Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kinkygirl Carina, SM Studio Nederland, Amersfoort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kom nog vast bij Carina, want een verademing van een mooie slanke afgetrainde jonge kinky vrouw is dit toch. Haar oogopslag is scherp, lief en kinky en ondeugend te gelijk, haar lichaam bekoorlijk. Haar outfits of het nu prachtige lingerie is of een kinky latex setjes, zijn tot in de puntjes verzorgd. Haar manier van spelen met een mix van je gebruiken, haar laten pleasen, dus een mix van hoogstaande erotiek, kinky SM is een vorm van drugs die je iedere x tot je wil nemen. Je wilt bij haar zijn, je wilt haar voelen en ruiken.

De manier waarop Lady Carina met mij speelt waarbij zij de kat is en ik de muis, is een mystiek en intrigerend spel, en van hoog niveau. Dat alles in het Engels gaat, is geen enkele hinder, althans niet voor mij. Want ze spreekt goed Engels, maar Carina speelt ook haar sessies niet met zoveel woorden, met haar ogen, bewegingen en subtiele of duidelijke hints, korte zinnen weet zij je al te laten doen wat ze wil. Het is een flow, een rush van gedachtens, gevoelens, het prikkelen van zintuigen waarbij pijn, genot, lust en geilheid elkaar steeds afwisselen. Soms wil je meer, soms krijg je dat niet, maar later weer wel, Soms wil je zelfs dingen doen die je normaal niet zo snel zou doen, juist omdat zijn het is.

Of het nu haar body adoreren is of haar nylons, je tonen aan haar, of door haar gebruikt worden door haar strap on dildos, haar voet of vuist in je slavenkont. Of ze wil je tong voelen, of.... ach het maakt je al snel niet meer uit, als zij maar geniet. En nu ik dit schrijf wil ik alweer terug naar haar. Ik heb geen idee hoe druk ze is, maar ik vind haar echt de ware top kinky princess in Nederland op dit moment! De laatste x heb ik haar bezocht afgelopen week in Amersfoort bij www.smstudio-amersfoort.nl

Comment

Weer een heerlijke kinky tijd gehad met Carina, ze heeft me weer lekker verwend met allerlei speeltjes, en lekker electro op me ballen en tepels, en de stand steeds een stukje hoger mmmmm…. ze maakt je helemaal gek met haar mooie lichaam , en mooie en lekkere stevige borsten, en een heerlijke billen, heb haar ook lekker mogen verwennen , waar zij ook lekker van kan genieten , Carina bedankt weer en tot snel, je bent erg verslavend

Comment

Gisteren weer bij Carina geweest en wat een heerlijke vrouw blijft het toch. Heb mijn voorkeuren doorgegeven en daar voldeed ze geweldig aan. Eerst m'n nylonfetish waar gemaakt, vervolgens mocht ik haar lichaam dienen en daarna heeft ze mij heerlijk genomen met der voorbinder. Steeds een maatje groter, wat was het lekker zeg!

Comment

Na een aantal bezoeken aan dames van plezier zonder kinky inslag begon het toch te kriebelen dat ik behoefte heb om mijn fetishwens te vervullen. Mijn oog viel op kinkygirl Carina, waarmee ik snel een afspraak heb kunnen maken. De volgende dag om 12.00 (pauze tijdens het werk was de afspraak en ik had inmiddels mijn kinky wensen aan Carina door kunnen geven.
          De auto gratis in de buurt kunnen parkeren en via een fijne anonieme ingang werd ik welkom geheten door de gastvrouw. Op de eerste verdieping twee minuutjes gewacht en van afstand hoorde ik de hoge hakken al aankomen. Wat een verschijning kwam daar uit de kamer, wouw! Hoge laarzen, strak latex pakje en een heerlijk figuur. Ik heb niet durven hopen dat dat Carina was, maar ze stelde zich voor en mocht haar volgen naar een grote, koele kamer. Ze sprak mij gelijk streng toe en moest mij uitkleden.
          In vloeiend Engels besprak zij mijn wensen nog een keer en ik werd aan het kruis vastgebonden en geblinddoekt. Ze loopt de kamer door en je hoort dat ze met attributen bezig is. Mijn tepels werden voorzien van klemmetjes en mijn jongeheer werd heerlijk strak afgebonden.
          Na diverse prikkelingen werd ik weer losgemaakt en moest knielen en haar aanbidden en laarzen aflikken. Ze maakte mij gek met kleine aanrakingen en moest plaatsnemen om het bed. Daar werd ik vastgebonden en kon via de spiegel boven mij haar fantastische verschijning van alle kanten bewonderen.
          Aangezien ik een beginner ben, voelde en speelde ze met mij hoe ver zij kon gaan met mijn kontje. Dat ging allemaal prima en ze ging wat hardhandiger tekeer. Ze kwam met haar heerlijk poesje bovenop mij zitten en mocht haar likken.
          Nadat zij mij enkele minuten had genomen maakte zij mij heerlijk klaar en ik kwam trillend weer tot rust. Daarna weer rustig mijn kleren aangetrokken, en met haar geklets.
          Na het nemen van afscheid kon ik weer heerlijk anoniem het HouseOfDreams verlaten. Hopende dat mijn collega's niks gemerkt hebben, maar het duurde wel een tijdje voordat ik innerlijk weer tot rust was gekomen.
          Het herhalingsgevaar is wel groot, dus ze ziet mij snel weer terug.

