Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lady Katharina, SM Studio Nederland, Almere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lady Katharina, SM Studio Nederland, Almere

Naam: Lady Katharina
    Leeftijd: 25-30
    Lengte: 1.70
    Uiterlijk: Duitse
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: D
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tatoeages: Ja

Ik heb een hele lekkere kinky date gehad met Lady Katharina. In het voorbijgaan als ik andere Meesteressen bezocht in Amersfoort heb ik haar wel eens gezien. Een mooie blonde meid heb ik het altijd gevonden. Maar tot nu toe nog geen sessie gehad...tot deze week! In Almere heb ik een heel prettig uur beleeft met haar. Ze heeft een opwindend lichaam, een fraaie kont en lekkere borsten. En ze heeft een geile blik, en dat in combinatie met haar kinky outfit maakte mij al geil voordat de sessie was begonnen.

Ze heeft flink mijn pik vastgebonden, waar ze tijdens de sessie af en toe hard aan trok om mn geilheid wat te temperen. En ook anaal heeft ze me flink aangepakt. Eerst opgebouwd met vingers, maar daarna met een strap-on heeft ze me diep en hard geneukt. Het blijft toch een bijzonder beeld, om een mooie dame zoals Lady Katharina tussen je benen te hebben en de diepe stoten te voelen van haar strap-on. Ze heeft me behoorlijk lang doorgeneukt, en ik mocht mijzelf klaartrekken terwijl ze dat deed. Het zaad spoot alle kanten op en ik kreunde het uit. Heerlijk!

Daarna alle ruimte om ff uit te hijgen, te douchen en fris weer in de auto te stappen.

Comment

Lady Katharina werkt het overgrote deel in de rosse buurt van Bochum, hausnr5.
      In Bochum zijn haar prijzen aangename dan in Amersfoort/Almere
      Last edited by nightrider; 19-12-2018, 18:44.

Comment

Katharina zoekt nu definitief woonruimte in Nederland en wil zich gaan vestigen in Nederland, ze is er nu t/m volgende week in www.smstudio-almere.nl/agenda, gisteren vrijdag 16 februari heeft ze nieuwe fotoshoot gedaan met Lady Pia in Leipzig (D) bij een bekende Duitse fetishfotograaf

Comment

Leeftijd: 25-30 mag wel aangepast worden. Ze is stiekem deze leeftijd al gepasseerd en als je haar in reallife ontmoet heb je niet met een 25-jarige van doen.

Comment

In SM Studio Almere bij deze mooie dame geweest. Ze is gewoon een erg mooie meid, en kan zeker geil uit de hoek komen. SM sessies hebben een kinky karakter, maar mijn ervaring is dat als je aardig voor haar bent, er best wel wat meer gebeurd als alleen maar een afstandelijke SM sessie. Onlangs weer in Almere geweest waar ik vastgebonden een tease-denial sessie met deze dame onderging. Ze voelt zo goed aan wanneer je op het punt staat om klaar te komen. Dan laste ze een pauze in waarna het feest opnieuw begon. Na een keer of 5 was 't maar goed dat ik vastgebonden was, zo graag wil je dan klaarkomen. Er volgde denk ik nog wel een keer of 5. Uiteindelijk kreeg ik poppers en klom ze met haar string boven op mijn gezicht. Ze sloot mijn neus en mond vakkundig af waarna ze me aftrok en opdracht gaf om klaar te komen, zonder adem te kunnen halen. Een explosief orgasme volgde al snel...

Topper!

Comment

Working...
            X