Announcement

Collapse
No announcement yet.

vind je van dit Forum?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

via interne mail op andere fora met link naar deze site? en dan heel veel versturen naar veelschrijvers en of leden die kritisch zijn daar?

Comment

Dat zou kunnen inderdaad, maar misschien zijn er dan ook weer leden die er niet van gediend zijnen dan krijgt degenen die het bericht verzonden heeft misschien wel een ban, omdat ie een ander forum aanraadt. Aangezien ik hier lees dat ergens anders men vrij snel een ban krijgt.

Ik ken deze site al voordat ik getipt werd, op de site van La Cloche staat een link hier naar toe.
      Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Comment

Ik vind het een prima forum het ziet er een beetje hetzelfde uit als hookers. Daar schreef ik vroeger ook maar mag niet meer.

Word hier alleen niet zoveel geschreven over de raambuurten zie ik.

Comment

het moet natuurlijk een kans krijgen en bekend worden, sein zoveel mogelijk mensen in waarvan je weet dat ze dames v plezier bezoeken of via andere sites in seinen? Het versterkt allemaal, nu kunnen we online al diverse advertentie sites en fora raadplegen om de juiste keuze voor een dame te maken. Gewoon volhouden met recenseren!

Comment

Activiteit zit vooral in subforum Privehuizen Utrecht, aangezien je daar iets kan winnen. Hierdoor zie je een zeer scheve verdeling van de activiteit van Privehuizen Utrecht en de rest van het forum.

Comment

Originally posted by Bladiebla View Post
              Activiteit zit vooral in subforum Privehuizen Utrecht, aangezien je daar iets kan winnen. Hierdoor zie je een zeer scheve verdeling van de activiteit van Privehuizen Utrecht en de rest van het forum.
              ja moet je zelf ook een beetje meer schrijven he haha, jij bezoekt ze ook in raambuurten toch?

Comment

Ramenloper Je ziet mij toch schrijven?

Comment

ik loop ook nog achter met recensies schrijven, ben zo druk met werk etc. Zal deze week een inhaalpoging doen

Comment

Working...
                  X