Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meesteres Vernice, SM Studio Nederland, Amersfoort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meesteres Vernice, SM Studio Nederland, Amersfoort

Naam: Mrs. Vernice
    Leeftijd: 35
    Lengte: 1.70
    Uiterlijk: West Europees
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: E

Meesteres Vernice, High Class BDSM Fetish Femdom Meesteres, te boeken voor onvergetelijke sessies in Nederland en Duitsland, voor SM beginners en gevorderden

Meermaals ben ik bij deze prachtig mooie vrouw geweest voor sessies, waarin we van alles hebben geprobeerd. De laatste sessies staan vooral in het teken van latex adoratie en cumcontrol. Zo ook de laatste sessie.

Op mijn knieen en naakt kreeg ik een collar om mijn nek, daarmee trok ze mij de kamer door naar de plek waar ze wilde starten. Vlak voor wand met spiegel was de plek waar ik moest blijven. Ze duwde haar in latex gehulde billen in mijn gezicht. "Likken" zei ze op duidelijke toon. Nooit schreeuwend, nooit over de top, maar altijd duidelijk in haar opdrachten. Ik genoot van de geur en het gevoel van latex en wetende dat ik zo dicht op de huid van de Meesteres zat.

Ik moest vervolgens het latex jurkje dat ze aan had te laten glimmen. Mijn handen werden gevuld met een soort vloeibare was en terwijl ik op mijn knieƫn zat probeerde ik elk stukje van haar strakke jurkje te laten glimmen. Wat een plezier om haar grote volle borsten om deze manier te mogen voelen. Na enige tijd konden we het resultaat aanschouwen, een bloedmooie blonde Meesteres in glimmend latex. Trots was ik op mijn werk en ik had het naar behoren gedaan zei ze.

Dat neemt niet weg dat ze trok aan de collar om mij weer in beweging te brengen. Staand tegen de muur werd ik vastgebonden, en kregen mijn tepels een behandeling en werd mijn pik gebonden. Soms pijnlijk, maar je hebt het er voor over!

Het grootste gedeelte van de sessie heb ik op bed doorgebracht. Ik schat dat ik ongeveer een uur lang onderworpen werdt aan cumcontrol. De milking machine die ze heeft is spectaculair. Ze vind de juiste stand om je wel op te winden, maar niet tot een orgasme te brengen. Lange tijd heeft het apparaat langzaam over mijn pik heen gegleden. Gek van verlangen! Maar als ze met haar handen aan de slag gaat, is het nog vele malen heftiger. Snel brengt ze mij richting het orgasme, en vlak ervoor stopt ze. Lachend zegt ze me dat het nog geen tijd is. En dit herhaalt zich. 1 keer, 2 keer, 3 keer....5 keer....10 keer. De opwinding bij mij is gigantisch, maar hoe verder het gaat, hoe meer de frustratie ook om de hoek komt kijken. Ik ben zelf helemaal niet zo verbaal in het spel, maar ik kan mij niet inhouden om een gegeven moment te smeken om het orgasme... wat ik uiteraard niet krijg. Ze krijgt me zo ver, dat ik nog liever heb dat ze helemaal stopt en ik zonder orgasme naar huis ga, dan dat ze nog verder gaat met mij edgen. En op een gegeven moment is het zover, ik geef alle signalen af met mijn lichaam dat het orgasme weer nabij is. Maar nu stopt ze niet, ze gaat door en zegt dat ik mag klaarkomen. Een uitzinnig orgasme mag ik meemaken! Ik heb echt even de tijd nodig om weer op aarde te belanden.

Meesteres Vernice is van een zeldzaam hoog niveau. Dominant, erotisch en ze weet mij perfect te bespelen. Ik kom zeker terug!

Comment

Ik mocht weer een sessie beleven bij deze heerlijke Meesteres. Ze is vaak maar enkele dagen per maand in Nederland, dus ik voel me altijd een beetje speciaal als ze tijd voor mij heeft voor een sessie.

