Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meesteres Michela, SM Studio Nederland, Amersfoort/Almere/Utrecht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meesteres Michela, SM Studio Nederland, Amersfoort/Almere/Utrecht

Naam: Meesteres Michela
    Leeftijd: 25 - 30
    Lengte: 1.75 - 1.80
    Uiterlijk: Oost Europees
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tatoeages: Ja
    Looks … Oost-Europees 27 jaar Blond Bruine ogen Cup B 1,75m   Talen … Engels Specialiteiten … Erotic Dominance Tease and Denial Facesitting Foot-leg and boot worship Cock & Ball torture Gas mask Blindfolds Electro-stimulation Orgasm control Orgasm denial Slave Training Strap-on training Dildo training Anal play, dildos of all sizes, dilation and stretching with ... Read more

Meesteres Michela een aantal maand terug bezocht in House of Dreams, Amersfoort.
    Contact per email in engels, op de dag van de afspraak zelf smorgens een bevestiging gemaild.

Bij aankomst werd ik na een wachtkamer op de 1e verdieping gebracht en 5min later door Michela opgehaald.
    Mooie meesteres, maar herkende haar niet meteen. Het superblonde haar van de foto's had ze niet meer en ook was ze iets vollere dan op de foto's.
    De wensen die ik had gemaild doorgenomen, zodat er geen onduidelijkheid kon ontstaan. Ik had ook een kledingkeuze doorgemaild wat geen probleem was, maar bij navraag was ze dit laksetje vergeten. Ik heb altijd zelf wat fetish-kleding bij me die Michela wel wilde aantrekken.

Sessie a 1 uur/150 euro en precies gekregen wat ik had verwacht. Michela heeft alle wensen die ik had gemaild uitgevoerd en verder vriendelijke dame. Enige is (maar dat is persoonlijk), ik miste een bepaalde klik die ik nodig heb om me echt onderdanig te voelen aan Michela en om een regeliere slaaf van haar te worden.

Samenvattend was de sessie prima en een mooie dame, maar miste een bepaalde klik met haar om mij echt onderdanig te voelen. Denk dus dat het bij dit ene bezoekje blijft.
    Last edited by nightrider; 01-11-2018, 21:42.

Comment

Ik ben al langere tijd nieuwsgierig naar Meesteres Michela, op andere fora waren de ervaringen over het algemeen erg positief. En nu ze weer terug is, heb ik de kans aangegrepen om in Amersfoort af te spreken. Toegegeven, ze ietsjes aangekomen t.o.v. de foto's. Supersuperslank is ze niet, maar verre verre van dik of mollig of welke term er ook voor gebruikt wordt. Het is gewoon een mooie vrouw met een sexy lichaam.

Bij aanvang van de sessie was het nog erg aftasten, want ik kom meestal bij een andere Meesteres . Ik vond haar vooral erg vriendelijk en kalm, ze heeft een lief gezicht. Maar ze wist me wel een aantal keren pijn te doen, binnen de afgesproken grenzen natuurlijk. Mn billen gloeien nog na! En dat verwacht je toch niet bij zo'n lief gezicht. Wolf in schaapskleren dus, want er zit een aardige slagkracht in deze dame! Ze had mooie hoge laarzen aan, die ik moest likken totdat het ging glanzen. En das nog een aardige klus met alleen je tong haha :-) Maar het was goed genoeg.

Wat me het meeste bij is gebleven, is het laatste gedeelte. Op het bed mocht ik mijzelf aftrekken, ik had de opdrachten goed genoeg uitgevoerd om een orgasme te krijgen. Ze kwam tegen mij aan liggen, haar laarzen liet ze zachtjes langs mijn benen gaan en ik voelde haar borsten tegen mijn aan en kon haar heerlijke geur ruiken. Ondertussen zei ze met haar zwoele stem ontzettend geile dingen, ze wist mijn gevoelige snaar goed te raken! Ik kwam dan ook vanuit mn tenen klaar.

Het was zeker een prettig uurtje. Misschien eens gaan opsparen voor een trio sessie met haar en Mrs. Vernice!

