Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rashel, Salon 261, Alphen aan den Rijn, Eikenlaan 261.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rashel, Salon 261, Alphen aan den Rijn, Eikenlaan 261.

Naam: Rashel, voorheen Vanessa.
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk: West-Europees.
    Kleur haar: Donker blond
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Ja

Had zin om even een half uurtje plezier. Contact opgenomen met Rashel of ze mij hiervoor wilde ontvangen en dat was geen probleem. Ik was wat aan de vroege kant, dus eerst in de ontvangstruimte wat gedronken en gekletst met de gastvrouw.

Even later kwam Rashel mij ophalen en samen met haar naar de kamer gegaan.
    Rashel is een vriendelijke dame. Fijn genoten van haar lichaam en haar heerlijk gebeft en gezoend, wilde haar daarna nog neuken met mijn voorbind dildo, maar helaas was mijn tijd al om en aangezien ik nog een andere afspraak had daar, heb ik er voor gekozen om niet bij te boeken.
    Ik ben een VROUW die wandelt en GEEN man. Zie mijn verhaal in mijn profiel. Dus vragen die ik via PB krijg of de dame bijv. goed pijpt, kan daarom niet beantwoorden.

Deze dame bezocht toen ze nog Vanessa heette begin november 2019. Best een mooie dame om te zien, al zijn haar fotoos dan wel weer net iets té.

Ze begon met een goede body-to-body-massage en ze pakte daarbij nogal goed door waardoor ik binnen een half uur klaar kwam. En dan is bij mij ook echt de fut er uit. Daarna nog wel gekroeld, nog wat gemasseerd en samen gedouchet en op die manier het uur volgemaakt. Ze vertelde dat massages normaal gesproken wat langer duren, maar dat ze nu zoveel zin had dat het wat korter duurde en beloofde voor een volgende keer dat ze het dan anders zou aanpakken. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken.

Maar alles bij elkaar zeker wel een fijne en lekkere ervaring met een mooie dame!

Comment

Working...
    X