Voor haar had ik een latex outfit aangeschaft als cadeau, wat ze zeer waardeerde. En het stond haar ook heeeeeeeeel goed. Ik was later ook trots om te zien dat ze op haar Instagram pagina een professionele fotoshoot heeft gedaan met dit door mij gekochte rode latex jurkje. Maar het allerbeste is natuurlijk om het in levende lijven te mogen zien! En ook nog te mogen aanraken. Want ik had de eer en het genoegen om het latex te laten glimmen. Ze gaf me een klein beetje poppers en de opdracht om eerst de voorkant te laten glimmen. Ik op mijn knieeen, omhoog kijkend langs die prachtige benen en dan haar decollete te zien. Haar volle Cup E waar het latex strak omheen zat... het ritsje iets naar beneden, heel erotisch. Ik deed mijn best om elk stukje van het latex te laten glimmen, en stiekem proberen om zo lang mogelijk het latex rond haar borsten aan te raken... Weer een beetje poppers en vervolgens de achterkant. Wauw, haar billen recht voor mijn gezicht! Met mijn handen over haar perfecte billen heen, langs haar zij omhoog om ook haar rug, schouders en armen in te smeren. Want alles moet glimmen :-) Af en toe zijwaart een blik naar de spiegelwand... Daar zie je jezelf dan zitten, op je knieen, met naast je een bloedmooie blonde Domina. Wat een gelukzalig moment!

Het thema in de rest van de sessie was maskers. Maskers voor mij wel te verstaan, ik had daar om gevraagd. Ik kreeg een gasmasker op, wat heel strak zat maar me behoorlijk geil maakte. In het gasmasker deed ze een klein beetje poppers op een watje. Een heftige sensatie, wat ik ook maar kort volhield. Ze was duidelijk in de communicatie, ik mocht zelf aangeven wanneer het teveel werd. Het masker is een aantal keren op en af gegaan. Ondertussen ging ze mn pik teasen. Met een vibrator op een zachte stand ging ze over mn pik heen, totdat ze mijn meest gevoelige plekje vond. Ik kreunde van genot, het voelde heerlijk aan. Maar toen ze het gevoeligste plekje had gevonden, ging ze dat natuurlijk ook gebruiken! De vibrator ging flink omhoog, en de trillingen waren super heftig! Vervolgens weer zachtjes, wat fijn is... en dan weer op volle kracht! Je hoort de vibrator in een snellere stand gaan, dus je weet ook elke keer dat het ongemak er snel aan komt.

Het volgende deel van de sessie kreeg ik een ander masker op. Leer, met touwen aan de achterkant. Het ging over mijn hele gezicht heen en de touwen werden goed aangetrokken. Daarna maakte ze er de oogkleppen aan vast. Doordat het masker strak om de oren zit, is ook horen beperkt. Niet zien, en moeilijk kunnen horen. De spanning daarvan alleen al... Ik moest op mijn buik op het bed gaan liggen, in een spreidstand werd ik aan alle kanten van het bed vastgebonden. Een zachte hand ging over mijn billen heen, daarna ook zacht het gevoel van overduidelijk de flogger die mijn billen streelde. Even voelde ik niks, en de eerste slag werd uitgedeeld. Snel gevolgd door de tweede. Steeds 1 slag met een korte tussenpoze... Elke slag harder, de Meesteres zoekend naar mijn grens. Toen ze de juiste hardheid had gevonden, ging het tempo omhoog. Ik voelde mijn kont branden, maar ik bleef keihard. Je ziet niks, je hoort weinig, kan niet bewegen en de zweepslagen geven zo een overduidelijk gevoel van overgave aan haar. De overgave aan 'mijn' Meesteres!

Ik mocht even op adem komen, en omdraaien en het masker af doen. Wel werd ik weer vastgebonden, zowel handen als voeten. Het laatste deel van de sessie, een tergend langzame edging sessie, waarbij af en toe het gasmasker met poppers weer op ging. Ik kwam in extase en wilde zo graag klaarkomen. Ze wist mij weer perfect te bespelen, en op het laatste moment voordat ik zou spuiten stopte ze. En weer...en weer...en weer.... Vlak voor mijn orgasme trok ze mij tergend traag af, mijn orgasme borrelde langzaam weer op... stukje voor stukje dichterbij het moment dat ik zou gaan spuiten. Ik kwam op het punt waarbij ze nu al meermaals was gestopt, maar ging nu nog langzamer door... Ik kwam op het 'point of no return'. Mijn orgasme kwam er nu echt aan en ze bleef langzaam doorgaan, terwijl ze met haar prachtige blauwe ogen mij indringend aankeek en me zei dat ze me nu zou laten klaarkomen. En het was waar, want ik kwam uit mijn tenen klaar. Mijn handen en benen trokken hard aan de bondage terwijl ik tot een fantastisch hoogtepunt kwam.

