven. Zuid Korea is er niets bij en de boel is ook verkocht aan een crimineel die in Zwitserland woont op de vlucht voor bepaalde zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Prijzen van advertentie sites zijn verdubbeld zoals op Kinky, ze zijn de nieuwe pooiers, wil je niet mee ge-ascosieerd worden Lekker hier je ding doen , beter

zie ook https://legaledamesvanplezier.nl/for...-op-hookers-nl

Comment

Op hookers verdwijnen ook recensies van dames van privehuizen in Den Haag, Alphen ad Rijn etc heel vreemd allemaal. Ook moderators die met een ander account recensies schrijven en ook met zich zelf dus met hun schrijversaccount met hun moderator account in discussie gaan om zo een discussie met leden te willen winnen, triest toch?

Comment

Mij ook gebeurd hoor. Mn in de Antwerpen sectie zie je het dat er van alles beweerd en geschreven mag worden maar als je om bewijs vraagt geeft men niet thuis. Het enige is dat je een waarschuwing krijgt en dat je vooral je kop moet houden. Als je dan vervolgens alleen maar zegt dat je zult blijven reageren op onzin wordt je geband.
        Treurig hoor, mn omdat het forum steeds minder personen trekt, vooral na het laatste datalek een tijdje terug.
        Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat sommige moderators daar een dubbele agenda hebben.

Comment

ik heb weleens gehoord dat op hookers de meeste mods naast hun moderator account ook een schrijvers account hebben. ze zullen ook best hun meiden bezoeken en beschrijven waarom zou je vrijwillig moderator worden op een forum, lijkt me een pokkenwerk, dus dan moet je iets met het onderwerp hebben en met een ego

Comment

dat klopt, wil je het lijstje hebben? Overigens is het wel logisch dat een moderator apart account heeft om recensies mogen te schrijven, op zich niets mis mee, alleen wel grappig te zien dat ze dan soms met zichzelf gaan praten met hun 2 accounts. Er wordt steeds minder geschreven door de 2 hacks van het afgelopen 1,5 jaar, ook nog steeds aardig geband en sommige leden kunnen niet schrijven door bugs, er wordt ook niet meer in Hookers geinvesteerd, overname Midhold door buitenlandse partij en draait daar vooral om geldmachine Kinky.nl en in mindere mate Sexjobs.nl

Massa van de klanten is ook niet actief op fora, lezen het misschien nog ff, maar omdat er steeds minder dames beschreven worden is dat effect ook steeds minder

Comment

Heren, let er a.u.b. op dat we geen discussies hier willen hebben over andere fora (zie laatste regel in 'Over Ons').

Comment

Zolang het netjes blijft en het niet dat niveau wordt van die andere fora, dat is inderdaad voer voor psychologen, man man man, die hebben echt een iq van een mug

Comment

Welkom bij de Club der Gebanden, GijsOne

Comment

dat zijn de beste genieters de gebanden, worden vaak jaloers bekeken door andere wandelaars of moderatoren

Comment

Hahahaha, mag ik ook dit clubje , tweemaal volledig verbannen .omdat ik moderatoren op fouten wees . Sorry mannen dit best leuk om te lezen .niet dat ik zoveel schrijf . Maar wel best grappig en 8k maak best wel wat reclame over dit forum bij de dames

Comment

oh laat me raden, de leden en mods van rubriek Antwerpen:

Delta = Wico
                        Sagaris = Sub

overigens prima kerels maar als moderator wat naief en te goedgelovig op de verkeerde mensen afgaand. Maar goed dan missen ze content/recensies, dus zonde voor de dames en de leden, hadden anders veel meer recensies kunnen staan en zelfs topics, die nu niet geopend worden omdat die leden allemaal geband zijn.

een moderator moet onafhankelijk zijn, en zonder emotie kunnen oordelen. Maar het is net Lord of the Rings, die macht die je hebt als moderator doet iets met je, net als bezit van de ring....

Comment

Working...
                        X