Kinkygirl Carina en HouseOfDreams bedankt.

Comment

• Adelaar1988
            Adelaar1988 commented
            Editing a comment
            Aanstaande vrijdag staat weer een nieuwe sessie gepland. Ik zal jullie op de hoogte houden van de bevindingen.

Weer een heerlijke kinky sessie gehad met Carina, het blijft een mooie en toch zeker een lieve verschijning, ze had vandaag weet een leuke outfit aan, waar haar mooie rondingen goed in uitkomen, ze heeft me weer heerlijk verwend met elektro op me ballen, en sounds en me tepels is ze ook zeker niet vergeten, ze weet je gevoelige plekjes goed te vinden, en weet net even wat verder te gaan, en heb haar ook weer lekker mogen verwennen, kan ze zelf ook lekker van genieten, schatje ik wens jou een hele fijne vakantie, en dat het maar snel beter mag gaan met jou familie , tot na de vakantie veel liefs en xxx

Comment

Vlak voor de vakantie nog snel even een bezoek kunnen brengen aan Carina. Door mijn eigen fout had ik de afspraak niet goed bevestigd, maar nadat de gastvrouw contact met Carina had opgenomen was ze toch snel beschikbaar. Vanuit de wachtruimte hoorde ik de hoge hakken steeds dichterbij komen. De deur ging open en daar stond Carina in een prachtig setje, wauw. Ik mocht haar volgen, en wat een prachtig uitzicht heb je dan als je vlak achter haar de trap op loopt.
            Snel nog even van de douche gebruik gemaakt en Carina nam daarna het stokje over. Ik werd vastgebonden op het bed, en mijn ballen werden met een veter lekker strak afgebonden. Ze was mij heerlijk aan het plagen met subtiele aanrakingen.
            Mijn tepels werden met klemmetjes lekker gevoelig gemaakt, en ze kwam heerlijk boven op mijn gezicht zitten en ik mocht haar likken. Wat een frisse meid is het toch.
            Ze heeft mij lekker opgerekt en met een voorbind werd ik steeds harder genomen. Op commando kon ik klaarkomen en daarna enkele minuten bij kunnen komen op het bed.
            Elkaar een fijne vakantie gewenst, maar ik sta alweer te springen om een nieuwe afspraak te maken.

Comment

Gisteren bij Carina geweest en dat heb ik geweten, ik voel het nog steeds. Ik had een sessie met haar besproken voor 1.5 uur. Ze weet inmiddels wat ik lekker vind en speelt daar op in en houdt daar rekening mee.

Bij binnenkomst had ze heerlijke nylons aan (daar houd ik van). Even douchen en daarna moest ook ik Nylons aan en mocht ik haar lichaam aanbidden. Ik begon met haar benen en langzaam naar boven toe. Hoe ze je dan toespreekt windt mij erg op.

Ze vertelde dat ze mijn tong vandaag zou gebruiken en mijn kontje. Ik kan je vertellen dat ik het geweten heb. Eerst even oprekken en daarna kwamen er steeds dikkere en langere dildo's in me. Wat kan ze je heerlijk neuken zeg, ik voelde mij echt haar sletje.

Ze beheerst het spel super goed. Ze neemt je mee en je kunt je helemaal overgeven aan haar. Het was werkelijk fantastisch! Mijn grenzen zijn weer wat meer verlegd en ik kijk er met plezier op terug en kan niet wachten haar weer te zien!

