Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dominatrix Jennifer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dominatrix Jennifer

Ik ben bij deze meesteres al tientallen keren geweest , altijd fantastische sessies gekregen , maar steeds een stapje verder in haar sm-wereld . Laatste keren werd ik steeds uitgenodigd voor party's met andere slaven en mrs Jessica. Deze week kreeg weer een apje om mee te doen bij een bi-party , maar helaas was ik niet beschikbaar . Dan vroeg ze mij om langs te komen waneer ik tijd had , want ze had een verrassing voor mij .
    Dus gisteren een apje gestuurd dat ik langs kwam en ja ze had een verrassing. Ze verleidde mij eerst en dan toonde ze mij eenkuisheidsgordel met vraag , wil je die dragen voor mij . Ik kon haar niet weerStaan . Maar ze wilt niet zonder laten gaan en behouden als haar bezit .

Kinky butterfly Bedankt voor je recensie! Op welk adres staat ze?

En heb je deze informatie voor ons om de recensie compleet te maken:

Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Kleur haar:
    Lichaamsbouw:
    Cupmaat:
    Siliconen:
    Piercing:
    Tattoo's:

Comment

Verversrui ? is het deze? https://www.redlights.be/prive-ontva...verleggen.html

Comment

Kinky butterfly Kan je de informatie nog aanvullen? Dan is de recensie compleet en weten andere lezers ook wie ze is en waar ze moeten zoeken :-)

Comment

Sorry mannen , ik ben haar geweest op 22nov en sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord . Ik werd toen door haar in een kuisheidsgordel geplaatst met een hangslot , waarvan zij de alle sleutels van bijhield . Gelukkig was het een kuisheidsgordel met een hangslot en kon ik het slotje doorknippen met een tang . Ondertussen heb ik terug een kuisheidsgordel aan bij meesteres Kiana, zij houd zich aan de vooraf afgesproken afspraken . Maar mannen wees toch voorzichtig

Comment

Originally posted by Kinky butterfly View Post
            Sorry mannen , ik ben haar geweest op 22nov en sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord . Ik werd toen door haar in een kuisheidsgordel geplaatst met een hangslot , waarvan zij de alle sleutels van bijhield . Gelukkig was het een kuisheidsgordel met een hangslot en kon ik het slotje doorknippen met een tang . Ondertussen heb ik terug een kuisheidsgordel aan bij meesteres Kiana, zij houd zich aan de vooraf afgesproken afspraken . Maar mannen wees toch voorzichtig
            Kan je voor de volledigheid nog wel haar adres en de gegevens doorgeven die we eerder van je gevraagd hebben?

Comment

Verversrui 4 , bijna altijd in zwarte lak outfit

Comment

ze is op vakantie zie ook haar advertenties

Comment

Working...
                X