Comment

1 van mijn favoriete fetish ladies Meesteres Michela was weer terug van vakantie. Dus direct een afspraak gemaakt bij haar in Amersfoort. Uur fijne sessie weer gespeeld. Vooraf even extra douchen en toen begon een sensueel teasingspel waarbij ik eerst een blinddoek om kreeg en op het bed werd vastgelegd middeld lederen boeien. Haar lippen en tong voelde ik over mijn body heen gaan en ook geil langs mijn oorlel, terwijl ze zachtjes mij toespeelde wat ze met mij ging doen die avond. Nu dat is ook allemaal gebeurd, van kaarsvetspel op tepels en ballen tot geil stevig anaalspel bij mij. Ook haar lekkere billen en laarzen aanbidden en nylons. Lichte CBT en masturbatiespel en sounding. Op een goede manier in elkaar verweven. Ik ging voldaan naar huis.

Comment

Meesteres Michela stond bovenaan mijn lijstje van te bezoeken dominante dames. Goed en duidelijk contact gehad in het Engels, waarbij bepaalde zaken vooraf aan de sessie werden besproken.

Op de dag zelf naar Amersfoort afgereisd. Bij aankomst werd ik hartelijk ontvangen door de gastvrouw en kon ik direct doorlopen naar de kamer van Meesteres Michela. Ze zag er fantastisch uit in
          haar latex jurkje en hoge pumps. Gelijk vertelde ze me dat ze mijn grenzen ging opzoeken de komende twee uur en dat ze gedurende dit tijdsbestek slechts drie keer genade wilde horen.

Al mijn wensen kwamen aan bod: harde ballkicking, anaal spel, sounding en een hele hoop tease and denial. Uiteindelijk iets vaker dan drie keer om genade moeten vragen.
          Een geweldige sessie waarin niet alleen grenzen werden opgezocht, maar ook veel werd gelachen!

Comment

Momenteel zit ik zeer zweverig en nadroment in de trein na een fantastische sessie met Meesteres Michela.

Al een langere tijd heb ik een fantasie over het meemaken van een soft-sm sessie. Na hier langer al onderzoek over gedaan te hebben, kwam ik na het lezen van vele recensies terecht bij Meesteres Michela. Van de week heb ik via de mail een afspraak voor vandaag kunnen met Meesteres Michela zeer wat vlot verliep en vanochtend de stoute schoenen aangetrokken en naar Amersfoort vertrokken.

House of Dreams is goed gelegen in een nette rustige wijk een kleine 15 min. lopen van Amersfoort station. Ook zag genoeg parkeergelegenheid rondom het privéhuis. De​​​​​De ingang is zeer discreet en je staat niet in de spotlights midden op straat als je aanbelt.

Ik werd vriendelijk verwelkomd door de gastvrouw en deze begeleide mij naar een kamer op de eerste verdieping waar Michela mij zou ophophale

5. minuten later klopte er iemand op de deur en niets minder dan Michela begroette mij in een aantrekkelijke gele latex pakje. De foto's van Michela logen er niet om, ze is ook een schoonheid van een dame in het echt!

Michela begeleidde mij naar de douche (overigens netjes en schoon) en na het douchen bespraken we al mijn wensen. Michela stelde mij op me gemak en gaf ook aan dat ik niks te vrezen had. Ze gaf aan dat we rustig zouden beginnen en langzaam maar zeker mijn grenzen zouden opzoeken en eventueel verleggen.

Ik heb dat in een sessie van een uur geweten ook! Om het uur in 1 woord samen te vatten: wow! Michela heeft mij enorm laten genieten met een geweldige tease & denial, softe CBT, prostaat massage,anaalspel en haar manier van praten en commanderen . Ze bouwde alles heerlijk rustig op met het teasen van mijn tepels en kleine heer. Na rustig opgewarmd te zijn begon zij vervolgens het verder op te bouwen en wisselde ze goed het bespelen van mijn kleine vriend af met een anaalspel. Hier was ik voor het bezoek nog een beetje zenuwachtig over, maar n waar ik nu weer warm van word als ik er aan denk! Er valt nog zoveel meer te beschrijven, maar dat hou ik voor mezelf en moet je zelf gaan meemaken.

Meesteres is Michela is een topper en is heel toegankelijk voor beginners in de BDSM wereld. Nu ga ik nog even verder wegdromen in de trein en hopelijk mag ik gauw weer een nieuwe recensie over haar schrijven.

Bedankt Michela!