Een intense sessie, 2 uren lang in de hemel! Ik verlang nu alweer naar de volgende sessie!

Comment

Ja Vernice, wat moet ik er nog over schrijven al jaren gedaan op zoveel fora, ze blijft geweldig, en haar combi van looks, sereniteit, klasse, haar hypnotiserende blauw ogen, haar body en borsten en haar ervaring in SM met erotiek maken haar al jaren een top Domina, en altijd volgeboekt. Ze hoeft maar aan te geven dat ze weer naar Nederland komt (ze woont inmiddels weer in haar thuisland Duitsland), en je moet al snel reageren om nog op tijd te zijn voor een sessie.

Afwisselend in Almere (www.smstudio-almere.nl) en voornamelijk in Amersfoort (www.smstudio-amersfoort.nl) ontvangt Meesteres Vernice. Haar gevoel voor jouw fantasie en hoe je op dat moment voelt is subliem, en haar sensuele manier van aanraken, spelen maar ook met zeer geile momenten en dat in een goed tempo, sfeer en juiste afwisselingen. Haar fisting techniek is subliem ook voor beginners, en met haar voet is het een geweldig schouwspel en gevoel. Ook met de strap on in diverse standjes en in vele maten dildo's is ze een ster. Ook in trio spel met andere Meesteressen en kinkygirls is ze geweldig, zker met Mrs Michela, Kinkygirl Carina en Mrs. Samantha

Comment

Ik had er lang over gefantaseerd om Meesteres Vernice te bezoeken, maar het was er nog nooit van gekomen. Ik gaf de schuld daarvan aan het feit dat zij vaak het land uit is, maar misschien keek ik er ook gewoon te veel tegenop. Meesteres Vernice straalt op haar foto's al zoveel klasse uit, dat ik mij onmiddellijk aan haar zou onderwerpen.

Toch had ik haar dit keer, in een overmoedig ogenblik, een berichtje gestuurd en het toeval wilde dat zij diezelfde week nog in Nederland was en een plekje vrij had. Ik kon niet meer terug. Meteen bij aankomst in Amersfoort werd ik naar boven gestuurd waar ik door Vernice werd ontvangen in de latex outfit waarvan ik al hoopte dat ze hem zou dragen. Wauw wat is zij mooi. En eigenlijk ook heel aardig, zo in het begin. Ze had mijn wensen goed gelezen en droeg mij daarom al snel op om mij te uit te kleden. Niet veel later stond ik vastgeketend voor het bed en kreeg ik de opdracht om haar in latex verpakte lichaam te voelen. De zenuwen die ik in het begin nog voelde, werden overstemd door de enorme geilheid die ik voelde toen haar latex billen over mijn pik heen bewogen, afgewisseld door gemene knepen in mijn tepels. Vanaf dat moment was ik volledig van haar.

Ik stond meteen al op knappen, maar de meesteres had nog andere bedoelingen met mij. Daarom kreeg ik de opdracht om op bed te liggen met mijn benen in de lucht, vastgeketend aan de spijlen. Ik schrok een beetje toen ik zag welke strap-on ze te voorschijn haalde, maar nog voor ik dat goed op mij in had laten werken had ik ook al een milking machine aan mijn pik. Zachtjes hield die mijn erectie op peil, terwijl de meesteres mijn kont begon te verkennen. Dit beloofde een heel intens uur te worden. Een hemels gevoel ging er door mij heen, telkens wanneer ik van de meesteres een shot poppers kreeg. Maar zodra ik daar van bij kwam, merkte ik dat ik inmiddels behoorlijk stevig geneukt werd terwijl de milking machine steeds een standje harder aan mijn lul begon te werken.

