Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meesteres Kelly Kalashnik, SM Studio Nederland, Amersfoort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meesteres Kelly Kalashnik, SM Studio Nederland, Amersfoort

Naam: Meesteres Kelly Kalashnik
    Leeftijd: 35-40
    Lengte: 1.70
    Uiterlijk: Oostblok
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Ja

http://www.kinkydevils.nl/meesteres-kelly-kalashnik/

Ik had een afspraak met kinkygirl Carina en na een autorit van 1,5 uur aangekomen in Amersfoort.
    Eenmaal aangebeld kreeg ik van de ontvangstvrouw te horen dat kinkygirl Carina was vertrokken zonder zich aan onze afspraak te houden. De ontvangstvrouw was in alle staten, probeerde Carina nog te bereiken en ik kon intussen wachten in de wachtkamer voorzien van een drankje. Na 10min excuses dat kinkygirl Carina had verzaakt, alleen nog meesteres Kelly Kalashnik in huis was, maar ik daar nog 30min op moest wachten. Aangezien ik 1,5 uur had gereden, verder niet bekend ben rondom Amersfoort en geen zin had om zonder actie weer 1,5 uur terug te rijden maar gewacht op Kelly.

Na 30min wachten kwam meesteres Kelly Kalashnik de wachtruimte in gelopen van top tot teen gekleed in strak leer zoals ik het graag mag zien.
    Kelly gaf wel meteen aan in een ander prijssegment te werken als kinkygirl Carina en vraagt 250 per uur (Carina 150 per uur). Aangezien ik een afspraak had met Carina ook niet meer dan 150 euro bij mij had bood Kelly aan dat ik voor 150 euro 30min bij haar kon blijven. Een zeer dure deal vond ik, maar ik had op dit moment weinig andere opties en gok maar genomen.
    Van Kelly een zeer degelijke sm-sessie ontvangen waarbij je merkt dat Kelly zeer ervaren is. Alle wensen ingewilligd en niets te klagen. Enige is dat bij een zo gerenomeerde meesteres als Kelly ik een bepaalde x-factor verwacht en die ontbrak. De sessie was niet beter en bijzondere dan meesteressen in rosse buurten die minder geld vragen.
    Het was leuk om met Kelly kennis te maken en heb me vermaakt, maar haar prijszetting a 250 euro/1 uur of 150 euro/30min vind ik persoonlijk toch wat aan de te hoge kant. Voor deze prijsstelling had ik overweldigd willen worden en een week lang niet kunnen slapen, maar die x-factor ontbrak helaas. Het was goed, maar niet beter dan meesteressen die een lager tarief hanteren.

Comment

Zeer vriendelijk en gedreven ervaren Meesteres, die op hoog niveau speelt en ook bekend is van internationale SM films en ook veel sessies in het buitenland heeft gespeeld en voorheen in de SM studio's van Nijmegen/Deventer/Arnhem. Op verzoek haalde ze nog een kinkygirl erbij voor de erotische touch in het SM spel en dat was in dit geval Alesia, maar ze schijnt ook wel eens Carina erbij te halen, afhankelijk van wie er beschikbaar is op de locatie (in dit geval in Amersfoort)

Ik heb nog wel even mijn tepels gevoel dagen na de sessie en haar intense manier van spelen blijft ook even in je hoofd zitten, weer heel anders dan andere Meesteressen of kinkygirls, maar dat maakt het interessant en afwisselend. Kwaliteit is er zeker, en zeker voor de gevorderde SM slaaf

Comment

Ze mag dan niet de goedkoopste meesteres zijn, maar wel een die haarfijn aanvoelt wat je als slaaf nodig hebt. Ik kom al lang bij deze meesteres, en ze is super hartelijk. Maar in een sessie kan ze ook ongenadig 'doordrukken', even je grenzen wat oprekken.
        Onlangs in Amersfoort weer een pittige sessie meegemaakt met electro, bondage en teasing/denial. Bij binnenkomst op bed vastgebonden met mooie spiegel erboven zodat je jezelf goed kan zien liggen. Daarna kwam ze tussen mijn benen zitten en nam ze ruim de tijd om met electro eens even te testen of de bondage goed gelukt was. Niet dat je je daar bij Kelly zorgen om moet maken, ze is echt een topper met bondage en vindt dat ook leuk om te doen. Naarmate de sessie vorderde voerde ze de electro steeds verder op, en plaatst ze uiteindelijk een gasmasker om het met breathplay nog wat moeilijker te maken. Uiteindelijk heeft een kleine vibrator aan mijn pik vastgemaakt, die het toch al zwaar had onder de pulserende electro, waarna ik hands-free klaar kwam onder het nodige geluid.

Ze houdt rekening met je verzoeken, maar ze traint je wel om steeds wat verder te komen. Spreek je vooraf af dat je training nodig hebt, dan zal je 't krijgen ook. Daarbij weet ze haar looks zeker in te zetten, en gaat ze een stevige sessie zeker niet uit de weg. Om daarna na afloop met een glimlach de sessie te evalueren en je uitgeput weer terug te brengen in de dagelijkse wereld. Voor mij een top meesteres waarbij ik altijd zeker weet dat ik moe maar voldaan weg ga.

Vroeger ontving ze vaak in Deventer, tegenwoordig in de mooie SM kamers van SM Studio Amersfoort. Aanrader!

Comment

Working...
        X