Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke auto zou je het liefst willen rijden als je het geld er voor had?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke auto zou je het liefst willen rijden als je het geld er voor had?

Ik ga dan voor

BMW 850 nieuwe model
    Jaguar Fpace, maar niet interessant omdat ie elektrisch is en maar 300km ver komt
    Aston Martin DBS
    Range Rover Velar Sport

Als geld echt geen rol speelt, dan zou ik een Ferrari 250GTO kopen. Ferrari blijft toch iets magisch hebben. Aston Martin is ook heel fraai, een Vanquish denk ik dan.

Voor het dagelijkse woon-werk verkeer... denk dan aan een BMW M340i Touring :-) Touringcar én M pakket. Mooie combi

Comment

waarom touring? moet je vaak spullen versjouwen? touring is toch niet sexy? wel praktisch als je vaak goederen moet vervoeren

Ferrari lijkt me totaal niet lekker rijden en vd snelheid kan je ze niet gebruiken en hoe over verkeersdrempels? Ik zou wel voor Porsche 911 gaan, of voor meer gewoon een dikke Lexus want die rijden zo heerlijk

Comment

Haha een Ferrari koop je toch niet voor het comfort en of het over verkeersdrempels past. Het gaat om de schoonheid van de auto, of de historische waarde die het heeft. Voor mij zijn dat soort auto's echt kunst. Je kan miljoenen uitgeven aan een duur schilderij, of aan een Ferrari :-)

Comment

Een zwarte Dodge RAM 1500, alleen het geluid al vind ik mooi. Alleen kan ik h'm denk ik bijna nergens kwijt qua parkeren.
          Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Comment

Originally posted by Frans Cats View Post
            waarom touring? moet je vaak spullen versjouwen? touring is toch niet sexy? wel praktisch als je vaak goederen moet vervoeren

Ferrari lijkt me totaal niet lekker rijden en vd snelheid kan je ze niet gebruiken en hoe over verkeersdrempels? Ik zou wel voor Porsche 911 gaan, of voor meer gewoon een dikke Lexus want die rijden zo heerlijk
            Precies wat WandelaarVanPlezer zegt :-) Een Ferrari koop je niet voor het comfort, het is nostalgie. Helemaal de 250GTO waar ik het over had, daar is er laatst eentje voor + 40 miljoen euro verkocht. Ik had als kind Ferrari posters aan de muur, een Ferrari kopen zou voor mij dan ook het vervullen van een jeugddroom zijn. En ook ik vind meerdere Ferrari's (en ook Aston Martin's trouwens) pure kunst, prachtig gemaakt. De oldtimers helemaal, waar het plaatwerk echt nog met de hand is gemaakt.

Een Porsche zou ik nooit kopen, in ieder geval niet de 911. Fantasieloze auto. Knap staaltje techniek onder de motorkap en dergelijke, maar het spreekt mij totaal niet aan. Al jarenlang datzelfde design vind ik niks.

En de gedachte achter die BMW touring is, dat als ik toch al een Ferrari heb voor de plezier ritjes, dat ik daarnaast dan een praktische auto wil :-) Een touring kan je dan veel in kwijt, maar het leuke is dat dit dan ook nog een wolf in schaapskleren is. Lijkt een saaie touring, maar gaat als de brandweer.

Comment

Sinds bijna een jaar rijd ik in een nieuwe Renault Mègane. Een prachtige auto. Zeer vinnig, comfortabel en degelijk gebouwd.
              Eigenlijk heb ik niet meer nodig. Dit is de perfecte daily driver. Toch droom ik nog wel eens van een mooie nieuwe Alpine A110. Gewoon voor erbij. Wat een prachtig ding is dat zeg!
              Ook het topmodel van Renault, de Espace vind ik prachtig. Heb er laatst in mogen rijden. 225pk schoon aan de haak en wat een enorme fijne reisauto is dat zeg! Een TGV voor op de weg.
              Wat ik ook prachtig vind is een Volvo V90 Cross Country. Wat een prachtig apparaat is dat zeg! Zeker in de mooie Ocean race uitvoering. Qua uitstraling ook helemaal perfect net als Renault.
              In ieder geval geen foute Duitse "premium"bak voor mij waar in dagelijks gebruik ook nog buitensporig veel aan stuk gaat. Laten daar de pooiers van deze wereld maar in rijden.

Comment

Geef mij maar een mooie Amerikaan met V8! Misschien een Corvette ofzo.

Comment

Working...
                X