Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lady Pia, SM Studio Nederland, Almere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lady Pia, SM Studio Nederland, Almere

Naam: Lady Pia
    Leeftijd: 43
    Lengte: 1.75
    Uiterlijk: Duitse
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Atletisch
    Cupmaat: C

Ergens in het voorjaar een afspraak gemaakt met meesteres Pia, toen nog werkzaam in Amersfoort (tegenwoordig Almere).

Werd na aanbellen bij House of Dreams door de theke verwezen na de zolderkamer waar meesteres Pia al in het afgesproken outfit op mij wachtte.
    Aangezien ik veel in duitsland wandel, vind ik een sm-sessie in de duitse taal opwindende en na een korte kennismaking in het nederlands ging Pia gelijk in het duits over zoals was afgesproken.
    Sessie liep zoals per whatsapp was afgesproken, alles kwam aan bod en sessie verliep goed. de Tease&Denial was zeer goed, Pia voelde het juiste moment aan dat je net niet zal komen, waardoor je tot de laatste seconde 200% in het spel blijft en de ontlading maximaal is.
    Klein minpuntje was dat als ik facesitting met ademreductie bedoel dit met de kont is, terwijl Pia de facesitting met haar venusheuvel deed.
    Na de actie een drankje, gezellig gesprekje en daarna ruim de tijd om te wassen in de badkamer.
    Tijdens aankleden vroeg Pia of ik de volgende keer een trans erbij wilde hebben. Zeer jammer, want dan heeft ze mijn wens en voorkeur toch niet helemaal begrepen, want met een trans heb ik echt niets mee.
    Opzich dus een prima 1e sessie met voor haar leeftijd zeer aantrekkelijke vrouw.

Paar maand later opnieuw gepoogd een afspraak te maken met Pia in Almere. Whatsapp contact verliep opeens stroef. Wilde voor vrijdagavond en haar antwoord was opeens: heb je ingepland voor volgende week vrijdag. Ik aangegeven dat ik de komende vrijdag bedoelde. Haar antwoord: Dan kan ik niet, dus plan ik je voor volgende week in . Ja hallo, zo werkt het niet. Ten eerste bepaald een dame niet mijn agenda en die week erop had ik ook een verjaardag in familiekring (hogere prio), moet niet gekke worden dat een prostituee hard bepaald wanneer ik moet langskomen zonder rekening te houden met mijn priveleven.
    Was een leuk kennismakingsbezoekje, maar na deze actie van Pia haar meteen gewipt van mijn whatsapp.

Comment

Deze recensie gaat over:
      - Meesteres Pia
      - Meesteres Poison
      - Meesteres Katharina

Te bezoeken in Amersfoort & Almere

Ik ben lang op zoek geweest naar een onderdanig erotische gevoel.
      Een paar jaar geleden heb ik de stoute schoenen aan getrokken en heb ik contact gezocht met meesteres Pia.

Haar manier van contact houden met mensen is altijd erg prettig.
      Ze is duidelijk wat wel en niet mogelijk is, maar het belangrijkste is, ze is in jou geintresseerd,
      Pia heeft respect voor je en zo benaderd ze je ook, heeft alle tijd voor je en wil je graag wegwijs maken in de (bd)sm wereld.
      Ook als je bepaalde vragen vaker stelt. Ze snapt dat je een leek bent. En zal jou nooit verplichten te binden aan haar. Mits je anders wenst uiteraard. Dit vertrouwde gevoel heeft mij doen besluiten een afspraak te maken bij house of dreams Amersfoort. Erg spannend de eerste keer, maar gelukkig was de ingang zeer discreet. Na een groet aan de vriendelijke huisvrouw werd ik naar een kamer op de eerste verdieping gebracht. Ondanks de nieuwe wereld, voelde ik mij erg thuis, House of dreams is warm, discreet, kinky en prikkelend ingericht, erg comfortabel. Je zult er nooit andere klanten tegen komen. Binnen is er een ruime en nette badkamer waar je voor je afspraak en na je afspraak kan douchen.

Na enkele tellen kwam de beeldschone Meesteres Pia binnen lopen, wauw, werkelijk een droom. Na een kort gesprek kon de sessie beginnen aangezien we elkaar al uitgebreid hadden gesproken via de email en twitter. Pia is erg gesteld op de grenzen van haar slaaf, ze neemt je serieus en respecteerd het altijd. Al kan ze ook genieten als je samen grenzen wil verleggen. Ze luisterd goed naar je, maar zorgt er ook voor dat je naar haar luisterd. Zoals het hoort natuurlijk. Na een half jaar weet ze nog wat je tegen haar hebt gezegd een half jaar geleden. Ik ben best preuts, maar bij haar is niks een probleem voor mij, ze geeft een fijn en vertrouwelijk gevoel. Een gevoel dat niet snel iemand mij zou geven. En ze zal nooit dat vertrouwen schaden.