Het is haast onwerkelijk hoeveel gevoel dit oplevert, die combinatie van anaal gepakt worden terwijl de milking machine je op het randje van een orgasme houdt. Ik had nog nooit zoiets gevoeld. Het werd mij bijna teveel en dat voelde de meesteres perfect aan, want op dat moment deed ze haar strapon af en kwam ze naast me liggen, met haar gladde latex tegen mijn sidderende lichaam. De milking machine mocht af en werd vervangen door haar hand, die mij subtiel naar een hoogtepunt toe werkte.

Haar prachtige voorkomen en haar verfijnde maar toch stevige aanpak hebben mij nog een paar weken van slag gehouden. Nu, een maand of twee later, kan ik niet wachten om weer een bezoekje aan deze ongelofelijk prachtige meesteres te brengen.

Comment

Denk ongeveer 2 maanden geleden de bekende Meesteres Vernice (kende haar nog als Vanessa van destijds het Zandpad/Utrecht) eens bezocht toen ik weer in Nederland was (woon inmiddels grotendeels in Duitsland). In Amersfoort waar zij een prima sfeervolle kinky kamer heeft. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten. Destijds in Utrecht was deze prachtige Duitse blonde godin een verademing. Ze voelt als mens heel fijn aan, maar ook de manier waarop zij met je speelde. Dichtbij laten komen en weer van je afduwen. Erotiserend en goede SM skills. Maar nu zoveel jaar verder. Hoe zou ze zijn qua spel en qua uiterlijk, want de tijd schrijdt voor ons allen voort. Foto's beloofde wel veel goed. Nu ik moet beamen, Vernice heeft toch nog steeds een prachtige uitstraling. Ja ze is iets rijper, maar haar body en gezicht zijn in shape en nog steeds knap. Misschien wel meer naturel nu. Haar borsten nog steeds groot maar zachter. Die ogen nog steeds hypnotiserend, dat wist ik nog van destijds.

Ja het voelde vertrouwd. In het emailcontact met haar wist ze niet goed meer wie ik was, en ze was nieuwsgierig naar me vertelde ze me toen ik bij haar binnenkwam nu. (een privehuis, ik werd door een correcte gastvrouw ontvangen en met frisdrankje werd ik later door Mrs. Vernice opgehaald naar haar kamer op de 1e verdieping). Ze herkende me nu wel en het was een leuke start, relaxt en ik mocht even gaan douchen in de badkamer op de gang. Daarna ontvouwde zich een geweldige sessie met oog voor detail. Goed ingelezen in mijn mail met wensen wat ik wel en niet leuk vond. Een gevarieerd combi spel van lust en sm werd ik als slaaf getest en op de proefgesteld door haar. De muziek vulde de kamer en maakte de sfeer intiem en compleet. Haar prachtige borsten mocht ik aanbidden en zelfs even verwennen. Haar legs, billen ook, en nadat ik een paar SM opdrachten goed vervuld had mocht ik zelfs haar vrouwelijkheid proeven en verwennen.

Op de SM bok werd ik nog even goed genomen met een behoorlijke strap on dildo en dat was ook in de spiegel van een wandkast (vermoed dat het een kast was met grote spiegeldeuren) geil mee te volgen. Op het SM bed daarna werd ik nog even met kaarsvet besprenkeld en uiteindelijk zou Mrs. Vernice met haar vingers mij vakkundig anaal gaan gebruiken totdat ze me echt kon fisten. En ja die techniek wat niet iedere Mrs. tot in de puntjes beheerst wat van een hoog niveau en ik heb wat Mrs. in Nederland en Duitsland mogen dienen.

Voor mij dus een prettige weerzien, en als ik in Nederland ben en zij ook dan ga ik zeker een bezoek inplannen als ik er tenminste tussen kom qua drukte van haar.

Comment

Ooohhh Meesteres Vernice, wat was het weer geweldig. U ziet er fantastisch uit in die hoge laarzen met slechts een heel kleine string aan. Wat een lichaam .....