Cheers

Newbie

Comment

Ik las dat Meesteres Vernice weer aanwezig zou zijn, en aangezien ze helaas niet in Duitsland ontvangt, maar alleen in Nederland, wilde ik snel een afspraak maken met haar. Helaas was ze alweer snel volgeboekt. En pas ergens in augustus na haar vakantie zou ze terug komen. Ze beveelde mij Meesteres Michela aan die ook haar soort spel wat ik met Mrs. Vernice speelde ook goed zou kunnen. Ik bekeek de website (www.meesteresmichela.nl) en las op diverse fora haar reviews. En ik dacht nou dat ziet er op zich allemaal prima uit, dus waarom niet? En zo belandde ik eergisteren een half uur te vroeg in Amersfoort en hoorde ik van de vriendelijke gastvrouw dat ze nog in een sessie bezig was. Ik heb mij toen nog even laten voorstellen aan de beschikbare dames van het huis en mij zo nog uitstekend vermaakt met de prachtige Bella.

Daarna was het dus mijn beurt bij Meesteres Michela. Een prachtige verschijning moet ik zeggen. Mooie latex outfit met bij bijpassende highheels. Ik mocht even douchen en daarna kon het spel op de SM zolder gaan aanvangen. Aan het kruis aan de muur werd ik vast gezet en geblinddoekt. De sfeervolle myhtische muziek vulde de kamer. En de zachte stem van Meesteres Michela vertelde mij stap voor stap wat zij dat uur met mij van plan was. Overigens in zeer goed Engels en op een rustige manier. Haar lichaam schuurde af en toe tegen mij aan. Haar handen gingen over mijn lichaam. En ook afwisselend met de nodige speeltjes. Ja dit smaakte naar meer, en ik raakte in een fijne trance. Daarna ontwikkelde zich een prima en afwisselend SM spel van soft tot hard, maar ook met soft erotische beloningen. Zo passeerden o.a. de revue, candlewax op mijn tepel, billen en pik en zelfs mijn kontgaatje wat een sensationeel gevoel geeft! Een strap on neuk sessie in de lederen sling gelegen, tepel torture met nagels, tanden en klemmetjes, ass whoreshipping, haar borsten mogen verwennen, een goed en geil uitgevoerde sounding en een super geile heftige en goed opgebouwde fisting waarbij ik in de sling op het eind heen en weer schommelde en het vuur uit haar ogen spatte van genot en plezier van deze mooie slanke blonde Meesteres. Ja ik was aangenaam verrast!

Comment

Vorige week op bezoek geweest bij Michela, die voor mij verscheen in een prachtige latex outfit die ik helemaal mocht aanbidden. Ik werd geblinddoekt vastgezet aan het bed en flink geteased, waarna ik op bed moest liggen en de meesteres mij nog een uur lang gebruikte voor haar eigen genot. Ik houd de details even voor me, maar Michela ziet mij snel terug!

