Announcement

Collapse
No announcement yet.

ervaringen op Hookers.nl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ervaringen op Hookers.nl

Ik was lid op Hookers.nl en kan nu niet inloggen en krijg mededeling in beeld: banned, uw deelname aan het forum is niet meer gewenst. Verder geen reden , ik heb nog mijn postingen nagekeken, heb niet gescholden, geen rare dingen geschreven, geen idee waarom ik er daar niet op mag, wat kan dat zijn?

Wat zijn jullie ervaringen op Hookers.nl?

Originally posted by Frans Cats View Post
    Ik was lid op Hookers.nl en kan nu niet inloggen en krijg mededeling in beeld: banned, uw deelname aan het forum is niet meer gewenst. Verder geen reden , ik heb nog mijn postingen nagekeken, heb niet gescholden, geen rare dingen geschreven, geen idee waarom ik er daar niet op mag, wat kan dat zijn?

Wat zijn jullie ervaringen op Hookers.nl?
    Zeer herkenbare ervaring Frans Cats!
    Het is gewoon een klote forum dat hele Hookers.nl. Ik ben er op dezelfde manier gebanned. "no reason is specified". Via via kwam ik erachter dat die viespeuk van een Alexanderrr (schijnt hoofdmoderator te zijn daar en veel macht te hebben op dat forum) mij had gebanned omdat ik lange tijd geen nieuwe damesrecensies meer heb aangeleverd.
    Ben via een crack ook in het bezit gekomen van een paar IM's die Alexanderrr over mij heeft uitgewisseld met andere moderatoren. Wat daar in stond gaan je oren van klapperen. Een citaat daaruit: "ik ben die Hobbele goed zat. Als hij binnenkort niet komt met positieve nieuwe dames/clubrecensies ga ik de trekker definitief overhalen en trekken we hem van het forum af". Wordt hij lastig dan weet ik hem te vinden want heb zijn inloggegevens, IP-adres en toegang tot al zijn IM's".
    Daar wordt je dus als forumlid helemaal niet vrolijk van en hieruit blijkt maar weer dat het geen lieve jongens zijn die dit soort fora bestieren. Ze hebben allemaal wel een vinger in de pap en commerciƫle belangen in dat criminele prostitutie wereldje.
    Fora zoals Hookers, Relaxxxboard en IJsberenforum zijn allemaal door en door commercieel en de moderatoren zijn zoals gezegd zelf clubeigenaren of pooiers en schuwen soms ook geen fysiek en zeker geen verbaal geweld als je iets doet of zegt wat hen niet aanstaat. Hoofdzaak is dat je vooral overdreven positieve recensies over met name seksclubs en rosse buurten schrijft zodat zij daar een wit voetje kunnen halen en vooral dat ze er zelf financieel goed beter van worden. Ga je kritiek leveren op de door en door commerciƫle manier waarop dit soort fora functioneren, of ga je de waarheid schrijven over bepaalde clubs en rosse buurten (werkelijkheid heeft helemaal niets te maken met de overdreven positieve recensies die op de fora worden geschreven door schrijvers als bijv een leugenaar zoals een Patjax/Tafkap om er maar 1 te noemen) dan donderen ze je heel snel van hun forum af. Dit soort fora zijn dan ook allesbehalve objectief en alles wat erop staat is geschreven uit commercieel oogpunt.
    Conclusie, deze fora zijn van geen enkele meerwaarde voor beginnende wandelaars of wandelaars die clubs en rosse buurten bezoeken om dames te boeken.
    Ga je naar clubs en rosse buurten met als doel om je op zo goedkope manier daar vol te vreten en te zuipen en andere wandelaars te ontmoeten dan wel gay contacten te vinden dan moet je wel op die fora zijn. Schrijf gewoon een paar verzonnen advertorials en ga zitten slijmen bij wat moderatoren en je zal zien dat je zo een paar vrijkaarten van wat seksclubs in je virtuele postvak hebt liggen.

Comment

Working...
    X