Announcement

Collapse
No announcement yet.

Filmtopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Filmtopic

Wat zijn jullie favoriete films in het algemeen allertijden en welke aanraders hebben jullie van de laatste tijd wat uit is en waarom?

The Godfather, vooral deel 1 en 2 zijn mijn favoriete films aller tijden.

Comment

Scent of a woman... met de onnavolgbare Al Pacino in de hoofdrol... hoohahhh!!
      En uiteraard Pulp Fiction! Maar dat spreekt voor zich

Comment

Originally posted by OtB View Post
        Scent of a woman... met de onnavolgbare Al Pacino in de hoofdrol... hoohahhh!!
        En uiteraard Pulp Fiction! Maar dat spreekt voor zich
        Hoohahhh! Haha ik hoor 't m zo zeggen.

Pulp Fiction, ook een klassieker!

Comment

Quentin Tarantino... Geniaal!
          In juni 2019 komt z’n nieuwste film uit Once Upon A Time in Hollywood. Kijk er nu al naar uit!!

Comment

Once upon a time in the west, geweldige muziek van Ennio Morricone en ondanks dat die film al 50 jaar oud is, is ie nog steeds prachtig en voelt ie totaal niet gedateerd aan

Comment

Basic Instinct, spannend en opwindend!

Comment

Originally posted by Louistemple View Post
                Basic Instinct, spannend en opwindend!
                Goeie! Als tiener heb ik daar ademloos naar gekeken :-)

Comment

The Killing, is geen film, maar een misdaadserie. Heel erg spannend.
                  Ik ben een VROUW die wandelt en GEEN man. Zie mijn verhaal in mijn profiel. Dus vragen die ik via PB krijg of de dame bijv. goed pijpt, kan daarom niet beantwoorden.

Comment

Ik ga er morgen voor zitten, voor het laatste seizoen van Orange is the new black op Netflix.
                    Daarna eens kijken wat Vis a Vis is, schijnt er een beetje op te lijken.
                    Ik ben een VROUW die wandelt en GEEN man. Zie mijn verhaal in mijn profiel. Dus vragen die ik via PB krijg of de dame bijv. goed pijpt, kan daarom niet beantwoorden.

Comment

Ik heb vorige week Joker gezien. Ik was erg onder de indruk, het acteerwerk van Joaquin Phoenix is waanzinnig. Ik hoor heel veel wisselende reacties van bezoekers, sommigen vonden het helemaal niks. Maar ik vond het heel boeiend.

Comment

Working...
                      X