Comment

Ik schrijf deze resencie over een sessie van 24 juli met een duur van 2 uur bij Meesteres Michela en Kinkygirl Alesia in Amersfoort.
                  Voor aanvang van de sessie contact gezocht met beide omdat ik graag een sessie wilde met hun samen van 2 uur, na veel contact over een aantal cadeau’s voor beide dames dus afgesproken in Amerfsfoort op 24 juli om 11:00 uur. Beide dames geven altijd vriendelijk antwoord op de vele berichtjes die ik gestuurd heb, vanwege de cadeau’s.
                  Eenmaal aangekomen in Amersfoort op de warmste dag van het jaar stond mij een extra heet dagje te wachten. Ik werd vriendelijk binnen gelaten door de gastvrouw, moest ik even in aparte kamer wachten omdat beide dames nog om aan het kleden waren en ik vrij vroeg was.
                  Na enkele minuten kwam Kinkygirl Alesia mij halen om naar de kamer te begeleiden.
                  Eenmaal binnnen in de kamer kreeg ik een welkomst omhelzing van Meesteres Michela en Kinky Girl Alesia, zij zagen er beiden adembenemend uit en Meesteres Michela was gekleed in de door mij bestelde latex kleding, nadat ik daarna mijn do’s and dont’s en wensen had overhandigd mocht ik mezelf gaan douchen en terug melden. Ik had aangegeven dat ik volledig gedomineerd wilde worden en totale machteloosheid wilde ervaren, direct nadat ik terug in de kamer was werd ik de slavenhouding gecommandeerd en op mijn knieën zittend kreeg ik direct een collar om met hieraan bevestigd een lederen riem. Met 1 hand aan de riem en 2 vingers hard knijpend in mijn tepel trok Meesteres Michela haar slaaf mee naar de rand van het bed. Ondertussen werd ik door Kinky Girl Alesia opgewarmd . Bij de rand van het bed aangekomen fluisterde Meesteres Michela in mijn oor dat ik haar nu nog even mocht aanraken en zien omdat dat waarschijnlijk de laatste minuten van de sessie zou zijn dat ik vrij was en haar nog waar kon nemen. Ook Alesia deed mij een oproep op dominante wijze om gebruik te maken van deze tijd en liet dit merken door mij diep in de ogen kijkend hard mijn tepels te testen. Nadat mijn tijd op was kreeg ik een rood latex masker op mijn hoofd met afsluiting voor de ogen met drukknopsluiting en dit ook bij de mond, welke vervangen kon worden door een opblaasbare gag, hierdoor kon ik alleen nog ademen door de in het masker zittende gaatjes bij de neus. Vervolgens werd ik onder dwang, in een wat ik voor Alesia aangeschaft soort lederen stringharnas gecommandeerd, welke over mijn schouder zat en mijn middel en hier volledig op maat gezet werd door de aanwezige riempjes, bij het kruis zaten drukkopen om de voorkant los te kunnen maken om volledig toegang te krijgen tot mijn scrotum en penis. Vervolgens werd ik via mijn collar het bed op gecommandeerd en diende ik mijn armen achter mijn rug te doen en werd voorzien van een armharnas welke zeer stevig werd vast gezet, hetgeen nog niet genoeg was voor beide Meesteressen en daarom werd ik door meerdere riemen om mijn lichaam nog machtelozer gemaakt. Mijn polsen waren inmiddels ook voorzien van boeien en deze werden ook zeer stevig vastgezet. Ik voeld dat Alesia inmiddels bezig was aan mijn tepels en voelde de druk steeds verder opgevoerd worden, ik kreeg in de gaten dat het mijn cadeau aan Alesia was waar zij om gevraagd had , nadat ik gevraagd had of ze nog wensen had. Dit was de nipple tower of pain.
                  Ik ging redelijk veel geluid maken omdat mijn tepels het flinkte verduren kregen , Michela vondt het wel genoeg en verving het op het latex masker de mond afdekking en plaatste de opblaasbare mondgag en zette deze vast met de drukknopen en begon langzaam de gag op te pompen nadat ikbijna geen geluid meer kon maken werd er nog eenmaal gepompt om duidelijk te maken wie de nou de Meesteres is en wie bepaald. Ondertussen ging Alesia door met het op hoge druk zetten van mijn tepels en liet deze vast staan. Ik voelde inmiddels ook dat mijn pik en ballen werden geklemd in een soort van balcrusher, waarbij mij penis ook ingeklemd voelde, later voelde ik dat er stroom op werd gezet en kreeg ik de volle laag te verduren en moest dit maar accepteren want had hier om gevraagd. Nadat het armharnas was verwijderd diende ik op terug op de rand van het band te komen zitten en diende ik voorover te leunen en werd ik voorzien van een humbler waardoor ik bijna niet kon bewegen, dit was echter niet genoeg voor beide dames en de humbler werd aan beide zijden vanhet bed vast gezet en ook dit was niet genoeg en daarom werden er touwtjes aan mijn grote tenen gezet vanaf de humbler. Totale machteloosheid toch werd er in beide oren gefluisterd door de meesteressen. Daarna kreeg mijn slavengaatje een opwarm beurt en werden weer mijn tepels onderhanden genomen en werden er wederom nipple stretchers opgezet om mijn tepels niet te ontzien. Ondertussen werd mijn slavengaatje,nadat ik Michela haar voorbinddildo hard moest pijpen onder dwang, stevig geneukt en kon ik werkelijk geen kant op door de zo ongelofelijk goed vast gezette humbler.
                  Vervolgens nog terug om rug op bed nogmaals totaal machteloos gemaakt door vast gezet te worden en hierbij nogmaals een tepel behandeling te krijgen en en later opeen ongelofelijke manier klaar getrokken te worden als beloning.
                  Meesteres Michela en Kinky Girl Alesia zijn voor mij twee echte toppers en had vooraf gevraagd om een sessie om nooi t te vergeten, nou deze sessie was veruit de mooiste sessie die ik als slaaf ooit heb mogen ervaren. En dit is volledig te danken aan Meesteres Michela en Kinky Girl Alesia en hun samenwerking.
                  Ben misschien een paar details vergeten te vermelden, maar ieder slaaf weet dat direct je ballen worden afgebonden en je lichaam wordt gekeurd enz enz. vondt dit niet noodzakelijk om te melden.
                  Ik zal alle details in ieder geval onthouden van deze ruim 2 uur durende sessie en dat is tenslotte waar het om gaat toch.

Nogmaals super bedankt Meesteres Michela en Kinky Girl Alesia.

Comment

Working...
                  X