Na een paar sessies met Pia heb ik besloten ook andere meesteressen te ontmoeten die samenwerken met haar. in eerste plaats was dit meesteres Poison en meesteres Katharina. ik heb ze los van elkaar mogen ontmoeten maar ook samen, zelfs alle drie tegelijk. Wauw wat zijn ze beeldschoon en aardig. Maar als je samen rustig je grenzen hebt verkend kunnen ze naar een aantal sessies ook best gemeen zijn haha, uiteraard voelen ze je aan en doen ze niets wat je niet wilt of niet bij je past. Deze dames zijn erg mooi om te zien elke keer weer opnieuw. Naast mooi zijn ze ook altijd overal fris en fruitig, van haar voeten tot aan haar mond en alles wat daar tussen zit. Op haar prachtige lichaam zul je niks ongewenst zien, proeven, ruiken of vinden.

Naast dat dat ze eruit zien als een engel kunnen ze ook erg hard zijn als ze weten dat je dat wilt. Ze laten je genieten zoals je nooit te voren hebt gedaan, maar ze kunnen je ook pijn laten voelen die je nog nooit hebt gevoeld. Wauw. En ook al doet ze je zon pijn, en ziet je pik en ballen eruit alsof ze zijn overeden door een wals. Ze blijven in mijn ogen erg lieve en leuke vrouwen. Dat vind ik zeker een prestatie op zich! Het is moeilijk uit te leggen wat ze met je doet. maar ze laten je snel verlangen naar meer.

Bij deze meesteressen is geen sessie hetzelfde, niet als je elke week komt en niet als je eens per 2 maand komt. Zelden doet ze dezelfde handelingen en dan nog is het weer anders. Ze zijn altijd vrolijk als je bij ze komt, en genieten zelf ook zichtbaar van het spel. Ze mogen graag haar mooie creaties anoniem delen op twitter, wat uiteindelijk een eer mag zijn als jij het slachtoffer(lees geluksvogel) mag zijn. Ook als je een cadeautje voor haar meeneemt deelt ze graag met de wereld dat haar lieve slaaf iets voor hun heeft meegenomen. Deze meesteressen zijn dankbare meesteressen die alles met plezier doen en gewoon haarzelf zijn. Na een paar jaar elkaar te kennen, verrassen ze je elke keer nog steeds opnieuw. Deze Meesteressen mag je altijd mailen, appen, smsen, prive berichten sturen, etc, en je krijgt altijd netje en correct een berichtje terug. Ze staan altijd voor je open.

Naar een jaar vele bezoeken te hebben gebracht aan House of dreams opende ook de fantastische locatie in Almere. Deze locatie is modern ingericht, erg warme sfeer en wederom een erg vriendelijke gastvrouw. In Almere is de kans dat je andere meesteressen of kinky girls tegenkomt groot, maar allen even vriendelijk en beeldschoon. Andere klanten zul je hier niet tegenkomen! Het gebouw is sfeervol ingericht vol met erotische speeltjes, voordat de sessie begint is de sfeer al op een hoogtepunt. Ik kom elke keer opgewekt binnen en ga opgewekt weer naar huis waar de beleving nog uren/dagen door je hoofd spelen.

Ik kan nog 100 alinea's meer schrijven over deze locatie en deze meesteressen, maar het lijkt me duidelijk dat ze echt een klasse meesteressen zijn met tegenwoordig internationaal succes.
      Kortom Deze meesteressen zijn, lieve, mooie, hygi√ęnische, zorgzame, engeltjes, duiveltjes, vrolijke, meelevende, succesvolle, behulpzame, vertrouwelijke, dankbare, strenge, aardige en vooral unieke klasse meesteressen. Inmiddels ben ik al een aantal jaar klant, maar wat ben ik blij dat ik de stap heb durven maken. Ik kan iedereen aanraden om deze stap te maken, je zult er geen spijt van krijgen.

Mocht je nu niet opzoek zijn naar een sm sessie, maar wel ge√Źnteresseerd zijn in een andere dame, doe het!
      Ik heb geen ervaring met de andere dames, al heb ik ze wel voorbij zien lopen, en ze zijn stuk voor stuk vriendelijk en beeldschoon.

https://www.meesteres-pia.nl
      http://www.mistresspoison.com/
      https://www.meestereskatharina.nl/

Comment

Working...
      X