Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie gaan er dit jaar het songfestival winnen?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie gaan er dit jaar het songfestival winnen?

Wie gaan er dit jaar het songfestival winnen? Naar al dat gejubel dat Nederland het wel zal winnen ik zeg Duitsland gaan het winnen.
    Eindelijk weer is een goede inzending. Weg met al die homos nee Duitsland komt gewoon met 2 bloedmooien dames die zo uit de GT lijken te zijn gekomen.
    Ja, dat is Duitsland zo ken ik me landje weer! Weg met die stomme homos en Duistland kom gewoon met 2 prachtige strakke dames ik wens ze alle succes vanavond.
    Ga het vanavond allemaal beleven van uit mijn favo clubje de GT waar ik vandaag vanaf 2 uur aanwezig ben.
    Nu nog maar even vooraf genieten met deze video

Misschien zijn deze twee grietjes leuk voor in je saunaclubje Jippie, maar hun performance op het podium kan toch echt niet tippen aan toppers zoals Nederland en Zweden.
    Eén van deze twee laatst genoemde kandidaten gaat het dan ook winnen. Persoonlijk vind ik de performance van Zweden beter dan die van Nederland. Trouwens, wat is dat toch een prachtig land met prachtige mensen en wat komt er een geweldige muziek uit dat land! Als ze daar iets doen doen ze het goed.
    Echter, rekening houdend met het feit dat Zweden de afgelopen jaren al erg vaak heeft gewonnen denk ik dat men Nederland dit jaar het voordeel van de twijfel gunt.

Comment

och dat vreselijke festival waar ook al Israel en Australie aan mee doen wat niet in Europa ligt is een leuk gay feest en verder deels politiek gedoe

Zal om Australie, Zweden en Nederland gaan, die top 3 gaat het uitmaken, als het naar Nederland komt als ze winnen, is het leuk voor de tv, maar het kost heel veel geld om het te organiseren en we hebben al teveel toerisme in nederland dus daarvoor moeten we het niet willen, de internationale Nederland marketing is juist onlangs op een lager pitje gezet omdat met name de stad Amsterdam en omgeving het niet meer aan kan, en Utrecht begint ook al vol te raken met toeristen en touringcars, verschrikkelijk als je als Nederlander daar woont of gewoon wil winkelen of terrasje wil pakken

Comment

verschrikkelijk als je als Nederlander daar woont of gewoon wil winkelen of terrasje wil pakken
        Waarom verschrikkelijk?
        Je moet wel bedenken dat al die toeristen ook een flinke som geld opleveren en heel veel mensen in Nederland leven van het toerisme. Daartoe behoor ik overigens ook.
        Ook bij ons in de regio viert het toerisme hoogtij, en ik kan niet zeggen dat ik echt last heb van al die toeristen. Het brengt eerder een gezellige drukte met zich mee (en een goed inkomen natuurlijk).
        Ik denk dat wat vanavond betreft Nederland wel zal gaan winnen. Immers, het is nu of nooit. Zo dicht als nu waren we nog nooit bij de overwinning.

Comment

Precies zoals ik had voorspeld, yeahhhhhh Nederland heeft gewonnen
          Zo prachtig, zo mooi en zo typisch Nederland. Het land waar je dromen waar worden als je er maar hard genoeg werkt en in je dromen gelooft. Ik heb dat toevallig deze week ook weer mogen ervaren.
          Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is PROUD TO BE DUTCH!!!!!
          Het land van de vrijheid, de gezelligheid, de leuke mensen en daar waar je je veilig en thuis voelt.
          Iedereen die zich daarbij niet kan aanpassen zoals bijvoorbeeld die zwartkijker van een Johan Derksen of die Jippiejajee hierboven daartegen zeg ik, rot maar lekker op naar jullie Duitsland Passen jullie lekker tussen bij dat chagrijnige volk waar vrouwen worden uitgebuit in vieze seksclubs en achter de ramen en waar de criminaliteit hoogtij viert.
          O ja, hoeveel punten kreeg Duitsland van de Europese publieksjury? Juist, 0 points. Zo geliefd is Duitsland dus in Europa en dat zal niet voor niets zijn!!!!
          Prachtig dat Nederland ook 12 punten kreeg uit Frankrijk Wie zei er ook alweer dat de Fransen arrogant waren?
          En natuurlijk ook 12 punten uit Zweden waarbij Nederland 12 punten gaf aan Zweden. Mooi om te zien dat deze beide prachtlanden elkaar steunen.
          Zelf vond ik Noorwegen ook geweldig. Misschien iets te apart om bij het grote publiek maar een prachtig nummer dat wel.

Comment

gaat 30 miljoen kosten dat geintje he... en wat zong Madonna vals, maar goed er waren veel landen die niet konden zingen met San Marino als dieptepunt, het is natuurlijk ook 1 groot politiek verhaal. Pas nog een boek over verschenen bij Badg Boeken door 2 Nederlandse organisatoren: Sietse Bakker en Roland Heerkens. Titel boek: What happened (behind the closed doors of the greatest tv show in the world)

Zweden was als land al blij niet te winnen want ze hebben het geld niet meer omdat ze laatste 10 jaar 3x gewonnen hadden en hadden dus 3x moeten organiseren

verder leuke folklore met name voor onze gayvrienden,
            Last edited by frankkinky; 19-05-2019, 14:48.

Comment

Working...
            X