Staand vastgebonden met mijn handen boven mijn hoofd plaagt u me eindeloos. Ik voel uw nagels en tong over mijn lichaam en uw mond om mijn tepels - lippen, tong en tanden. U bijt plagend maar goed hard, mmmm wat geraffineerd. De poppers maken me helemaal week, ik raak in een super geile trance. En u gaat maar door .... oooohhhh ...

Dan zie ik mezelf in de spiegel. Geknield op het bed met een zwarte leren kap op en een ballgag in mijn mond. Mijn god, wat een geil gezicht. Ik zie uit mijn ooghoek hoe u een zwarte dildo voorbindt en ik weet wat er gaat komen. U laat me meer poppers snuiven, dieper, dieper. De ballgag laat me kwijlen, ik kan het niet stopped. En dan neemt u me heerlijk van achteren. Ik kijk in de spiegel. U bent zo mooi. Meer poppers. Ik zie hoe u me neukt. Wat een droom is dit .......

Daarna lig ik op mijn rug wijdgespreid en geblinddoekt. U heeft me volledig onder controle. De poppers maken me supergeil en weerloos, en ik verlang naar uw aanraking. U zet clips op mijn tepels en pik - en dan voel ik het .... electro! Het komt in golven, ooohhhh wat lekker. Hoger en hoger voert u het op. Ik ben helemaal in trance - jezus wat geil. U maakt me helemaal gek. Dan voel ik ook het kaarsvet, heet op mijn huid en dan vol op mijn ballen en pik. U martelt maar door, de stroom pulseert door mijn tepels, ik lig te schudden, ik word heeeeelemaal gek. Dan gaat u op mijn gezicht zitten en maakt me klaar. Ik weet helemaal niets meer, het is zooo intens. Ik kom, ik kom, ik kom ..... Oh my God !!!!!!

U bent een droom. Ik wil weer ..... Tot gauw - zo spoedig mogelijk !!!!!!

XXX J

Comment

Vernice blijft een topdame, haar looks en vooral haar spelenergie, uitstraling blijven van hoog niveau. Ook nu met haar Venus Milkingmachine, neukboor, goede neukmachine nog extra SM spel elementen, maar vooral haar manier van teasen, je in een flow krijgen, en combi van SM en erotische handelingen blijven een genot om met haar te kunnen spelen. Ook in trio's met bv Mrs. Michela, Kinkygirl Alesia en vooral de combi nu met Kinkygirl Carina doen je denken aan een highclass erotic kinky festijn zoals ze voorheen met Cristal en Mrs. Samantha veel werkte. Met Mrs. Samantha ook nog mogelijk maar die ontvangt beperkt en moet maar toevallig dan dezelfde dagen aanwezig zijn in Amersfoort als Vernice.

Het verveelt geen moment, en heb al vele barrieres qua spel met Vernice mogen doorbreken, en al ben ik nu zelf wat meer terug aan het gaan naar het softere en erotische kinky werk, Vernice blijft in mijn top 3 staan met favoriete Meesteressen en kinkygirls in Nederland, en dat zijn momenteel Vernice, Samantha en Carina

Comment

Ik ben gisteren langsgegaan bij deze bloedmooie Meesteres voor een intensieve cumcontrol. Het was hemels, ik weet niet hoe vaak en hoe lang ik op het randje van orgasme hebben liggen kreunen van genot. Ik wist niet dat het zo intense kon zijn. Ook mijn prostaat werd zonder problemen gevonden, zalig was dat.
                  Kort samen gevat, ik had een fantastische soft erotische SM ervaring. Alles wat ik had opgegeven is kunnen passeren en deed Ze Goddelijk. Ik kom zeker terug. Haar kunnen zien, Haar kunnen ruiken, Haar kunnen voelen en Haar kunnen proeven was een hemelse ervaring.

Comment

Voor de beroemde Mrs Vernice ff tijdje de auto in gedoken en het was de reis dubbel en dwars waard. Sensuele vriendelijke dame met blauwe ogen waar ik niet meer los van kwam, en ook haar mooie grote borsten. Wow wat een mooie Meesteres! Goed erotische soft SM spel gespeeld op prima sm kamer met de nodige pijprikkels, en uitdagende pijn grenzen opgezocht. De tijd vloog voorbij maar da tis dus een goed teken, ik ga terug komen!

Comment

Working...
                    X