Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laura, Massage Studio Monaco, Amstelveen, Langs de Werf 6.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laura, Massage Studio Monaco, Amstelveen, Langs de Werf 6.

Naam: Laura
    Leeftijd: 25-30
    uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: E+
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Nee

Ik had werkelijk geen idee hoe de dame eruit zag en hoopte dat het een dame zou zijn met een mooie curvy lichaam, want ja, zoals velen van jullie weten heeft dit echt mijn voorkeur. Maar ja, niet overal hebben ze het type dame die mijn voorkeur heeft, dus soms is het niet anders.

De studio zit op een bedrijven terrein en het parkeren is gratis. Daar eenmaal aan gekomen werd ik netjes met een drankje ontvangen door de gastvrouw en die begeleidde me naar een kamer. In de kamer het bedrag aan de gastvrouw gegeven en daar even kort gewacht. Even later kon ik de andere kamer in en daar zag ik Laura staan en toen ik haar zag dacht ik ‘Ohhh mijn god WOW’. Sodemieters zeg, dat had ik niet aan zien komen. Laura is een bloedmooie sexy dame met een prachtig curvy lichaam. Ze is slank, maar heeft toch heerlijke mooie vrouwelijke vormen. Ze is zeer zeker niet dik.

Kamers zijn lekker schoon. Eerst even gedoucht, daarna kleedde Laura zichzelf uit en zag ik al erg snel dat ze geweldige mooie volle billen, prachtige borsten cup F en heerlijk opwindend curvy lichaam heeft. Eigenlijk het type dame waar ik vreselijk opgewonden van wordt. Ik wilde niet te lang en uitgebreid gaan kijken, want dat vond ik zo onbeleefd. Daarna lekker op het matras gaan liggen en bouwde Laura de massage goed en langzaam op, dat deed ze echt enorm goed. Daarna omgedraaid en ging Laura met haar borsten mij masseren, maar ja, door haar heerlijke zachte aanraking had ik vrij snel het gevoel dat ik vlot zou klaarkomen. Voelde zo ontzettend fijn aan, dat ik inderdaad vrij vlot klaar kwam. Ik vroeg haar hoe vaak klaarkomen toegestaan was, voor heren eenmaal en dames als ze het kunnen meerdere malen. Daarna werd ik weer heerlijk gestimuleerd door haar massage en kwam ik weer tot een heerlijk hoogtepunt.

Vervolgens nog lekker even kun douchen en nog een praatje gemaakt. Laura heeft een lekkere vlotte babbel, daar houd ik wel van, want die heb ik namelijk zelf ook.
    Deze studio richt zich voornamelijk op alleen de massage. Aan de dame gevraagd of ik deze tekst mag plaatsen die nu volgt, dit was geen probleem: Extra handelingen zijn bespreekbaar met de dame en tegen extra betaling soms mogelijk. Maar let op, het is bespreekbaar en dat wil niet zeggen dat als je extra betaalt, dit ook werkelijk gebeurd.

Nu is dat voor mij niet zo erg noodzakelijk, want de massage is voldoende, al hoewel sommige van jullie weten dat ik het geweldig en heerlijk vind om dames te beffen. Maar dat heb ik niet gemist tijdens afspraak hoor, want het was top! En of ik het duur vond? Want dat had ik al in het algemene topic ergens voorbij zien komen hier dat men de prijs wat aan de hoge kant vond, maar ik heb een uur geboekt voor €140, dus dat is €70,00 per half uur, dus dat valt echt mee, denk ik dan. Er zit alleen geen intiem of andere handelingen bij. Maar om even voor mezelf te spreken, ik heb het heerlijk gehad met Laura.
    Lieve Laura, enorm bedankt en ik kom zeker bij je terug meid.

Hier een gezellige vrouwelijke wandelaar. Zie 'over' in mijn profiel, daar staat misschien het antwoord op je vraag al in.

Helaas heb ik een andere ervaring met laura.

Ik vind dat laura echt een super mooie verschijning heeft maar ik mis echt de spanning tijdens de massage. Ik heb haar 2 keer bezocht en mis hierin de boddy en tantra massage waar je wel voor betaald.
    Mijn gevoel zegt dat me het eerder voor de extra's doet dan voor de massage zelf.
    Voor deze massage vind ik 140 euro veel te veel

Comment

Working...
    X