Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meesteres Kali, Karin's Home, Rotterdam, Rochussenstraat 99a

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meesteres Kali, Karin's Home, Rotterdam, Rochussenstraat 99a

Naam: Indische
    Leeftijd: 31
    Uiterlijk: Aziatisch
    Kleur haar: Brunette
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: C
    Siliconen: Onbekend
    Piercing: Onbekend
    Tattoo's: Onbekend

Gisteren ben ik bij mrs kali geweest voor mijn voet fetish en mijn eerste keer plassex. Mrs kali is tot nu toe de mooiste hindoestaanse dame waar ik ben geweest. Eenmaal met haar in haar kamer kon het feest beginnen. Zo als ik altijd begin eerst lekker aan haar voetzolen gaan ruiken. En zo nu en dan even met mijn neus tussen haar tenen gegaan. Ik als echte voeten freak kan zeggen dat mrs kali erg lekker ruikt tussen haar tenen.

Mrs kali begon me te rukken door haar heerlijke tenen geur kwam ik al snel klaar. Dit was voor de mrs nog niet genoeg en ze bleef me door rukken en ik moest meer gaan spuiten van haar. Ze bleef net zo lang door gaan tot mijn ballen leeg waren. Mijn lul begon slap te worden en mrs kali wist hier wel wat op dat hij weer stijf zou gaan worden. Ik moest van haar tussen al haar tenen gaan ruiken en in een no time was ik weer stijf. Ze begon me weer te rukken en ze vertelden me als ik zou klaarkomen dat ze boos zou worden op me. Ik zat elke keer tegen klaarkomen aan maar ik liet het er niet uit komen.

Na een tijdje hield ik het niet meer en kwam ik toch klaar. Mrs kali werd boos en ik kreeg klappen van haar voor straf moest ik haar urine drinken. Dit was mijn eerste keer maar de smaak was best wel lekker moet ik zeggen. De rest van de tijd heb ik van mrs kali haar voeten en tenen genoten en toch nog een keer klaargekomen.

Mrs kali heel erg bedankt voor alles het was meer dan perfect.

Comment

Working...
    X