Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistress Agonia, SM Studio Nederland, Almere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mistress Agonia, SM Studio Nederland, Almere

Naam: Mistress Agonia
    Leeftijd: 33
    Lengte: 1.75
    Uiterlijk: Duitse
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee

Vorige week heb ik een gok genomen door Meesteres Agonia te bezoeken. En het bleek gelukkig een goede gok te zijn :-) Haar foto's hebben iets mysterieus wat mij aantrok en nieuwsgierig maakte.

In Almere had ik een sessie voor één uur afgesproken. Het was de eerste minuten even onwennig, we kennen elkaar niet en hoewel ze prima Engels spreekt is het toch even aftasten.

Het is een mooie stijlvolle vrouw en ze had fraai latex aan. Ze heeft hele mooie billen, en C Cup borsten. Samen met lang blond haar, een dame die mij wel kon bekoren :-)

De sessie zelf had een grote afwisseling van pleasure & pain, en tease & denial. Ze zette me goed staand in de bondage en ging op onderzoek uit waar mijn pijngrenzen lagen. Tikjes met de zweep op verschillende lichaamsdelen, nagels op mijn tepels, en met stevige hand pakte ze mijn ballen vast terwijl ze me aankeek met een venijnig glimlachje. Ze plaatste tepelklemmen en dirigeerde me naar het bed.

Op het bed bond ze mij weer vast, en bracht mij meerdere keren op het randje van het orgasme om dan vervolgens aan de tepelklemmen te trekken, of met haar hand of zweep een tik uit te delen, wat mij weer een pijnscheut gaf waardoor het orgasme gevoel weer verdween. Dat heeft zich een keer of 6-7 herhaalt. Het verlangen werd steeds hoger bij mij!

Ook tijdens een facesitting deed ze dit een aantal keren, ze heeft echt heerlijke billen. Haar latex rokje had ze uit gedaan en ze ontnam mij meerdere malen de adem op deze manier.

Uiteindelijk mocht ik mijzelf klaar trekken, ik moest aangeven wanneer ik voelde dat ik ging klaarkomen en vlak daarvoor ging ze weer vol op mijn gezicht zitten. Ik kwam fantastisch klaar en een paar seconden later (wat een eeuwigheid voelde) gaf ze mij weer lucht. Heel heftig!

Daarna even fijn kunnen douchen en hartelijk werd ik gedag gezegd. Nog steeds een beetje mysterieus, en dat houd het spannend voor een volgende keer!
Working...
X