Comment

Heb weer een fijne sessie gehad met Carina en nu voor een trio gekozen met Alesia, Carina is en blijft een lieve jonge dame, afspraken zijn altijd duidelijk en meestal op tijd, nu helaas door mij eigen schuld niet, was erg druk onderweg, Carina even een app gestuurd, dat ik onderweg was, uit eindelijk kam ik een klein kwartier te laat, was verder geen probleem, maar Carina zij dat Alesia niet meer zou kunnen omdat zij inmiddels een andere afspraak had, ik zij oke, jammer, maar zo gezegd en gedaan waren we begonnen en na een minuut of 10 kwam er iemand binnen, ik kon het niet zien want ik was geblinddoekt, en Carina vroeg mij wie of ik een idee had wie er heel dicht naast mij stond de ademen in mijn gezicht en oor, ik mocht met een geboeide hand voelen, ik zij volgens mij is het Aesia, nee zij Carina die had een andere afspraak in middels omdat je te laat was, in middels werden mijn tepels en ballen goed verwend door de onbekende dame, en vroeg Carina of ik al een idee had, ik zij wederom dat het volgens mij Alesia was waarop Carina wederom zij dat dat niet kon en dat had ze al eerder uitgelegd, ze zij het is een andere dame van het privehuis, ik zij toen dan zou ik het niet weten, die ken ik verder niet goed, mocht toen even de blinddoek af en stond er een dame met haar rug naar mij toe, en vroeg Carina nadat ik weer geblinddoekt vast gebonden voor het bed stond of ik al een idee had ik zij toen wederom dat het volgens mij Alesia was, uiteindelijk maakte de onbekende dame mijn handen los, er vertrok toen naar elders in de kamer, en Carina begeleide mij op bed waar de blinddoek af mocht en Alesia naast mij lag, en toen ging de blinddoek weer om want dat was beter voor mij zij Carina anders kom je te snel klaar, het spel ging gewoon verder heerlijk tepelklemmen, en kaarsvet op me tepels , me ballen lekker strak afgebonden, heerlijke electro met een of andere handschoen, en klemmen op me ballen waarbij het knopje van de stroom hoogte telkens wat hoger en weer lager gedraaid word en ook me tepels worden met een electro apparaat behandeld, en me plasbuis wordt ook heerlijk bewerkt , tot ik bijna klaar kom en dan stopt Carina met mijn plasbuis bewerken en Alesia met het bewerken van mijn tepels met haar nagels en klemmen en het pijn wieltje , en afwisselend met electro , totdat ik toch helaas te vroeg nog klaar kwam , maar ja na 4 keer bijna komen was er geen houwen meer aan, en vloeide de sperma er uit, nog extra geholpen door Carina door mij aftetrekken tijdens het bezig zijn met sounds. Carina en Alesia bedankt voor weer een heerlijke tijd.

Comment

Vandaag een heerlijke sessie met Carina en Michela waarbij Michela meer meesteres en Carina kinky-girl sounding en teasing .

Lekker van Carine geproefd en genoten van de behandeling van Michela dat de dames goed samenwerken heeft natuurlijk een reden want het is toch een droom van iedere man nl. trio en dan ook nog ...

Comment

Wederom een trio sessie met beide dames en deze keer hadden de dames een paar verrassingen in petto die ik voor me zelf hou en mij zwevend naar buiten lieten gaan.

Comment

Na twee eerdere bezoeken waarbij ik door Carina werd meegenomen in de wereld van soft-sm deze keer gekozen voor een wat hardere aanpak. Door de vorige keren stijgt het vertrouwen meer en meer want deze meid weet écht waar ze mee bezig is, een vakvrouw. Ze heeft aan een half woord voldoende om te begrijpen wat je wensen zijn, en voelt aan wanneer je aan meer toe bent. Met een blinddoek voor, vastgebonden op bed en een mouthgag ben je volledig overgeleverd, maar wat is dat geil. Een afwisseling van teasen en harde aanpak, en je weet dan niet wat komen gaat. Ik had een half uur geboekt, maar ik heb nog nooit zo genoten.
                      Naderhand heb je echt wel even nodig om bij te komen want lichamelijk en emotioneel ben je helemaal leeg, heerlijk.
                      Ik hoop snel weer een afspraak te kunnen maken, want dit smaakt naar veel meer.

Comment

Weer een heerlijke sessie gehad met Carina, ze blijft mij verbazen, hoe ze het toch weer voor elkaar krijgt de lat telkens weer een stukje hoger te leggen, en weer een nieuw speeltje uitgeprobeerd ze doet alles precies goed, tot er geen houden meer aan is en dan mag je lekker klaarkomen, voldaan weer naar huis, en nog lekker nagenieten

Comment

Working...
                        X