Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lady Estelle, SM Studio Nederland, Amersfoort/Utrecht/Almere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lady Estelle, SM Studio Nederland, Amersfoort/Utrecht/Almere

Naam: Lady Estelle
    Leeftijd: 25 - 30
    Lengte: 1.70
    Uiterlijk: Europees
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Atletisch
    Cupmaat: D
    Siliconen: Ja
    Piercing: Onbekend
    Tatoeages: Onbekend
    Für den Schmerz-Freund, Latex-Liebhaber, NS-Gourmet und High-Heel/Nylon-Fetischist bin ich ein MUSS! Erlebe eine andersartige Session, mit Nahbarkeit, Sexappeal viel Gefühl, Berlin und Deutschland

Meerdere sessies gehad met deze ondeugende geile Meesteres, sinds ze een paar x per jaar in Nederland ontvangt. Ik heb al mijn sessies gespeeld in Amersfoort met haar bij www.smstudio-amersfoort.nl / www.privehuishod.nl aan de Soesterweg 271. Een gevarieerd geil kinky spel met ook zeker erotische elementen zoals haar borsten en tepels en kutje op commando moeten verwennen zat in het spel verwerkt, maar ook met kinky games met speeltjes, masturbatie, laarzen likken en tepeltorture. En natuurlijk goede doorpaal akties met diverse maten strap on dildo's en een geile ongeremde diepe fisting.

Lady Estelle is voor de kinky en ook zelfs perverse liefhebbers van vele markten thuis. En ze komt eind 26 t/m 28 juni weer naar Nederland zag ik op https://www.smdome.com/lady-estelle-...en-sm-sessies/ ditmaal in Utrecht bij www.smstudio-utrecht.nl dus ik weet wel waar ik 1 van die 3 dagen dan ben te vinden

Comment

Dit doet mij terugdenken aan de eerste keer dat ze in Nederland en ik haar mocht bezoeken! Ik heb voor eind van de maand weer een afspraak met haar staan in Utrecht.

Het is een bijzondere vrouw. Ze lijkt op sommige foto's wat 'plastic' maar dat is ze allerminst, ze heeft een prachtig lichaam en een knap gezicht. Bijna een lief gezicht zelfs, ook hoe ze in eerste instantie praat. Maar pfoe, die lieve kant wisselt ze flink om als ze eenmaal in het SM spel zit. Je ziet aan alles dat ze echt een liefhebster is. Ze heeft echte bondage-vaardigheden en gebruikte dus ook echt touw i.p.v. boeien om mij aan het bed vast te binden. Met een continu erotische lading heb ik haar dominantie ervaren. Haar lachje als ze jou pijn doet, echt een sadistisch type. Uiteraard was alles wel binnen de grenzen van wat we hadden afgesproken, maar ze zocht wel het maximum van de grenzen op hoor.

Ik kan niet wachten tot eind juni!

Comment

Working...
      X